Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v Kati voimaantui ja alkoi toteuttaa seksuaalisuuttaan

Vierailija
03.08.2023 |

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009680325.html 50 vuotiaana Kati ymmärsi minkälaisen seksielämän hän haluaa, siihen kuuluu kymmeniä seksikumppaneita ja seksiä parkkipaikalla. Kati on on rohkea nainen ja uskaltaa toteuttaa seksuaalisuuttaan.

Kommentit (242)

Vierailija
161/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei koskaan voimaannu esimerkiksi lenkkeilyllä ? Miksi kukaan ei toteuta itseään ja mene lenkille ? Miksi siihen aina liittyy seksi ja irtosuhteita. Entä jos joku voimaantuisi ja menisi töihin vuosien kotona makoilun sijaan ? Jne.

No tämä! Ja miksi sillä seksilläkin voi ilmeisesti voimaantua vain irtosuhteilun kautta? Eikö yksiavioisessa parisuhteessa muka voi toteuttaa seksuaalisuuttaan? Minä ainakin voin.

N44

Hienoa, onnea!

Miten Katin elämäntapa on sinulta pois?

Vierailija
162/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään kedon kaunein kukkanen..

Jutussa ei kerrota edes hänen oikeaa nimeään saati näytetä kuvaa.

Onhan siinä profiilikuva josta näkee kulahtaneen, ylipainoisen lyhythiuksisen naisen jolla on Tarja Halosen nenä.

No ei siitä kyllä ketään tunnista.

No kyllä tosta heltasta ja nenästä voi tunnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on sama juttu Hesarissa 50v. miehestä?

Ei ole muodissa eikä koskaan ollutkaan, jos miehestä tämmöinen juttu tehtäisiin hän olisi namusetä, mikälie pedofiili, lapsiinsekaantuja, raiskaaja....

Vierailija
164/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tosi käytettyjä. Ei löydy kunnollista naista enää jolla ollut vain pari seksikumppania.

Vierailija
165/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana. Miksi näitä mummoikäisten voimaantumisia pitää käsitellä mediassa? Nussikoon vaikka sarvikuonoa tai ostakoon polttomoottorikäyttöisen turboahdetun dildon, ketään ei kiinnosta.

Varmaan näitä käsitellään juuri siksi, kun tällaisia asenteita edelleen esiintyy, että jotenkin vanhemman naisen ei kuuluisi muka olla seksuaalinen tai että jos on niin siinä on jotain yököttävää.

Kukaan ei kiellä heitä olemasta seksuaalisia, mutta tarviiko jokaisen naisen seksihistoriasta ja kokemuksista tehdä glorifioiva lehtijuttu?

Naiset nähdään nykyisin lehtijutuissa vain kirjoittamisen arvoisina, jos ja kun he puhuvat seksielämästään. Miehistä ei näitä juttuja ole, koska heissä nähdään muutakin kun seksin harrastamiseen tai myymiseen kykeneminen.

Vierailija
166/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen voimaantunut ja toteutan seksuaalisuuttani ihanasti, avioliitossa yhden miehen kanssa <3 

Onko ajatus, että seksuaalisuutta toteutetaan vain silloin, kun on runsaasti kumppaneita?

Onko sinulla ajatus, että kun tehdään lehtijuttu yhdenlaisestq elämäntavasta, se tarkoittaa, ettei muunlaista ole olemassa?

Itse kyllä lukisin mielelläni jutun pitkästä avioliitosta seksuaalisuuden näkökulmasta, erityisesti sellaisesta, jossa kumpikin kumppani kokee nautintoa.

Valitettavan usein erityisesti nainen pääsee vasta eron jälkeen nauttimaan seksistä.

Minä taas lukisin mielelläni jonkun psykologin hänen ajatuksia niistä naisista, jotka ovat vuosia harrastaneet tuota vapaata elämäntapaa. Miltä tuntuu kun on ollut satojen miesten kanssa ja aina vaan pitää etsiä uusi mies ja tulevatko he hänen vastaanotolleen?

