Nico Juhani ei kelpaa naisille, koska on lyhyt
TikTokkiin videoita tekevä kolmekymppinen mies. Tunnettu tatuoinneistaan.
Kommentit (93)
Pituus ei ole se tekijä, joka aiheuttaa kelpaamisen / kelpaamattomuuden naisten kanssa. Tai no korkeintaan ehkä 20-vuotiaita pikkutyttöjä tavoitellessa kyllä.
t. 167 cm mies.
Kiitos raportista tällä palstalla. Olisko se syy joku muu.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ei ole se tekijä, joka aiheuttaa kelpaamisen / kelpaamattomuuden naisten kanssa. Tai no korkeintaan ehkä 20-vuotiaita pikkutyttöjä tavoitellessa kyllä.
t. 167 cm mies.
30+ ongelmaksi muodostuu kokemattomuus, joka johtuu siitä, että ei kelvannut 20-vuotiaille pikkutytöille aiemmin.
Minä taas en kelpaa miehille, koska olen naamastani ruma. Yhyy, yhyy. Elämä ei ole reilua.
Vierailija kirjoitti:
t. 167 cm mies.
Kyllä muuten vaikuttaa asiaan. Itse en kelpuuta yhtään alle 180cm miestä. N43
Ihan oma vika tuo lyhyys. Tai voihan siitä syyttä äitiä kun valitsi jonkun pätkän luuserin panokumppanikseen...
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en kelpaa miehille, koska olen naamastani ruma. Yhyy, yhyy. Elämä ei ole reilua.
Missä ihmeessä te rumat naiset vietätte aikaanne? Olen käynyt salilla tosi pitkään enkä ole törmännyt siellä kertaakaan rumaan naiseen pl. juuri aloittaneet istumatyöntekijät.
Tatuoinnit siihen kelpaamattomuuteen ovat syypää, ei lyhyys.
Asia selvä!Minä vaan en huolisi itseäni lyhyempää miestä naisena.
Nico on painanut ennemmän naisia kuin vauvapalstan miehet yhteensä
Mä just näin perheen jossa isä, äiti ja 3 lasta. Äiti oli ehkä 160 cm - ja isä häntä lyhyempi. Onnellisilta vaikuttivat.
Jokainen alle 170 cm tuttavamies on myös parisuhteessa.
Pituus ei ole se ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeessä te rumat naiset vietätte aikaanne? Olen käynyt salilla tosi pitkään enkä ole törmännyt siellä kertaakaan rumaan naiseen pl. juuri aloittaneet istumatyöntekijät.
Muiden rumien naisten puolesta en osaa vastata, mutta itse en käy salilla.
Googlasin tyypin. Yleensä pidän miehillä tatskoista mutta hänellä on kyllä ihan järkyttävät. Turn off.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän ruikuttaa silti?
Siis miksi raiskarin pitäisi kelvata kellekkään??
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi raiskarin pitäisi kelvata kellekkään??
Eri mies.
Vierailija kirjoitti:
Se kertookin kaiken oleellisen naisista.
Aha.