Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankki kyselee mun poliittista toimintaa

Vierailija
03.08.2023 |

Onko muilla tätä? Ja miten reagoitte?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joku vastaa Kommunisti ja näyttää hihalipun? Tai RKP takahuoneosasto. Monia erilaisia vaihtoehtoja.

Vierailija
42/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta kysytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ilmoittanut äänestämäni perussuomalaisen äänestysnumeron.

Vierailija
44/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Poliittinen vaikutusvalta vieraassa valtiossa" taitaa olla se kysymyksen muotoilu. Ootko Venäjän diktaattori? Unkarin pääministeri tai Turkin presidentti?

Vierailija
45/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ettei kuulu niille pätkääkään.

Vierailija
46/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Poliittinen vaikutusvalta vieraassa valtiossa" taitaa olla se kysymyksen muotoilu. Ootko Venäjän diktaattori? Unkarin pääministeri tai Turkin presidentti?

No, mitä jos joku vastaa että on vieraan valtion Diktaattori ja kuulostaa silti suomalaiselta. Vihjaa vielä että naapurimaan.

Vierailija
47/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeistolainen niin tulee ongelmia

Juuri toisin,jos olet vasemmistolainen,niin rahat ovat varmuudella jonkun toisen.

Jos olet vasemmistolainen, olet tienannut rahasi omalla työlläsi.

Jos olet oikeistolainen, olet tienannut rahasi niiden vasemmistolaisten tekemällä työllä.

Vierailija
48/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kuuluu kysyä vähän väliä

Vierailija
49/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata vastata. Haistattelet takaisin vain.. Näin pääset itse kaikista helpoimmalla. Eikä myöskään kannata ottaa selvää mitä tarkoittaa KYC. Se on kuitenkin joku salaliitto jolla huijataan sut köyhäksi. Ja sitäpaitsi sun pankkis on ihan paska, kannattaa heti vaihtaa kun tuollasia kyselee ja on mukana tuossa KYC-salaliitossa!!!

Vierailija
50/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kysytty. Oli pakko vastata. Ei päässyt verkkopankissa eteenpäin muuten.

Siihen en suostunut, kun olin erään yhdistyksen taloudenhoitajana, ja pankki vaati tietoja yhdistyksen hallitusten jäsenistä. Tuli ensin kirje ja muutaman viikon kuluttua soitto. Sanoin, että minulla ei ole tietoja eikä edes olisi oikeuksia kertoa jäsentemme tietoja ja lopetin puhelun. Sen jälkeen ei mitään kuulunut.

Miksei sinulla muka olisi oikeuksia kertoa tietoja, jotka löytyvät yhdistysrekisteristä?

Ei yhdistysrekisteriin ilmoiteta muita kuin nimenkirjoittajat. Ei siellä kaikista yhdistyksen hallituksen jäsenistä ole tietoja. Yhdistyksessä voi olla vaikka 10-jäseninen hallitus, joista kolmella nimenkirjoitusoikeus. Rekisteriin ilmoitetaan ne kolme. Tiedän, koska olen muutamankin sellaisen ilmoituksen tehnyt.

Vierailija
51/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kyllä pitkään haluttanut kysellä varsinkin tiettyjen investointipankkien omistajien "rahapoliittisia kysymyksiä", eikä kyse ole niinkään rahanpesusta vaan sitä tekemättömästä "likaisesta rahasta", jonka varjolla voidaan höynäyttää taviksia kuten kypsää kauraa jota syötetään itselleen, mitään tietämättömälle kanaparvelle, tyyliin "myö ajetaan vuan mopolla, ei myö tiijetä mittään" - henkisesti ... :(

Vierailija
52/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa ettei kuulu niille pätkääkään.

Onneksi olkoon, tilisi on suljettu, kunnes vastaat kysymykseen.

Vierailija
53/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyselty. Liittyy rahanpesuun. Ihan normaali toimenpide.

En tajua miten rahanpesu ja politiikka liittyy toisiinsa mutta ehkä pankki sitten tietää paremmin. Luulisi että jos rahanpesun tarvetta ei nyt missään julkisessa ammatissa olisi mutta mistä mä tiedän :D

Luuletko että rahanpesua julkisesti tehdään 😁Tunnettuja rahanpesupoliitikkoja ovat esimerkiksi Euroopan äärioikeistolaiset, joille on virrannut rahaa Pu ti nil ta. Esim. Marine le Pen, Loora Huhtasaaren läheinen ja rakas aatesisko.

Tavaratalo kärkkäinen.

Vierailija
54/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laki on ollut voimassa, niin Suomessa kuin Eu maissa ainakin jo 10v jos avaat tilin pankissa, ostat kiinteistön, osakkeita, vakuutuksia tai olet jonkun hallituksen jäsen jne. Nuo tiedot kysytään sinulta.

Voiko jollakin olla siitä epäselvää, kun uutisoitu usein, ihan samalla tavalla, kun joudut antamaan sotun ja nimesi.

Vierailija
55/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kysytään poliittista vaikutusvaltaa. Ei sitä, omistatko jonkin puolueen jäsenkirjan. (Onko sellaisia muuten enää käytössä?)

Vierailija
57/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta omaa suuntaustani kyselty vaan onko suvussani poliitikkoja.

Vierailija
58/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysyttiin kun menin nostamaan 20000 euroa käteistä

Vierailija
59/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun ne ei kysy lainkaan mafia yhteyksistä vaan poliitikoista. Pitääkö tästä päätellä jotain?

Vierailija
60/66 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyselty. Liittyy rahanpesuun. Ihan normaali toimenpide.

En tajua miten rahanpesu ja politiikka liittyy toisiinsa mutta ehkä pankki sitten tietää paremmin. Luulisi että jos rahanpesun tarvetta ei nyt missään julkisessa ammatissa olisi mutta mistä mä tiedän :D

Googleta finanssivalvonta.

Rutiinikysymyksin kartoitetaan rahan liikkeitä. Käteispanojen taustan selvittäminen on normi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä