Nico Juhani ei kelpaa naisille, koska on lyhyt
TikTokkiin videoita tekevä kolmekymppinen mies. Tunnettu tatuoinneistaan.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit siihen kelpaamattomuuteen ovat syypää, ei lyhyys.
Vielä tatuointeja pahempi on että näyttää naamasta nössöltä pikkupojalta, ei kolmekymppiseltä mieheltä. Yhdistettynä noihin tatuointeihin aika koominen kokonaisuus.
On se jollekin kelvannut, kun sillä on lapsia
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole se tekijä, joka aiheuttaa kelpaamisen / kelpaamattomuuden naisten kanssa. Tai no korkeintaan ehkä 20-vuotiaita pikkutyttöjä tavoitellessa kyllä.
t. 167 cm mies.
Kyllä se on melko isolla osalla naisista kynnyskysymys ja osa sanoo sen ihan suoraankin, mikä on ihan ok ja säästää molempien aikaa. Minullakin on naisten suhteen kynnyskysymyksiä, ei esim kelpaa selvästi ylipainoinen tai yksinkertainen nainen.
Niistä naisista, joille miehen pituus ei ole kynnyskysymys löytyy kyllä laadukasta seuraa.
toinen 167 cm mies
Mun miehenion 167 cm ja itse olen saman pituinen.
Lapset:186 poika ja tyttö 176.
Lapset jo aikuisia.
Tein aikoinaan mallin töitäkin ja olin muka hyvän näköinen, mutta mulle kelpasi itseni pituinen FIKSU, kunnollinen mies.
Totuus vaan on, että lyhyys miehellä rajaa automaattisesti pois suuren osan naisista. Ei siihen auta ulkonäkö eikä rasvaprosentti. Naisilla vastaava ilmenee päinvastaisena eli hyvin pitkillä naisilla kenties tulee enemmän vaikeuksia löytää pidempi mies. Tosin todella lyhyet naiset ainakin itselle näyttäytyy kuin pikkulapsina ja sellaisen rinnalla kulkeminen olisi vähän hassua.
Jaa. Mun tuntemat kaikki lyhyet (160-170 cm) miehet on pariutuneita. Ei ne varmaan teininä ja ihan nuorena joo ollut tyttöjen suosikkeja, mutta vanhempana kyllä. Monet noista on kyllä korkeasti koulutettuja, ehkä niissä piireissä liikkuu vähän vähemmän pinnallista porukkaa, jossa pituus ei haittaa pariutumista.
Kumma juttu, tunnen aika monta lyhyttä, osa huomattavan lyhyitä, miestä, jotka on kaikki parisuhteessa. Paria poikkeusta lukuunottamatta myös daamit on lyhyitä. Hyvin näyttää kelpaavan joten eiköhän se syy ole jossain muualla. Eli tyyppi on itse nirso eikä mikään kelpaa tai kelpaa ainoastaan sellaiset naiset jotka ei lyhyistä miehistä kiinnostu .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en kelpaa miehille, koska olen naamastani ruma. Yhyy, yhyy. Elämä ei ole reilua.
Missä ihmeessä te rumat naiset vietätte aikaanne? Olen käynyt salilla tosi pitkään enkä ole törmännyt siellä kertaakaan rumaan naiseen pl. juuri aloittaneet istumatyöntekijät.
Vietän aikaani baletti- ja piirustustunneilla.
Ei hitto. Mikään ei ole niin iso turn off kuin mies mikä ruikuttaa jossain somessa ettei saa naista.
Ihan oikeasti, mitä sillä ruikutuksella oikein haetaan? Että naiset nyt säälistä alkaisi deittailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, tunnen aika monta lyhyttä, osa huomattavan lyhyitä, miestä, jotka on kaikki parisuhteessa. Paria poikkeusta lukuunottamatta myös daamit on lyhyitä. Hyvin näyttää kelpaavan joten eiköhän se syy ole jossain muualla. Eli tyyppi on itse nirso eikä mikään kelpaa tai kelpaa ainoastaan sellaiset naiset jotka ei lyhyistä miehistä kiinnostu .
Sama huomio. Kaikki muut tuntemani lyhyet miehet ovat parisuhteessa ja perheellisiä paitsi exäni, joka osoittautui alkoholistiksi.
Ei lyhyys, eikä edes tatuoinnit ole Nicon ongelma. Ongelma on nimi. Nico! Mitä hänen vanhempansa ajattelivat...
Monella rikkaalla miehellä on pitkä hoikka ja kaunis vaimo ,) lieköhän rahalla osuutta asiaan 😀
Kamalan näköinen otus noine tatuointineen. Vähemmällä pärjäisi. Mutta julkisuuteen täytyy jollain tavalla jonkun päästä.
Pituus ei tee täysin kelpaamattomaksi, mutta on tuossa totuuden siemenkin.
Se näkyy kyllä noissa deittipalveluiden profiileissa sitä on turha kiistää.
Jokaisella on omat kriteerinsä, en minäkään läskia naista huoli.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei tee täysin kelpaamattomaksi, mutta on tuossa totuuden siemenkin.
Se näkyy kyllä noissa deittipalveluiden profiileissa sitä on turha kiistää.
Jokaisella on omat kriteerinsä, en minäkään läskia naista huoli.
Olen läski nainen ja ei minua haittaa. Keitä on he, joista puhutaan? Ylipainoiset tuputtautujat.
Vierailija kirjoitti:
Totuus vaan on, että lyhyys miehellä rajaa automaattisesti pois suuren osan naisista. Ei siihen auta ulkonäkö eikä rasvaprosentti. Naisilla vastaava ilmenee päinvastaisena eli hyvin pitkillä naisilla kenties tulee enemmän vaikeuksia löytää pidempi mies. Tosin todella lyhyet naiset ainakin itselle näyttäytyy kuin pikkulapsina ja sellaisen rinnalla kulkeminen olisi vähän hassua.
No, mutta eikö tietyissä ammateissa saa naisia oli pituus mikä tahansa? Tai niin olen naisena kuvitellut ja siksi välttelen tiettyjen ammattien miehiä, koska en halua miestä, jolla on ollut monta naista.
Lyhyillä miehillä on hankala asenne. Lähes poikkeuksetta aletaan käskyttämään. Olen itse 154cm nainen. Kyllä on moni pikku mies tullut komentamaan, että kuuluisin heille. Oma mies on 184cm.
Missä sanoi et ei muka kelpaa? Vaikuttaa kyllä et on naisia, se vaan heittää läppää sen pituudesta.
Ja siis on niin hyvännäköinen et varmasti monet tykkää vaik ei ois 2 metrinen.
Läpeensä tatuoitu nyt vaan vaikuttaa aika urpolta. Kertoo myös aika paljon arvostelukyvystä.