Miten perustelet sen, että sinua ei palkkaa kukaan?
Luettele mahdollisia syitä epäonnistumiseesi työmarkkinoilla:
Kommentit (32)
on jäänyt itsellekin täysin arvoitukseksi, pitäis varmaan soittaa peräään ja kysyy
Mun ei tartte perustella sulle yhtään mitään, mites kun vielä ois vartti työaikaa jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tartte perustella sulle yhtään mitään, mites kun vielä ois vartti työaikaa jäljellä
Kannattaa käyttää (työnantajalle) kallis työaika työntekoon eikä Vauva-palstalla hengailuun.
Olen liian älykäs höynäytettäväksi ja kusetettavaksi.
Kysy työnantajilta? Liian vanha,kesken jääneitä opintoja ja pitkä pätkä tyhjää CVssä koska terveysongelmat. Löytyy varmaan riittävänä helposti joku, jolla ei ole tällaisia
Sen tietää yl vain ta. Siltä voi kysellä, miksi ei tullut valituksi tai jopa valittaa päätöksestä( esim. valtion virat) jos katsoo olevansa pätevämpi.
Olen narsistinen, epäluuloinen, alkoholisoitunut ja vallasta välittömästi juopuva yli-ikäinen nilkinpaska.
Äänestän toki myös persuja.
Olen pälyilevä ja änkyttävä urpo, joka ei aina ymmärrä edes haastattelijan kysymyksiä.
Useimpiin työpaikkoihin on myös hakenut henkilö, joka on tehnyt minua pidempään 100% täsmälleen samanlaista työnkuvaa täsmälleen samalla alalla kuin mitä työnantajalla on tarjolla. Tällöin minun vaikkapa 4 kuukautta lyhyempi työkokemus 95% samanlaisesta tehtävälistasta vain 95% samanlaisella toimialalla on työnantajasta ihan hirvittävä riskirekrytointi.
Lisäksi HR innostui jo etukäteen kandidaatista, joka oli kuvannut hakemukseen videon kuinka laskuvarjohyppää ja vetää perässään banderollia, jossa on tuon työantajan nimi. Niinpä sen kuudennen haastattelukierroksen ja yhden päivän soveltuvuustestien jälkeen HR edelleen kannatti tätä hakijaa.
Vain melkein fiktiiviset esimerkit, asiantuntijatehtävissä se on oikeasti tätä.
Olen määräaikaisessa työssä tällä hetkellä. Sain paikan ihan tuurilla, ei vissiin ollut muita hakijoita 😁.
Jatkoa en saanut, vaikka monta kertaa sanottu, että ovat tyytyväisiä. Työpaikan narsistikiusaaja on tehnyt kaikkensa, että edes jostain saisi aihetta valittaa minusta esimiehelle. Ei saanut, niin meni ja valehteli. Ei saanut minua joukkoihinsa kiusaamaan erästä vakituista työntekijää, ilmeisesti tämä oli liikaa hänelle.
Noh, olen siinä mielessä uskovainen, että uskon (ja toivon!) karman lakiin. Nyt on paha mennä kielimään, työnantaja ajattelisi minun olevan vain katkera.
Olen vain pyrkinyt olemaan sekaantumatta ongelmiin, jotka ovat olleet täällä jo ennen tuloani. Ei tarvinne kertoa, että kunnallinen naisvaltainen työpaikka..
Ikä. Muuta en keksi. Koulutettu, kokenut, osaava, monipuolinen, joustava, sosiaalinen, mukava tyyppi olen. Mutta ei.