Kiva kiva. Aktiiviaikani naisena pilattu "tasoita latvat kerran kuussa" soopalla. Nyt sit 48v pitkä taipuisa blondi surffitukka. No onpahan omaksi iloksi.
Vuosikymmenet tuli katkottua.
No, puumaelåmä kutsuu.
Kommentit (74)
Mullakin pitkät ja paksut hiukset ja ikää mittarissa 50 vuotta. Eikä ne tästä taida lyhetä enää koskaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha?
En kyllä ymmärtänyt, että mikä oli ongelma vai oliko ongelmaa ollenkaan.Vanha täti luulee että joku merkityksetön yksityiskohta on aiheuttanut kaikki aiemmat ongelmat ettei vaan tarvitsisi katsoa peiliin sitä todellista ongelmienaiheuttajaa.
Kylläpä sinä tulkinnat sait aikaiseksi. Mikä tässä on mielestäsi ongelma, se että ap huomasi hänellä olevankin luonnostaan laineikas ja vaalea tukka? Aika moni suomalainen tuskailee kuivan hamppukasan kanssa, tietämättä, että tosiasiassa heillä on luonnonkihara tukka
Minä olen 50 ja mulla on perseeseen saakka värjäämätön lahkolaistukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pätkäisee polkkatukaksi pitkät hiukset kun se niin voimaannuttaa!
Naiset pätkäisee polkkatukaksi ne hapsuiset säälittävät hiirenhännät jotka on täynnä kaksihaaraisia. Ja onneksi pätkiikin. Sormenpaksuiset letit ja poninhännät eivät kaunista ketään.
Vaaleat hiukset on luonnostaan ohuemmat kuin muun väriset hiukset.
Itse leikautan kakshaaraset ja kuivat latvat puolen vuoden välein pikkuveljen luona.
Ei haittaa vaikka tulisi epätasaista kun on kiharat hiukset niin ne nyt kimppuuntuu ja muodostaa korkkiruuveja miten haluavat muutenkin, ei siinä muutama sentti sinne tänne pahemmin näy.
t.mies
Vierailija kirjoitti:
Leikkautan puolen vuoden välein 6cm pitkien hiusten latvoista, näin pysyy siistinä. Ei tulisi mieleenkään rampata kuukauden välein
Sama lopputulos kuin jos kävisi kerran kuukaudessa. Hiukset kasvaa noin sentin kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne pitkät haivenet nuorenna, ellei ole paksut hiukset.
Ei ole paksut hiukset mitenkään erityisen kauniit.
Haivenista saa helposti kivat hiukset. Pidemmistäkin. Eikä mitään tasoitteluja. Kaksi kertaa vuodessa pikkasen latvoista pois, ihan itse onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Millainen tukka on surffitukka, siis naisella?
Ja kuka idiootti muutenkaan käy kerran kuussa kampaajalla?
Kokoomuslainen? Liikaa rahaa ja joutilasta aikaa, aivot ei toimi.
Ja miksi aattelit elämän olevan ohi 48-vuotiaana?
Mä oon 58 ja miehet kuumempana muhun kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surffitukka! 😀
Joo, hetken jo mietin että siirryinkö vuoteen 2013 Stella Harasekin blogiin.
Voi kauhia, käyttikö joku "noloa" termiä? Tsemppiä teille 👍 kyllä se siitä
Pasi, kukaan ei edelleenkään usko sinua naiseksi.
Syyt:
"Naisena"
"Aktiiviaika"
"Surffitukka"
Vierailija kirjoitti:
Aktiiviaikasi naisena pilaantui kun tasoittelit hiustesi latvoja???
Ap luuli että niitä pitää tasoitella kaiket illat ja viikonloput. Ei jäänyt sitten aikaa muuhun.
Nyt on sellainen tukka että ehtii surffailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surffitukka! 😀
Noloa on sun hinku esittää naista, Pasi
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin aktiiviaika =D
Siis miten joku dinosaurus käyttää vielä hymiöitä, varsinkaan tuollaisia...
48-vuotias nainen elää vielä aktiiviaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surffitukka! 😀
Noloa on sun hinku esittää naista, Pasi
En ole edes ap. Olen ihan nainen, jota v*tuttaa tuollaiset entiset koulukiusaajat. Kasvakaa pennut aikuisiksi
Persunpennulle tieto, että vaikka juopottelevilla miehillä lörvähtää kalu pilalle jopa alle nelikymppisenä, niin nainen voi olla aktiivinen kuolemaansa saakka. Itseasiassa naisen seksielämä vain paranee vaihdevuosien myötä kun raskauden pelko katoaa.
Ja hiukset: teistä moni kaljuuntuu ja läskistyy parikymppisenä ja alkaa näyttää vaarilta.
Enpä ole koskaan aikaisemmin kuullut, että latvat pitäisi leikata kerran kuussa. N61