Nico Juhani ei kelpaa naisille, koska on lyhyt
TikTokkiin videoita tekevä kolmekymppinen mies. Tunnettu tatuoinneistaan.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vain osa naisista pitää pituutta merkitsevänä kriteerinä. Miksi miesten pitää haluta sitten juuri niiden naisten hyväksyntää?
Huono itsetunto ja todistelun tarve. Esimerkiksi itse olen lyhythiuksinen nainen ja kuinka usein olen kuullut että en ole oikea nainen ja naisella pitää olla pitkät hiukset. Ja arvaatkapa mitä, ei haittaa pätkääkään! Karsii väärät tyypit heti alkuunsa. Nämä miehetkin voisivat ajatella näin, suosittelen. Mutta sen sijaan itketään somessa
Ei ole niin rumaa naista ettei löytyisi miesseuraa.
Tavismies taas on täyttä roskaa parisuhdemarkkinoilla.
jaa. minun ukko on 165cm hokkarit jalassa ja sulka päässä. tatuoitu päästä jalkoihin, ruma, kaljuuntuva, huonot käytöstavat. en vaihtaisi mihinkään. ikinä. entä jos pitkät miehet vaatisivat naiselta 180cm pituutta? rumuus ja lihavuushan on jo poissulkevaa, samoin yh ei kelpaa, ja ikä pitää olla alle 30v. ja pahin kaikista: värjättytukkainenfeministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on nykypäivänä että alle 180cm mies jää auttamattomasti deittigeimeistä ulkopuolelle ellei ole rikas tai kuuluisa. Nykypäivänä miehistä on valtava ylitarjonta ja kun kysyntä ylittää moninkertaisesti tarjonnan niin mikäs siinä kranttuillessa naisilla. Jokaisella naisella on jonoksi asti kosijoita ja parhaimmilla se jono on Mäntsälän päähän asti.
On aivan absoluuttinen lottovoitto olla nainen nykypäivän deittikulttuurissa
Kyllä se 180cm+ mieskin joutuu tyytymään roskatason naiseen jos ei ole komea, rikas, kuuluisa tms.
Eipä pahemmin minulle tule mätchejä tinderissä. Enkä ole läski, kalju tai ole muita pisteitä pudottavia ominaisuuksia.
Minulla on kaveri joka on vain 167cm. Hänellä oli jonkin aikaa sitten kaunis naisystävä. Mutta nainen oli 10v vanhempi ja tämä kaveri on komea ja varakas.
T. 182c
Johtuu sun mulkusta luonteesta ja yleisestä luuseriudesta joka säteilee ympäriinsä.
Jaa, olen 167 cm mies, ehkä jonkun mielestä lyhyt.
Olen silti ollut ilmeisen kiinnostava vastakkaisen sukupuolen mielestä, olen aina seurustellut, ja aina on löytynyt naisia, jotka ovat kiinnostuneet minusta, etenkin, jos olen päässyt jotenkin tutustumaan tai edes heittämään läppää. Myös itseäni pidemmät naiset.
Usein nuorempana kaverit ihmettelivätkin tätä. Välillä ihmettelin itsekin.
Kehitin kuitenkin selityksen: olen aika avoin, huumorintajuinen ja välillä puheliaskin hauska pikku veikko. Naiset ovat aika matalalla kynnyksellä aina tulleet tutustumaan ja juttelemaan.
Ilmeisesti en ole siis uhkaava enkä pelottava, eikä myöskään käytökseni ole koskaan antanut muuta ymmärtää. Jos olisin ollut joku yrmeä ja hymytön vaatekaapin kokoinen salimake, olisi menestykseni naisten parissa tainnut olla paljon huonompi.
Yhden lisäyksen tähän kuitenkin laitan: en ole koskaan harrastanut nettideittailua, vaan kaikki kohtaamiseni naisten kanssa ovat syntyneet aina irl.
Kyllä lyhyellekin miehelle kysyntää on, jos häneltä löytyy joko ulkonäköä, miellyttävä luonne, hyvä sosiaalinen ulosanti tai varallisuutta/statusta. Tiedän useammankin lyhyen 168-175cm miehen joille on rittänyt todella hyvin kysyntää naisten parissa lähinnä sosiaalisten taitojensa ja suht hyvän ulkonäkönsä ansiosta.