Vierailija
167/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Katilla jäänyt nuoruus elämättä. Mä en 52 v jaksaisi yhtään tuollaista tai kiinnosta tippaakaan. Vieläpä jossain parkkipaikoilla hohhoijjaa.

Kaikkien seksihalut eivät lopu nuoruuteen. Jotkut sinunikäisetkin, jopa vanhemmatkin, harrastavat seksiä.

Tai halut loppuvat johonkin parkkipaikkaseksiin tai epämukaviin asentoihin tai uusiin vieraisiin miehiin.

Ajatuskin, että pitäisi ottaa auto tai bussi ja ajaa jonnekin parkkipaikalle ja harrastaa seksiä autossa, saa kyllä minun halut ihan minimiin. Ehkä tosiaan loppumaan ihan kokonaan.

Tuttu ihminen, pehmeä sänky ja suihku siihen perään kuulostaa vaan niin paljon paremmalta.

Vierailija
168/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole voimaantumista, jos ei yritä käsitellä arvottomuuden tunnettaan.

Ihminen, joka nauttii seksistä ja nimenomaan siitä kihelmöinnistä, jonka uuden ihmisen kohtaaminen tuottaa kokee olevansa arvoton, aina ja automaattisesti? Mikä logiikka tässä on takana. On toki persoonaltaan huomiohakuisia ja hyväksyntää mitä erilaisemmin keinoin "ostavia" ihmisiä, myös seksillä. Mutta miksi seksi useiden kumppaneiden kanssa johtuisi nimenomaan tästä aina. Itse ajattelen, että niillä keitä toisten täysivaltaisten aikuisten yhdessä sovitut lailliset tekemiset ahdistavat kovin paljon saattaa olla omalla vintillä siivottavaa pikemmin.

Vierailija
169/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella voi kestää hyvinkin kauan, jopa vuosikymmeniä, että seksistä, varsinkin yhdyntäseksistä, alkaa saada jotain irti. Tämä on tässä se pointti. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, niin sanotusti. Miehillä harvemmin on tätä nimenomaista ongelmaa.

Naisen elämä on sitä, että lapsesta lähtien kasvatetaan miellyttämään toisia, erityisesti miehiä. Miehet puolestaan kasvatetaan ajattelemaan vaan itseään.

Kuka näin kasvattaa? Millä vuosisadalla olet syntynyt? Tai missä kulttuurissa?

Vierailija
170/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän ei ole kertaakaan vastaavaa uutista esim "Mika erosi 45v ryhtyi toteuttamaan seksuaalisuuttaan" juttuja?.

Miksikö koska ne on hesarin mielstä.

Sikoja.

Mutta kun nainen on kyseessä. Oh i got the power mitkä otsikot ja tykitykset tuleekaan. Siellä on voimanainen siellä on ENERGINEN nainen siellä on vaikka millainen nainen. Siihen se jääkin. Aina se on tulee olemaan nainen 

Vierailija
171/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden 2023 uudissana: Parkkipaikkaseksi

Vierailija
172/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole voimaantumista, jos ei yritä käsitellä arvottomuuden tunnettaan.

Ihminen, joka nauttii seksistä ja nimenomaan siitä kihelmöinnistä, jonka uuden ihmisen kohtaaminen tuottaa kokee olevansa arvoton, aina ja automaattisesti? Mikä logiikka tässä on takana. On toki persoonaltaan huomiohakuisia ja hyväksyntää mitä erilaisemmin keinoin "ostavia" ihmisiä, myös seksillä. Mutta miksi seksi useiden kumppaneiden kanssa johtuisi nimenomaan tästä aina. Itse ajattelen, että niillä keitä toisten täysivaltaisten aikuisten yhdessä sovitut lailliset tekemiset ahdistavat kovin paljon saattaa olla omalla vintillä siivottavaa pikemmin.

On silloin arvottomuuden kokemusta jos tätä mallia ei ole teini-iästä saakka johdonmukaisesti toteuttanut. Monilla se ongelma on omassa päässä, ei kumppaneissa, ei yhteiskunnan normeissa vaan ihan henkilössä itsessään. Eli viallinen on.

