Rydman: Irtisanoudun rasismista "sellaisena kuin se on klassisesti ymmärretty"
Kommentit (426)
Täsmälleen samaa mieltä. Rasismi on syrjintää ihmisen etnisen ryhmän tai muun syntyperään liittyvän seikan perusteella. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin Rydmania koska tiesin että Halla-Aho pääsee kuitenkin eli taktikoin äänestämällä Rydmania, koska hän on mies paikallaan. Hienoa että eteni jopa ministeriksi. Kyllä te vihervasukit ja demarit otitte nyt vaan niin turpiin näissä vaaleissa, että ymmärrän yskännne, mutta olisko jo aika hyväksyä äänestystulos. Kansa on puhunut ja demokratia toteutunut.
Minkälainen ihminen on ylpeä, kun on äänestänyt groomaajaa? Mä vielä rasi stit ymmärrän, mutta tää pedarointi?
En minäkään sellaista ymmärrä. En ymmärrä miten yli miljardi ihmistä voi kunnioittaa profeetta Muhammedia vaikka hän nelikymppisenä meni naimisiin 6-9 vuotiaan lapsimorsiamensa kanssa ja yhtyi häneen 9-12 vuotiaana. (Riippuen lähteestä, siksi kolmen vuoden aikaikkuna).
T: Eri
Muslimeita on nykyään + 2 miljardia. Muhammed on muslimeille suurin virheettömän ihmisen esikuva jota pyritään jäljittelemään. Meillä jammut suljetaan Niuvalle, muslimeille he ovat sankareita, vääräuskoinen nainen kelpaa mainiosti seks_orjaksi kuten haditheissakin lukee.
Mutta ongelma on että joku sanoo tämä ääneen. Uskomatonta idiotismia tämä nykyaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mulla olis täällä pari alaikäistä...
Niin, millä sanoilla ilmaiset itse puolisollesi, että olet tuomassa kotiinne vieraita, joiden ikä tulisi ottaa huomioon tarjoiluissa?
Wille oli juottanut ne valmiiksi känniin, myönsi itsekin tarjoilleensa 15-vuotiaille lapsille alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ministerismiehellä pitää olla oikeus houkutella ala-ikäisiä ryhmäseksiin aikuisten kanssa.
Persuilla nuo aiheet tuntuvat olevan vahvasti mielessä.
www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016082622226560
Muistan lehdestä sen jutun, joissa julkkikset hakivat töitä väärillä nimillä ja etnisillä taustoilla.
Kuvittelivatko he tai toimittaja, että edes Maija Maitonen olisi saanut paikan tai kutsun haastatteluun?
Missähän todellisuudessa nuo ihmiset elävät?
Vierailija kirjoitti:
Onko klassisen rasismin lisäksi paljonkin muita tyylisuuntia?
Vihervasemmiston tyylisuunta jossa rasismia on kaikki muu toiminta paitsi irtisanoutuminen rasismista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa mulle yhteystiedot!
T: Sasu Haapanen (vas.)
Kun vassarit eivät ole enää kiinnostuneita, niin siinä olisi teille persukoille oivaa ministeriainesta.
Olen ollut rasisti koko ikäni. Totesin sen,kun aloin tutkia tarkemmin mitä rasismi on. Toisaalta en kyllä ala itseäni muuttamaan. Turha aivopestä itseään.
Mä en tykkää ntseista ja tuntuu hirveältä, jos Suomi menee siihen. Israel on Jumalan valittu kansa, mutta kyllä kommun.stit vainoaa kristittyjä ja tms ihan yhtä vrisesti, että ei näissä vaihtoehdoissa ole mitään mistä valita. Ntsit ei ole vielä julkintseja niin äänestän niitä, niin kauan kuin vaihtoehtona on nää julkikommunistit, jotka koko ajan tekee pahaa kaikille ja ajaa moraalittomuutta tähän maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, millä sanoilla ilmaiset itse puolisollesi, että olet tuomassa kotiinne vieraita, joiden ikä tulisi ottaa huomioon tarjoiluissa?
Wille oli juottanut ne valmiiksi känniin, myönsi itsekin tarjoilleensa 15-vuotiaille lapsille alkoholia.
Kyllä lapsille pitää voida saada antaa päihteitä niin että he ovat estottomampia ilmaisemaan seksuaalisuuttaan aikuisten seurassa.
