Geisha kuulien käyttö, kertokaapa ohjeita!:)
Eli ostin nämä kuulat, laitoin ne sisälleni.
Mitäs nyt?
Riittääkö että teen päivän askareet (laitan ruokaa, pesen ja laitan kuivumaan pyykkiä jne.) kuulat sisällä, vai pitäisikö tehdä joitakin " harjoituksia" erikseen?
Kauanko ja kuinka usein kuulia kannattaa pitää? Joka päivä, koko ajan...?
KIITOKSIA jos joku jaksaa neuvo, uusi juttu minulle, ja mukana ei tullut käyttöohjeita tmv;)
Kommentit (5)
Minun käsittääkseni se riittää että ne vaan on siellä sisällä, tietty voihan niillä jumpata että työntää niitä alaspäin ja sit vetää ylöspäin.
Aluks vissiin kannattaa pitää vaik varttitunti kerrallaan ja siitä sit pikkuhiljaa pidentää aikaa.
Pitäisikö niiden liikkua...?!
Kannattaakohan nämä jättää paikoilleen siksi aikaa kun menen lenkille...?
ap
Lenkille en kyllä laittaisi, jos ekaa kertaa nyt ovat käytössä.
ap