Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50v Kati voimaantui ja alkoi toteuttaa seksuaalisuuttaan

Vierailija
03.08.2023 |

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000009680325.html 50 vuotiaana Kati ymmärsi minkälaisen seksielämän hän haluaa, siihen kuuluu kymmeniä seksikumppaneita ja seksiä parkkipaikalla. Kati on on rohkea nainen ja uskaltaa toteuttaa seksuaalisuuttaan.

Kommentit (242)

Vierailija
201/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, kun seksillä (tai muulla addiktiolla) hoidetaan jotain ihan muuta ongelmaa. Nyt Kati pääsee pakenemaan mielikuvitusmaailmaan, jossa hän on seksin papitar ja miesten särkyneiden sielujen hoitaja.

Hän ei ole realiteeteissa.

Hän on myös omaksunut tämän syrjäytyneiden miesten jargonin yhteiskunnan tarjoamista seksipalveluista.

Vierailija
202/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä säälittää tuollainen Kati, jollaisia on ollut jo ennenkin jossain maalaiskylissä kun ei ollut niitä nettejä. Oli yksi surullinen nainen, jota kaikki kylän miehet kävi p-massa. Sama tyhjyyden tunne ja ohimenevänkin halutuksi tulemisen kokemus varmaan heilläkin. Haluaako Kati päästä samanlaiseksi kyläjulkkikseksu kun lehtijuttuun halunnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäterve tapa voimaantua.

Sinänsä ymmärrän. Tuohan on normaali reaktio esim seksuaalisen hyväksikäytön jälkeen, että ihminen hyperseksualisoituu. Näin kävi itsellekin, mutta itselle se oli kyllä selkeää, että juuri silloin, kun on seksuaalisuuden kanssa sekaisin päästään, ei kannata toteuttaa käytännössä yhtään mitään.

Vierailija
204/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari yrittää jatkuvasti saada ihmiset keskustelemaan toisarvoisista asioista lisätäkseen periaatetta : minä minä minä 

Kun hesari tekee jutun natsismista : se toimii natsismin mainoksena

Kun hesari tekee jutun Trummppista se toimii mainoksena

Vierailija
205/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka050 kirjoitti:

Hesari yrittää jatkuvasti saada ihmiset keskustelemaan toisarvoisista asioista lisätäkseen periaatetta : minä minä minä 

Kun hesari tekee jutun natsismista : se toimii natsismin mainoksena

Kun hesari tekee jutun Trummppista se toimii mainoksena

Valitettavasti näyttää siltä että tv:n uutiset on mennyt tähän samaan HALPAAN.

Vierailija
206/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella hyvää ja realiteetteihin perustuvaa keskustelua. Ehkä onkin niin että tuollaisen elämäntavan kannattajat ja puolestapuhujat ovat itse sellaisia jotka kokevat samanlaista tyhjyyden tunnetta jota paikkailevat.

Vierailija
207/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on sama juttu Hesarissa 50v. miehestä?

Ei ehdi kaikelta panemiselta. :D

Oon ollut mukana monissakin vastaavissa tapahtumissa ja aina on ollu mukavaa kaikilla. 

Vierailija
208/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset taas täällä itkemässä. Mikä teitä aina ahdistaa siinä niin paljon kun muilla on kivaa?

Vierailija
209/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset taas täällä itkemässä. Mikä teitä aina ahdistaa siinä niin paljon kun muilla on kivaa?

Ei ahdista. Mutta sivustakatsoen säälittää ihan vastaavasti kuin alkoholistin örvellys, vaikka alkoholisti olisi mielestään viettämästä parasta hetkeään ikinä. 

Vierailija
210/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellisia mistä?

Vierailija
211/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hesari kirjoittanut juttua ihmisistä, jotka on huomannut että seksiäkin kiinnostavampia asoita on paljon olemassa? Että joskus on kiva harrastaa seksiä, mutta ei oikeastaan ehdi kun haluaa mielummin harrastaa muuta esimerkiksi liikkua, lukea kirjoja ja käydä teatterissa. Onko muita, jotka priorisoi seksin elämässään vähemmän tärkeäksi? Nainen 35.

Vierailija
212/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Hesari kirjoittanut juttua ihmisistä, jotka on huomannut että seksiäkin kiinnostavampia asoita on paljon olemassa? Että joskus on kiva harrastaa seksiä, mutta ei oikeastaan ehdi kun haluaa mielummin harrastaa muuta esimerkiksi liikkua, lukea kirjoja ja käydä teatterissa. Onko muita, jotka priorisoi seksin elämässään vähemmän tärkeäksi? Nainen 35.

Tai että itsetuntoaan voi rakentaa jollain muullakin tavalla kuin sillä, että kelpaa jollekin seksuaalisesti. 

Vierailija
213/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun ja hirvitti, kun Kati oli kuvasta täysin tunnistettavissa. Mutta vielä enemmän hirvitti, että hänen toimintansa vaikutti hyvin turvattomalta. Toimittaja ei kuitenkaan mitenkään puuttunut riskeihin, joita tuntemattomien miesten tapaaminen voisi aiheuttaa? 

Mutta näinhän media toimii, juttu on tehty sen vuoksi, että toiminta kuulostaa hyvin erikoiselta. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö viisikymppinen nainen voisi haluta seksiä ja olla seksuaalinen. Itse en olisi eettisessä mielessä tuosta juttua tehnyt, koska on selvää, että Kati saa ryöpyn kakkaa päälleen netissä.

