Nico Juhani ei kelpaa naisille, koska on lyhyt
TikTokkiin videoita tekevä kolmekymppinen mies. Tunnettu tatuoinneistaan.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa miestä, kun olen niin roteva nainen: harteikas, isokätinen ja -jalkainen, pituuttakin on monen mielestä liikaa, 170 cm ja rinnat liian isot. Elämä ei ole reilua.
Veikkaanpa, että omat kriteerisi miehelle eivät ole sieltä vaatimattomammasta päästä. Ei sillä, että sellaisessa mitään vikaa sinänsä olisi.
Yksi tärkeä kriteeri, mikä jokaisella ihmisellä tulisi olla kumppanin suhteen on se, että kumppani ei kohtele huonosti: ei moiti ulkonäköä, henkisiä ominaisuuksia tms. Parempi olla yksin kuin henkistä/fyysistä väkivaltaa harjoittavan ihmisen kanssa. Muuten olen kiinnostunut myös itseni pituisista miehistä esimerkiksi. Henkinen yhteensopivuus on tärkeintä.
Luustolleni en mitään voi: olisin harteikas ja isokätinen, vaikka olisin alipainoinen. Monet miehet pitävät enemmän sirois
Ikään kuin miehiä nyt kiinnostaisi naisen käsien ja jalkojen koko. Kyse ei ole mistään muusta, kuin siitä, että koska sinulla on maskuliinisiksi miellettyjä ominaisuuksia, niin miehenkin täytyy olla överimaskuliininen. Vai miltä kuulostaisi mies, jolla on pienemmät kädet ja jalat kuin sinulla...? Sitähän minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit siihen kelpaamattomuuteen ovat syypää, ei lyhyys.
Minä muotoilisin asian niin että tuonkin hukkapätkän tatuoinneista on luettavissa ettei hissi mene ylös asti. Tasapainottomuus.
Enemmistö ei enää hanki lapsia mutta pariutuu silti.
Ei hissin meneminen ylös asti ole enää mikään syy tai lyhyys tai rahattomuus.
Jos lapsia ei tehdä joka tapauksessa, niin ulkoisilla seikoilla ei enää ole oikein mieltä.
Miehiä voi katsella nykyään tasa-arvon aikana ihan muilla kiikareilla kuin "geenejä omille lapsille tulevaisuuteen kiikareilla".
Vai eikö ihminen kykene järjelliseen ajatteluun tässäkään?
Ohjaako biologia naisia rationaalisen ajattelun sijaan ja vauvoja halutaankin tehdä kuitenkin salaa?
Onko tää se Nico L?
Se on kyllä ilman ulkonäköasioitakin täys pelle
Laittakaapa googlen kuvahakuun Nico Juhani L :D
Herranjestas
Mulle se ei kelpais kun on kokoajan äänessä! Liikaa kommentoi ja puhuu Alonan päällepodcastissa.
Jos se olis hiljaa pimeessä piilossa, se olis ok.
Enpä ysko, tiedän alle 160 senttisen miehen joka on naimisissa ja toinen on hieman pidempi olisiko 161 senttiä, sekin parisuhteessa. Naiset ovat ihan tavallisia fiksuja naisia. Ehkä Niko jantteri nyt jahtaa jotain sellaisia eukkoja joilla on kiikarissa joku jolla on massii.
En ottas vaikka olis rikas. Tyhmyys on liian paha tällä jäbällä
Kelpais jos se ei olis niin suulas ja äänessä.
Ärsyttävä pieni mies
Tää jätkä täys pelle, koko ajan painamassa eri naista ja naiset häneen vielä haksahtaa. Voi v miten ärsyttävä äijä että savu nousee korvista!!
Mä olen ruma ja lihava viiskymppinen. Huonot hampaat ja hiirenharmaat ohuet hiukset. En kelpaa miehille enkä etenkään niille kauniille pojille. Yäääähhh mua syrjitään !!"111!11!!!
Vierailija kirjoitti:
Lyhyillä miehillä on hankala asenne. Lähes poikkeuksetta aletaan käskyttämään. Olen itse 154cm nainen. Kyllä on moni pikku mies tullut komentamaan, että kuuluisin heille. Oma mies on 184cm.
Lyhyet miehet ja pitkät naiset on sitä mieltä, että lyhyet naiset ei saisi koskea pitkiin miehiin. Tavallaan ymmärrettävää joo, mutta entä jos on jo yhdessä. Miksi siihen pitää vielä tunkea väliin? Ottajia tuntuu olevan, vaikka olisi minkälainen puupää, kunhan on PITKÄ. Vinkki: jos on oikein iso ukko ja aina minikokoinen nainen, sillä on PIENI PENIS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyillä miehillä on hankala asenne. Lähes poikkeuksetta aletaan käskyttämään. Olen itse 154cm nainen. Kyllä on moni pikku mies tullut komentamaan, että kuuluisin heille. Oma mies on 184cm.
Lyhyet miehet ja pitkät naiset on sitä mieltä, että lyhyet naiset ei saisi koskea pitkiin miehiin. Tavallaan ymmärrettävää joo, mutta entä jos on jo yhdessä. Miksi siihen pitää vielä tunkea väliin? Ottajia tuntuu olevan, vaikka olisi minkälainen puupää, kunhan on PITKÄ. Vinkki: jos on oikein iso ukko ja aina minikokoinen nainen, sillä on PIENI PENIS.
Toinen on ohut pedofilia. Käääpiön kanssa saattaa seistä.
Minä muotoilisin asian niin että tuonkin hukkapätkän tatuoinneista on luettavissa ettei hissi mene ylös asti. Tasapainottomuus.