On myös naisia, jotka hyväksyvät lyhyyden mutta eivät jos siihen yhdistyy "naismainen hintelyys" tyyliin 50kg omapaino ja pitkät sirot sormet, mutta lyhyempikin "miesmäinen mies" saattaa silti kelvata. Toki on sitten myös se joukko, joka nimenomaan pitää pienistä ja erityisen hintelistä miehistä.
Pituuden tuomat todelliset avut nyky yhteiskunnassa ovat pitkälti korvien välissä, molemmilla sukupuolilla. Olen huomannut että naisille vaikuttaa yleensä eniten miehen sydämen sivistys. Siinä naiset ovat miehiä edellä, he eivät arvota parinvalinnassa yhtä paljon pelkkää nuorekasta ja treenattua pintaa kuin miehet. Toisaalta he ovat vielä liian usein rahan ja statuksen perään.
Tietenkään kaikki naiset eivät kiinnostu kovin lyhyistä miehistä (veikkaus 1/3 naisista). Olen ollut havaitsevinani, että tämä ryhmä muutenkin etsii sellasta alkukantaisempaa asetelmaa jossa iso ja voimakastahtoinen mies (usein johtaja, poliisi jne) tuo näennäistä fyysistä turvaa, on usein auktoriteettiasemassa ja varmaan petipuuhissakin nämä naiset haluavat olla alistetuina, eli etsivät sellaista luolamiesaikojen asetelmaa ja tunnelmaa.
Summa summarum: kaiken kokoisille ja näköisille miehille löytyy kyllä kysyntää, kunhan mies muistaa kehittää niitä omia parhaita piirteitään ja myös miettiä missä niitä kontakteja lyhyenä miehenä tekisi.
Tämän suhteen olen huomannut, että yökerhoissa missä alkoholilla läträtään menestyy selvästi paremmin ne pitkät ja fyysisesti treenatut miehet (olipa henkinen anti aivan mitä hyvänsä), sitten taas monenlaisissa harrastusryhmissä (ei ehkä kuntosaleilla), työelämässä, opiskellessa ja osin treffipalstoillakin lyhyetkin miehet herättävät kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen silti ollut ilmeisen kiinnostava vastakkaisen sukupuolen mielestä, olen aina seurustellut, ja aina on löytynyt naisia, jotka ovat kiinnostuneet minusta, etenkin, jos olen päässyt jotenkin tutustumaan tai edes heittämään läppää. Myös itseäni pidemmät naiset.
Kehitin kuitenkin selityksen: olen aika avoin, huumorintajuinen ja välillä puheliaskin hauska pikku veikko. Naiset ovat aika matalalla kynnyksellä aina tulleet tutustumaan ja juttelemaan.
Ilmeisesti en ole siis uhkaava enkä pelottava, eikä myöskään käytökseni ole koskaan antanut muuta ymmärtää. Jos olisin ollut joku yrmeä ja hymytön vaatekaapin kokoinen salimake, olisi menestykseni naisten parissa tainnut olla paljon huonompi.
Yhden lisäyksen tähän kuitenkin laitan: en ole koskaan harrastanut nettideittailua,
Näinhän se normaalisti menee.
Mutta naisiin roskatasoisena viittaavilta ei onnistu ja siinä ei kyllä ole pituudella mitään tekemistä. Kuka sellaisen kanssa haluaisi keskustella tai olla.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en kelpaa miehille, koska olen naamastani ruma. Yhyy, yhyy. Elämä ei ole reilua.
Missä ihmeessä te rumat naiset vietätte aikaanne? Olen käynyt salilla tosi pitkään enkä ole törmännyt siellä kertaakaan rumaan naiseen pl. juuri aloittaneet istumatyöntekijät.
Muiden rumien naisten puolesta en osaa vastata, mutta itse en käy salilla.
En minäkään. Salit ovat paikkoja, joissa arvioidaan toisten ulkonäköä. Harrastan liikuntaa muualla, ja sali ei auta naamaan 😬
Vierailija kirjoitti:
Yhden lisäyksen tähän kuitenkin laitan: en ole koskaan harrastanut nettideittailua,
Samaa mieltä, että jos on aidosti mukava, ja riittävän ekstrovertti ottamaan kontaktia ihmisiin, niin kyllä lyhyempikin mies seuraa löytää. Omassa tuttavapiirissä juurikin on niin, että jos katson miehiä jotka on parittomia vastoin tahtoaan, niin heitä yhdistää enemmänkin introverttius ja sulkeutuneisuus, kuin mikään pituus tai vaatimaton ulkonäkö tms. Pari niistä on jopa pitkiä, ja ihan kivan näköisiäkin, mutta kun eivät käy missään, välttelevät ihmiskontakteja, ovat vakavia ja hiljaisia, niin ei ole naisia löytynyt.
Tiesittekö muuten, että Adriana Liman entinen poikaystävä Metin Hara on 5cm lyhyempi kuin Adriana ja Adrianan nykyinen kumppani on myös Adrianaa lyhyempi! Adriana on myös ollut kihloissa Lenny Kravitzin kanssa, joka on myös Adrianaa lyhyempi. Jos supermallille kelpaa lyhyempi mies niin eiköhän muillekin. Älkää vinkuko.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, että jos on aidosti mukava, ja riittävän ekstrovertti ottamaan kontaktia ihmisiin, niin kyllä lyhyempikin mies seuraa löytää. Omassa tuttavapiirissä juurikin on niin, että jos katson miehiä jotka on parittomia vastoin tahtoaan, niin heitä yhdistää enemmänkin ujous, introverttius ja sulkeutuneisuus, kuin mikään pituus tai vaatimaton ulkonäkö tms. Pari niistä on jopa pitkiä, ja ihan kivan näköisiäkin, mutta kun eivät käy missään, välttelevät ihmiskontakteja, ovat vakavia ja hiljaisia, niin ei ole naisia löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanoi et ei muka kelpaa? Vaikuttaa kyllä et on naisia, se vaan heittää läppää sen pituudesta.
Ja siis on niin hyvännäköinen et varmasti monet tykkää vaik ei ois 2 metrinen.
Jos on hyvännäköinen naamalta, niin usein nainen näkee miehen silloin ainakin 10cm pidempänä kuin mies oikeasti onkaan. Tällöin lasketaan rimaa vähän ja petetään itseä sekä todelliuutta. Mies on myös ihana ja komea jos se on rikas.
Naiset ihmisapinoiden joukossa ovat vähän joustavia ja persoja rahalle ja pitkä mies ylettyy saamaan banaaneja, omeenoja, pääryynöjä ja muita hedelmiä korkealta.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten, että Adriana Liman entinen poikaystävä Metin Hara on 5cm lyhyempi kuin Adriana ja Adrianan nykyinen kumppani on myös Adrianaa lyhyempi! Adriana on myös ollut kihloissa Lenny Kravitzin kanssa, joka on myös Adrianaa lyhyempi. Jos supermallille kelpaa lyhyempi mies niin eiköhän muillekin. Älkää vinkuko.
Kyseiset miehet on parantaneet tasoaan rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseiset miehet on parantaneet tasoaan rahalla.
Tuskin sillä on mitään väliä. Adriana on kaikkia noita miehiä menestyksekkäämpi ja rikkaampi (paitsi Lenny Kravitziä). Adriana on oman alansa absoluuttisella huipulla ja tienaa kymmeniä miljoonia vuodessa. Nykyinen mies on tuottanut pari pienen luokan tv-ohjelmaa eli ei ole menestynyt lähellekään niin hyvin kuin Adriana.
Naiset tuppaa olemaan ihmislajin ominaisuuksiltaan vähän enemmän persoja fyysisille seikoille. Erityisesti materialle.
Eikä se muutu, vaikka nainen ei haluaisi edes lisääntyä. Nuo seikathan merkitsee lähinnä jos aikoo lisääntyä.
Nykyään pitäisi kelvata ihan millainen mies tahansa.
Toisaalta maapallo ihmisöi edelleen eniten kuin koskaan, vaikka ehkäisyt ja lääketiede on viety huippuunsa. Voidaan kenties todeta että ihminen ei itse päätä lisääntyykö vai ei, vaan lisääntyy ja pyrkii lisääntymään aina kun on mahdollista.
Myös ruuan kulutusta ei ihminen kykene säätelemään tai kehnosti.
