Nico Juhani ei kelpaa naisille, koska on lyhyt
TikTokkiin videoita tekevä kolmekymppinen mies. Tunnettu tatuoinneistaan.
Kommentit (93)
Jos puhutaan äärimmäisestä pinnallisuudesta, niin naiset on siinä pahempia.
Naiset hyljeksii kategorisesti ominaisuudesta johon ei pysty vaikuttamaan.
Miehillä täysin vastaavaa ei ole!
Ai pituus on se ongelma.
Mä katsoin äsken elämäni ensimmäiset sekunnit tämän Jampan videoita ja pakko oli lopettaa kun mun gaydarista paloi laakeri...
Väinö Myllyrinteellä oli pituutta 250 cm, eikä kelvannut naisille.
Daniel Cajanuksella oli arvioiden mukaan pituutta jopa 280 cm, eikä kelvannut naisille.
Nämä suomalaiset olivat oman aikansa pisimmät miehet maailmassa.
Vain osa naisista pitää pituutta merkitsevänä kriteerinä. Miksi miesten pitää haluta sitten juuri niiden naisten hyväksyntää?
Lyhyys on ongelma joillekin naisille, tatuoinnit joillekin ja sometähteys joillekin. Jäljelle jäävä joukko ei varmaan ihan kauhean iso ole. Itselle pituus ei olisi se kynnyskysymys, mutta nuo kaksi muuta kyllä...
Ystäväpiirissäni on ns, lyhyt mies, joka erittäin mukava, fiksu, mahtava työura ja kyllä onnellisesti naimisissa ollut vuosikaudet menestyneen naisen kanssa. Pituus ei ole ollut ongelma missään vaiheessa.
Isoin turnoff Nicossa olisi mulle tuo, että "ammatti" on sisällöntuottaja. Ei kiinnosta mies, jonka päivät kuluu ottamalla jotain selfieitä instaan ja tekemällä typeriä videoita tiktokkiin. Toisena nuo tatuoinnit.
Vierailija kirjoitti:
Isoin turnoff Nicossa olisi mulle tuo, että "ammatti" on sisällöntuottaja. Ei kiinnosta mies, jonka päivät kuluu ottamalla jotain selfieitä instaan ja tekemällä typeriä videoita tiktokkiin. Toisena nuo tatuoinnit.
Olet oikeassa. Kaikki tykkääjät ovat samanlaisia pömpeleitä. Nico on ties missä podcastissa jakamassa ahdistustaan.
Onhan noi Nico pilannut itsensä tatuoinneilla, en epäile jos ei ketään kiinnosta.
Mä en saa miestä, kun olen niin roteva nainen: harteikas, isokätinen ja -jalkainen, pituuttakin on monen mielestä liikaa, 170 cm ja rinnat liian isot. Elämä ei ole reilua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en saa miestä, kun olen niin roteva nainen: harteikas, isokätinen ja -jalkainen, pituuttakin on monen mielestä liikaa, 170 cm ja rinnat liian isot. Elämä ei ole reilua.
Veikkaanpa, että omat kriteerisi miehelle eivät ole sieltä vaatimattomammasta päästä. Ei sillä, että sellaisessa mitään vikaa sinänsä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä just näin perheen jossa isä, äiti ja 3 lasta. Äiti oli ehkä 160 cm - ja isä häntä lyhyempi. Onnellisilta vaikuttivat.
Jokainen alle 170 cm tuttavamies on myös parisuhteessa.
Pituus ei ole se ongelma.
Joo, mä olin koiran kanssa lenkillä niin vastaan tuli pariskunta käsi kädessä, kumpikin oli lyhyempi kuin mä, siksi kiinnitin heihin edes huomiota, kun itse oon 162 eli en todellakaan mikään hujoppi.. että kaksi lasta kävelee käsikkäin, niin ihan olivat aikuinen mis ja nainen. Ja oikein onnellisilta vaikuttivat.
Sellaista se on nykypäivänä että alle 180cm mies jää auttamattomasti deittigeimeistä ulkopuolelle ellei ole rikas tai kuuluisa. Nykypäivänä miehistä on valtava ylitarjonta ja kun kysyntä ylittää moninkertaisesti tarjonnan niin mikäs siinä kranttuillessa naisilla. Jokaisella naisella on jonoksi asti kosijoita ja parhaimmilla se jono on Mäntsälän päähän asti.
On aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen nykypäivän deittikulttuurissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole se tekijä, joka aiheuttaa kelpaamisen / kelpaamattomuuden naisten kanssa. Tai no korkeintaan ehkä 20-vuotiaita pikkutyttöjä tavoitellessa kyllä.
t. 167 cm mies.
Kyllä muuten vaikuttaa asiaan. Itse en kelpuuta yhtään alle 180cm miestä. N43
Itse en kelpuuta ketään yli 28v naista. Enkä naista jolla on lapsia.
Saahan sitä kuitenkin pyytää.
T. Komea lihaksikas varakas M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole se tekijä, joka aiheuttaa kelpaamisen / kelpaamattomuuden naisten kanssa. Tai no korkeintaan ehkä 20-vuotiaita pikkutyttöjä tavoitellessa kyllä.
t. 167 cm mies.
Kyllä muuten vaikuttaa asiaan. Itse en kelpuuta yhtään alle 180cm miestä. N43
Itselläni taas puolestaan on naisten suhteen se ehdoton kriteeri, että naisen seistessä alastomana seinää vasten niin että nännit juuri ja juuri koskettavat seinää, seinän ja navan väliin pitää jäädä reilu väli. Monilla nuorillakin naisillahan se siiderivatsa on se puskuri joka on tissejä ulompana.
Miehen tasoon vaikuttaa pituus,ulkonäkö,koulutustaso,palkka,titteli työelämässä ja omaisuus.
Eipä naiset oikein muihin asioihin kiinnitä huomiota kuin noihin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on nykypäivänä että alle 180cm mies jää auttamattomasti deittigeimeistä ulkopuolelle ellei ole rikas tai kuuluisa. Nykypäivänä miehistä on valtava ylitarjonta ja kun kysyntä ylittää moninkertaisesti tarjonnan niin mikäs siinä kranttuillessa naisilla. Jokaisella naisella on jonoksi asti kosijoita ja parhaimmilla se jono on Mäntsälän päähän asti.
On aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen nykypäivän deittikulttuurissa
Kyllä se 180cm+ mieskin joutuu tyytymään roskatason naiseen jos ei ole komea, rikas, kuuluisa tms.
Eipä pahemmin minulle tule mätchejä tinderissä. Enkä ole läski, kalju tai ole muita pisteitä pudottavia ominaisuuksia.
Minulla on kaveri joka on vain 167cm. Hänellä oli jonkin aikaa sitten kaunis naisystävä. Mutta nainen oli 10v vanhempi ja tämä kaveri on komea ja varakas.
T. 182cm mies
Tämä on täysin totta enkä ymmärrä miksi jotkut yrittävät vängätä vastaan. Toki joillekin pituus ei ole ongelma, mutta kyllä sillä on paljonkin väliä monille.
Jos kolmekymppinen mies tekee tiktokkiin ruikutusvideoita aiheesta, niin taitaa olla pituus olla ongelmista pienimmästä päästä. Tunnen useita lyhyitä miehiä, joilla on hyvä ja pitkä parisuhde. Ei ole siitä kiinni. N33
Kokeilis miehiä. Niillä tuntuu olevan kova kiinnostus.