Jos olet rasisti niin valmistaudu kohtaamaan sitä muualla maailmassa. Joten kannattaa pysyä siellä persuseinäjoen perukoilla niin et kohtaa muita kuin omia sukulaisiasi ja voitte lisääntyä keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ministerismiehellä pitää olla oikeus houkutella ala-ikäisiä ryhmäseksiin aikuisten kanssa.
Persuilla nuo aiheet tuntuvat olevan vahvasti mielessä.
www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016082622226560
Juho Eerola ja Wille Rydman voisivat tehdä yhteistyötä myös lapsille ja nuorille suunnatun musiikin ja leikkien parissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet rasisti niin valmistaudu kohtaamaan sitä muualla maailmassa. Joten kannattaa pysyä siellä persuseinäjoen perukoilla niin et kohtaa muita kuin omia sukulaisiasi ja voitte lisääntyä keskenänne.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin Rydmania koska tiesin että Halla-Aho pääsee kuitenkin eli taktikoin äänestämällä Rydmania, koska hän on mies paikallaan. Hienoa että eteni jopa ministeriksi. Kyllä te vihervasukit ja demarit otitte nyt vaan niin turpiin näissä vaaleissa, että ymmärrän yskännne, mutta olisko jo aika hyväksyä äänestystulos. Kansa on puhunut ja demokratia toteutunut.
Minkälainen ihminen on ylpeä, kun on äänestänyt groomaajaa? Mä vielä rasi stit ymmärrän, mutta tää pedarointi?
Mä taas en ymmärrä teitä vihervasureita tai "punikkeja", koska argumentaatiotaitonne ovat niin olemattomat ja vastuullisesta politiikasta ette muutenkaan paljoa ymmärrä. Heilutatte vain tuota yhtä ja samaa rastistikorttia ja käytte tunteella. Ei näin!
Hienosti heiluu joka toisessa postauksessa vihervasuri ja punikkikortit vaikka mahtaako täällä olla yhtään sellaista. Jotenkin lapsellista jankuttaa noita termejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää ntseista ja tuntuu hirveältä, jos Suomi menee siihen. Israel on Jumalan valittu kansa, mutta kyllä kommun.stit vainoaa kristittyjä ja tms ihan yhtä vrisesti, että ei näissä vaihtoehdoissa ole mitään mistä valita. Ntsit ei ole vielä julkintseja niin äänestän niitä, niin kauan kuin vaihtoehtona on nää julkikommunistit, jotka koko ajan tekee pahaa kaikille ja ajaa moraalittomuutta tähän maahan.
Jumala ei ole rasisti. Hänellä ei ole suosikkikansaa,jonka törttöilyä hän katsoisi sormiensa läpi ja jota kohtaan harrastaisi positiivista syrjintää. Epäsopuahan tuollainen suosiminen ihmisissä aiheuttaisi. Itse ovat tuollaista suosimista saarnaavat alunperin tarinan keksineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismi käsitteenä tarkoittaa oletetun ihmisryhmän arvottamista esimerkiksi etnisen alkuperän, ihonvärin, kansalaisuuden, kulttuurin, äidinkielen tai uskonnon perusteella alempiarvoiseksi kuin muut ihmisryhmät. Rasismiin kuuluu usein se, että omaa ryhmää pidetään parempana kuin toisten ryhmiä.
Hyvin yksinkertaista.
Totta ihmeessä pidän omaa kulttuuria parempana kuin jotain talebanin vastaavaa, jota siis enemmistö afgaaneista kannattaa. Olen siis rasisti, enkä ymmärrä miksi siitä pitäisi irtisanoutua.
Olet lähinnä tietämätön tyyppi, jonka käsitykset ovat etnosentrisiä.
Kantsii lukea tämä
https://www.institute.global/insights/geopolitics-and-security/why-do-p…
Ryde ei oo ihminen. Se on joku avaruusrobo, kun se on niin pihalla ja arrogantti. Ihan sokea. Korkea-arvoiset nazzzit ois heittäny uuuniin tommoisen speden.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa olet.Kolmas ja neljäs serkku ovat terveellisimpiä lisääntymiskumppaneita. Läheisemmät aiheuttavat helposti vahingollisia geenihäiriöitä ja etäämmät taasen epästabiileja luonteita. Muistan lukeneeni tästä tutkimuksesta.
Jos persut saavat valtaa, niin eikö se kuulu asiaan? Tätä kutsutaan kansan tahdoksi.