Vierailija
214/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jutun ja hirvitti, kun Kati oli kuvasta täysin tunnistettavissa. Mutta vielä enemmän hirvitti, että hänen toimintansa vaikutti hyvin turvattomalta. Toimittaja ei kuitenkaan mitenkään puuttunut riskeihin, joita tuntemattomien miesten tapaaminen voisi aiheuttaa? 

Mutta näinhän media toimii, juttu on tehty sen vuoksi, että toiminta kuulostaa hyvin erikoiselta. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö viisikymppinen nainen voisi haluta seksiä ja olla seksuaalinen. Itse en olisi eettisessä mielessä tuosta juttua tehnyt, koska on selvää, että Kati saa ryöpyn kakkaa päälleen netissä.

Plus takanapäin naureskelut lähikaupassa tai työpaikalla? Entäs jos on aikuisia lapsia?

Vierailija
215/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan sanaa "voimaantua"

Niin minäkin. Eikä artikkelissa puhuttu sanaakaan voimaantumisesta, vain ap on fiksoitunut sen käyttämiseen.

Vierailija
216/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hän uskoo kosketuksen parantavaan voimaan ja on huolissaan ihmisistä, jotka eivät saa koskaan läheisyyttä.

”Olen nähnyt paljon nuoria miehiä, jotka vain pelaavat ja runkkaavat, pelaavat ja runkkaavat. Sitten alkaa mielenterveys rakoilla”, hän sanoo.

Kati visioi puolivitsillä, että voisi harrastaa seksiä myös työkseen.

”Jos olisi sellainen valtionlaitos, jossa voisi olla tällaisia työntekijöitä. Tai haluaisin Kela-korvausta tästä! Ihmiset saisivat lääkärin lähetteellä Kela-korvauksia, ja minä antaisin heille seksikokemuksia.”"

Olen Katia vanhempi, vaihdevuodet ovat jo ohi mutta seksielämä ei todellakaan ole loppunut. Mutta ei kyllä tulisi mieleenkään myydä seksiä eikä varsinkaan miehille, jotka eivät sitä muuten saa.

Voi luoja.

Vierailija
217/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en usko näihin juttuihin. Mistä hesari löytää näitä " haastateltavia"? Taitaa toimittajat keksiä nämä jutut. Vai onko "Kati" itse soittanut toimitukseen? En ole nähnyt missään ilmoitusta, missä hesari etsisi parkkipaikoilla seksiä tarjoavia jutuntekoon.

Mistä HS löytää näitä haastateltavia... ehkä toimittajien omista kavereista? Ei kai kukaan oikeasti ota yhteyttä Hesariin ja kerro, että paneskelen ihmisiä parkkipaikoilla, tehkää musta juttu?

Vierailija
218/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus takanapäin naureskelut lähikaupassa tai työpaikalla? Entäs jos on aikuisia lapsia?

Nimenomaan sitä tarkoitin tunnistettavuudella. Tuntemattomien kommentit voi kuitenkin ohittaa, mutta lapset ja sukulaiset eri asia. Toivon todellakin, että Kati itse näki julkaistavan kuvan etukäteen ja hyväksyi sen.

Vierailija
219/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on sama juttu Hesarissa 50v. miehestä?

Ei varmaan ole, koska miehen seksuaalisuuteen vanhempana ei liity samanlaista stigmaa kuin vaihdevuosi-iän ylittäneen naisen. Tuossa jutussakin sanotaan se, että jopa elokuvissa on normaalia että vanhempi herrasmies on naistenmies, myös nuorempien naisten kanssa, mutta jos nainen on nuorempien kanssa, hänet nähdään negatiivisesti saalistajana, hyväksikäyttäjänä ja puumana. Eikä kukaan varmasti ylläty siitä, että 50+ mies edelleen haluaa seksiä, mutta valitettavasti on paljon ihmisiä joiden mielestä samanikäisen naisen pitäisi istua vaan kutomassa sukkia eikä miettiä enää semmosia seksijuttuja.

Tällainen ajatus on ehkä jutussa takana, mutta mulle 50-vuotiaana naisena tällaiset jutut ovat vain noloja. Ei kaikille tän ikäisille naisille voimaantuminen tarkoita sitä, että alkaa jakaa itseään kenelle tahansa jossain parkkipaikalla. Erittäin pinnallinen kuva tämän ikäisistä (minun ikäisistäni) naisista tulee tästä jutusta.

Vierailija
220/242 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en usko näihin juttuihin. Mistä hesari löytää näitä " haastateltavia"? Taitaa toimittajat keksiä nämä jutut. Vai onko "Kati" itse soittanut toimitukseen? En ole nähnyt missään ilmoitusta, missä hesari etsisi parkkipaikoilla seksiä tarjoavia jutuntekoon.

Mistä HS löytää näitä haastateltavia... ehkä toimittajien omista kavereista? Ei kai kukaan oikeasti ota yhteyttä Hesariin ja kerro, että paneskelen ihmisiä parkkipaikoilla, tehkää musta juttu?

Mietin, että oliko yhteydenottaja se Katin mieskaveri. 

Juttuja voi tietysti etsiä myös netin puolelta eli toimittaja katsoo mitä palstalla on ja lähettää haastattelupyynnön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi