Pankki kyselee mun poliittista toimintaa
Kommentit (66)
Olen aina ilmoittanut äänestämäni perussuomalaisen äänestysnumeron.
"Poliittinen vaikutusvalta vieraassa valtiossa" taitaa olla se kysymyksen muotoilu. Ootko Venäjän diktaattori? Unkarin pääministeri tai Turkin presidentti?
Vastaa ettei kuulu niille pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
"Poliittinen vaikutusvalta vieraassa valtiossa" taitaa olla se kysymyksen muotoilu. Ootko Venäjän diktaattori? Unkarin pääministeri tai Turkin presidentti?
No, mitä jos joku vastaa että on vieraan valtion Diktaattori ja kuulostaa silti suomalaiselta. Vihjaa vielä että naapurimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikeistolainen niin tulee ongelmia
Juuri toisin,jos olet vasemmistolainen,niin rahat ovat varmuudella jonkun toisen.
Jos olet vasemmistolainen, olet tienannut rahasi omalla työlläsi.
Jos olet oikeistolainen, olet tienannut rahasi niiden vasemmistolaisten tekemällä työllä.
Ei kannata vastata. Haistattelet takaisin vain.. Näin pääset itse kaikista helpoimmalla. Eikä myöskään kannata ottaa selvää mitä tarkoittaa KYC. Se on kuitenkin joku salaliitto jolla huijataan sut köyhäksi. Ja sitäpaitsi sun pankkis on ihan paska, kannattaa heti vaihtaa kun tuollasia kyselee ja on mukana tuossa KYC-salaliitossa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kysytty. Oli pakko vastata. Ei päässyt verkkopankissa eteenpäin muuten.
Siihen en suostunut, kun olin erään yhdistyksen taloudenhoitajana, ja pankki vaati tietoja yhdistyksen hallitusten jäsenistä. Tuli ensin kirje ja muutaman viikon kuluttua soitto. Sanoin, että minulla ei ole tietoja eikä edes olisi oikeuksia kertoa jäsentemme tietoja ja lopetin puhelun. Sen jälkeen ei mitään kuulunut.
Miksei sinulla muka olisi oikeuksia kertoa tietoja, jotka löytyvät yhdistysrekisteristä?
Ei yhdistysrekisteriin ilmoiteta muita kuin nimenkirjoittajat. Ei siellä kaikista yhdistyksen hallituksen jäsenistä ole tietoja. Yhdistyksessä voi olla vaikka 10-jäseninen hallitus, joista kolmella nimenkirjoitusoikeus. Rekisteriin ilmoitetaan ne kolme. Tiedän, koska olen muutamankin sellaisen ilmoituksen tehnyt.
Minua on kyllä pitkään haluttanut kysellä varsinkin tiettyjen investointipankkien omistajien "rahapoliittisia kysymyksiä", eikä kyse ole niinkään rahanpesusta vaan sitä tekemättömästä "likaisesta rahasta", jonka varjolla voidaan höynäyttää taviksia kuten kypsää kauraa jota syötetään itselleen, mitään tietämättömälle kanaparvelle, tyyliin "myö ajetaan vuan mopolla, ei myö tiijetä mittään" - henkisesti ... :(
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ettei kuulu niille pätkääkään.
Onneksi olkoon, tilisi on suljettu, kunnes vastaat kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyselty. Liittyy rahanpesuun. Ihan normaali toimenpide.
En tajua miten rahanpesu ja politiikka liittyy toisiinsa mutta ehkä pankki sitten tietää paremmin. Luulisi että jos rahanpesun tarvetta ei nyt missään julkisessa ammatissa olisi mutta mistä mä tiedän :D
Luuletko että rahanpesua julkisesti tehdään 😁Tunnettuja rahanpesupoliitikkoja ovat esimerkiksi Euroopan äärioikeistolaiset, joille on virrannut rahaa Pu ti nil ta. Esim. Marine le Pen, Loora Huhtasaaren läheinen ja rakas aatesisko.
Tavaratalo kärkkäinen.
Tuo laki on ollut voimassa, niin Suomessa kuin Eu maissa ainakin jo 10v jos avaat tilin pankissa, ostat kiinteistön, osakkeita, vakuutuksia tai olet jonkun hallituksen jäsen jne. Nuo tiedot kysytään sinulta.
Voiko jollakin olla siitä epäselvää, kun uutisoitu usein, ihan samalla tavalla, kun joudut antamaan sotun ja nimesi.
Siinähän kysytään poliittista vaikutusvaltaa. Ei sitä, omistatko jonkin puolueen jäsenkirjan. (Onko sellaisia muuten enää käytössä?)
Ei minulta omaa suuntaustani kyselty vaan onko suvussani poliitikkoja.
Minultakin kysyttiin kun menin nostamaan 20000 euroa käteistä
Jännä kun ne ei kysy lainkaan mafia yhteyksistä vaan poliitikoista. Pitääkö tästä päätellä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyselty. Liittyy rahanpesuun. Ihan normaali toimenpide.
En tajua miten rahanpesu ja politiikka liittyy toisiinsa mutta ehkä pankki sitten tietää paremmin. Luulisi että jos rahanpesun tarvetta ei nyt missään julkisessa ammatissa olisi mutta mistä mä tiedän :D
Googleta finanssivalvonta.
Rutiinikysymyksin kartoitetaan rahan liikkeitä. Käteispanojen taustan selvittäminen on normi.
Entä jos joku vastaa Kommunisti ja näyttää hihalipun? Tai RKP takahuoneosasto. Monia erilaisia vaihtoehtoja.