Lyhyen miehen kelpaamattomuus parittelukumppaniksi ei johdu järjellisistä syistä, vaan puhtaasti kyseessä on elintoiminnollinen asia kuten ahneus materiaalile. Nainen pyrkii etsimään tietynlaisen lisääntymiskumppanin ja saamaan osansa rahoista tahtomattaan. Kyseessä on hengityksen kaltainen toiminto. Sitä ei voi järjellä lakkauttaa.
Länsimaissa on lihavuudesta tullut samalainen ilmiö kuin liikakansoituksesta. Ehkäisystä, dieeteistä, kuntoclubeista huolimatta lihavuus rehottaa ja maapallo ihmisöi. Koska ruumiintoiminnot ei toimi omalla tahdolla. Ainoa ruumiintoiminto joka toimii tiettyyn pisteeseen omalla tahdolla on pierun pidättäminen. Tämä on muuten aika jännä poikkeus..
Lisääntymisvietti on yhtä voimakas vietti ihmiselle kuin kuluttaminen.
Näitä vaistoja ei pysty järjellä sanelemaan. Meidän pitää hyväksyä se tosiasia että fyysiset ominaisuudet vaikuttavat naisten parittelukumppanin valintaan. Fyysisiin ominaisuuksiin lasketaan mukaan myös raha. Ihminen ei ole järjellä toimiva olento, vaan eläin siinä missä muutkin. Sinällään jokaisen perusoikeuksiin kuuluu ravinto ja seksi, koska ne ovat sellaisia joita emme kykene säätelemään itse.
Perusoikeutena se tulisi kuulua myös säätelyn piirin alaisuuteen. Pitäisi myöntää tarkka lapsiluku ja tietynsuuruinen palkka kuluttamisen rajoittamiseen. Muussa tapauksessa syntyy liikaa väestöä ja ihmiset kuluttavat luonnonvarat loppuun.
Niin naiset ja miehetkään eivät kykene järjellä asioita säätelemään. Tarvittaisi ulkopuolinen tekoäly jarruttamaan järjetöntä lisääntymistä ja kulutusta. Tekoäly voisi myös säätää naisille näiden puolesta lyhyempiä kumppaneita, niin säästyttäisi monelta vaivalta.
Tuntemani lyhyet miehet joilla on vaikeuksia pariutua jatkuvasti valittavat kovaan ääneen pituudestaan. Rasittavaa jo tuttavalta, enkä sietäisi kumppanilta.
Itselläkin on ei-kauniita fyysisiä ominaisuuksia mille ei voi mitään ilman kirurgiaa. Jos valittaisin niistä yhtä ahkerasti kuin nämä miehet niin kukaan ei sietäisi seuraani.
Olin ihastunut 159 cm pitkään mieheen, mutta en kelvannut hänelle. Olen itse 170 cm.
Naisille tämä on vaikea paikka myöntää todeksi.
Pituus ja raha.
Jostain syystä nämä päivänselvät asiat kielletään. Ne on osa sisäänrakennettua mekaniikkaa jolla turvataan jälkeläiset.
Ristiriita syntyy, kun lapsia ei enää haluta (silti niitä syntyy vaikkei päätettäisi), mutta järjellisesti ei voida perustella itselle ja muille sitä miksi lyhyempi ja köyhä mies ei kelpaa tai älykyydeltään matala-arvoinen mies.
Jos lapsia ei hankita niin skaalan pitäisi olla kirjavampi.
Yksi tärkeä kriteeri, mikä jokaisella ihmisellä tulisi olla kumppanin suhteen on se, että kumppani ei kohtele huonosti: ei moiti ulkonäköä, henkisiä ominaisuuksia tms. Parempi olla yksin kuin henkistä/fyysistä väkivaltaa harjoittavan ihmisen kanssa. Muuten olen kiinnostunut myös itseni pituisista miehistä esimerkiksi. Henkinen yhteensopivuus on tärkeintä.
Luustolleni en mitään voi: olisin harteikas ja isokätinen, vaikka olisin alipainoinen. Monet miehet pitävät enemmän siroista kuin rintavista naisista, varsinkin jos nämä ovat vielä rotevia. Eli kyllä myös miehet karsastavat tiettyjä piirteitä naisissa, joille nämä eivät voi mitään.