Vierailija
173/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän uskoo kosketuksen parantavaan voimaan ja on huolissaan ihmisistä, jotka eivät saa koskaan läheisyyttä.

”Olen nähnyt paljon nuoria miehiä, jotka vain pelaavat ja runkkaavat, pelaavat ja runkkaavat. Sitten alkaa mielenterveys rakoilla”, hän sanoo.

Kati visioi puolivitsillä, että voisi harrastaa seksiä myös työkseen.

”Jos olisi sellainen valtionlaitos, jossa voisi olla tällaisia työntekijöitä. Tai haluaisin Kela-korvausta tästä! Ihmiset saisivat lääkärin lähetteellä Kela-korvauksia, ja minä antaisin heille seksikokemuksia.”"

Olen Katia vanhempi, vaihdevuodet ovat jo ohi mutta seksielämä ei todellakaan ole loppunut. Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään myydä seksiä eikä varsinkaan miehille, jotka eivät sitä muuten saa.

Oletpas ilkeä.

Vierailija
174/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hän uskoo kosketuksen parantavaan voimaan ja on huolissaan ihmisistä, jotka eivät saa koskaan läheisyyttä.

”Olen nähnyt paljon nuoria miehiä, jotka vain pelaavat ja runkkaavat, pelaavat ja runkkaavat. Sitten alkaa mielenterveys rakoilla”, hän sanoo.

Kati visioi puolivitsillä, että voisi harrastaa seksiä myös työkseen.

”Jos olisi sellainen valtionlaitos, jossa voisi olla tällaisia työntekijöitä. Tai haluaisin Kela-korvausta tästä! Ihmiset saisivat lääkärin lähetteellä Kela-korvauksia, ja minä antaisin heille seksikokemuksia.”"

Olen Katia vanhempi, vaihdevuodet ovat jo ohi mutta seksielämä ei todellakaan ole loppunut. Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään myydä seksiä eikä varsinkaan miehille, jotka eivät sitä muuten saa.

Oletpas ilkeä.

Ei tuossa ole ilkeyttä millään tavalla.

Vierailija
175/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin voin sanoa että mitään voimaannuttavaa ei ole joutua seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi esim. lääkäreiden poliisien tai muiden viranomaisten taholta. Se on vain sitä mitä se on eli ällöttävää rikollista toimintaa.

Vierailija
176/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mieltä on voimakkasti vihervassareille haisevat. Onko rassuksi epäillyn seks. hyväksikäyttö ok tai muut seksuaalirikokset? En yhtään ihmettelisi vaikka vastaus olisi kyllä.

Vierailija
177/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤢🤮🤢🤮🤢 yööökk

Vierailija
178/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei koskaan voimaannu esimerkiksi lenkkeilyllä ? Miksi kukaan ei toteuta itseään ja mene lenkille ? Miksi siihen aina liittyy seksi ja irtosuhteita. Entä jos joku voimaantuisi ja menisi töihin vuosien kotona makoilun sijaan ? Jne.

No tämä! Ja miksi sillä seksilläkin voi ilmeisesti voimaantua vain irtosuhteilun kautta? Eikö yksiavioisessa parisuhteessa muka voi toteuttaa seksuaalisuuttaan? Minä ainakin voin.

N44

Hienoa, onnea!

Miten Katin elämäntapa on sinulta pois?

Ei yhtään mitenkään. Sanoinko muka niin? Kati saa tehdä ihan niin kuin tekee. Minähän vain kysyin, kun en ymmärrä, mistä tämä ajatus näihin juttuihin aina tulee.

Vierailija
179/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes vitsillä miettinyt seksiä jossain epämääräisellä parkkipaikalla. Tuo nainen on pahasti addiktoitunut.

Vierailija
180/242 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään kedon kaunein kukkanen..

En pidä ihmisten ulkonäön arvostelusta, mutta nyt on kyllä oltava samaa mieltä.

Miten kukaan mies innostuu kyseisestä naisesta. Ei helvetti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän