Minkälainen nainen jää aina yksin?
Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?
Kommentit (523)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltit ja herkät.
Tämä on tosiaan yksi ryhmä, joka on tavallaan vaarassa joko jäädä yksin tai tulla huijatuksi esim. suhteeseen, jossa mies onkin varattu. Kuulun itse tähän ryhmään ja olen ollut tietämättäni toinen nainen.
Sama vika, olin kolmas mies.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen, joka ei halua käyttää omaa aikaa törpön miehen passaamiseen ja mielenterveyden pönkittämiseen. Käyttää sitten vapaa-aikansa oikean miehen löytämiseen.
Miksi hän jää silti yksin, kuten otsikko kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taannoin oli hyvä keskustelu aiheesta, että miksi naiset ovat niin hysteerisiä painon suhteen, vaikka ei olisi kyse mistään sairaalloisesta ylipainosta. Että miksi kukaan nainen edes haluaa niin pinnallista miestä, joka ei tykkää naisesta jokusen liikakilon takia. Eräs kommentoi, että hän stressaa painoaan, koska haluaa että mies ottaa hänet muutoinkin kuin säälistä, koska ei nyt ketään muuta satu saamaan ja samalla nainen haluaa miehen, joka häntä miellyttää. Tuo kommentti oli saanut monta yläpeukkua.
Totean siis, että yksin jää se pinnallinen nainen, joka ei hyväksy itseään muodollisista "vioista" huolimatta ja yrittää muokata itsensä sen takia, jotta saisi sen fantasiamiehensä.
Tässä on kuitenkin tavallaan kyse omasta valinnasta. Ei hyväksytä miehiä keitä saisi, koska ne miehet kertoisivat siitä, että nainen itse ei ole täydellinen.
Mutta mites sitten ne naiset, jotka jäävät yksin, vaikka ei olisikaan tuollaista täydellisyysfantasiaa taustalla blokkaamassa?
Tässä 40 ikävuoden kulmilla miehiä rupeaa tulemaan nurkille statusnappuloiden toivossa. Keltään et saa pyytää konkreettista korvausta kulissien pitämiseen. 50/50 jakoa, löysää seksiä, kuivia juttuja, jossain vaiheessa pettämis kierrettä. Mielellään niin että sä sit naisena teet kans kaikki kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen, joka ei halua käyttää omaa aikaa törpön miehen passaamiseen ja mielenterveyden pönkittämiseen. Käyttää sitten vapaa-aikansa oikean miehen löytämiseen.
Miksi hän jää silti yksin, kuten otsikko kuuluu?
Ei varmasti jäisi jos suostuu ottamaan katuja kiertävän kulkurin tai heikon mieskunnon omaavan luuserin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis, se ei koskaan jää yksin. Ihan sama minkälainen luonne. Miehille luonne on sivuseikka.
Miehille lähes kaikki asiat ovat sivuseikka, jos ulkonäkö miellyttää. Tunnen todella ronkelin äijän joka valitti Ihan Kaikesta naisissa; olisi pitänyt olla kielitaitoinen, teknisesti koulutettu, pärjätä ties missä. Sitten tuli vastaan kiinalainen nainen, lähihoitaja, ei niin minkään sortin kielitaitoa, paitsi mandariinikiina luontui. Ulkonäkö oli lähinnä lateksiasuun sonnustautunut keski-ikää lähestyvä transnainen, mutta se iski kuin märkänevään lihaan tuohon mieheen! Mikään ei olisi voinut häntä estää fanittamasta ja rakastamasta - nainen oli hänestä ehdottoman _täydellinen_ palvonnan kohde 😅
Vierailija kirjoitti:
Eli tällä fiksulla naisella on siis päämääränä löytää mies, siihen hassaa koko vapaa-aikansa.
Vierailija kirjoitti:
Hiljaiset, vähäpuheiset, arat, ujot, vaatimattoman tai rumannäköiset, itsestään epävarmat, ei-sosiaaliset, kaverittomat naiset.
Tämä on myös mun vastaus. Todella monet miehet kaipaavat rinnalleen naista, joka on naisellinen, iloinen, puhelias ja sosiaalinen.
Itse en ole näistä mitään ja ollut jo vuosikausia vastentahtoisesti sinkku..
Nirso nainen jolla on pahat harhaluulot omasta tasostaan
Vierailija kirjoitti:
Tässä taannoin oli hyvä keskustelu aiheesta, että miksi naiset ovat niin hysteerisiä painon suhteen, vaikka ei olisi kyse mistään sairaalloisesta ylipainosta. Että miksi kukaan nainen edes haluaa niin pinnallista miestä, joka ei tykkää naisesta jokusen liikakilon takia. Eräs kommentoi, että hän stressaa painoaan, koska haluaa että mies ottaa hänet muutoinkin kuin säälistä, koska ei nyt ketään muuta satu saamaan ja samalla nainen haluaa miehen, joka häntä miellyttää. Tuo kommentti oli saanut monta yläpeukkua.
Totean siis, että yksin jää se pinnallinen nainen, joka ei hyväksy itseään muodollisista "vioista" huolimatta ja yrittää muokata itsensä sen takia, jotta saisi sen fantasiamiehensä.
Olikohan toi mun kommentti, kirjoitin joskus saman tapaista :D Aloin siis treenaamaan koska en halua miestä, joka huolii minut vain koska muutakaan ei ole tarjolla, vaan haluan miehen jolla on valinnanvaraa. Mielestäni tässä ei ole mitään erikoista, väitän että aika monelle syy huolehtia omasta ulkonäöstä on alun alkaen lähtenyt tällaisesta tilanteesta. Positiivistahan se vain on koska samalla kun ulkonäkö paranee, on myös itse helpompi tykätä itsestä ja itseluottamus paranee. Sekä tietenkin terveys siinä sivussa.
Yksinjäämisen stigma on yhteiskunnassamme niin vahva, että jo pelkästään se ruokkii hylätyksitulemisen kokemusta. Tämä alkaa jo ala-asteella joukkueen muodostuksessa, jossa ensin valitaan suositut ja viimeiseksi valitaan ne, joita ei haluttaisi mukaan ollenkaan.
Jos joku vastentahtoisesti sinkku lukee tätä ketjua, hän saa kuulla olevansa mm. ruma, sosiaalisesti kyvytön ja mielenterveysongelmainen.
Näin mielikuva omasta huonommuudesta vahvistuu. Trauma on lopulta niin syvällä, että kun mahdollisuuksia suhteisiin tulee, ei niihin osaa edes tarttua.
Olkaa ihmisiä toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan toi mun kommentti, kirjoitin joskus saman tapaista :D Aloin siis treenaamaan koska en halua miestä, joka huolii minut vain koska muutakaan ei ole tarjolla, vaan haluan miehen jolla on valinnanvaraa. Mielestäni tässä ei ole mitään erikoista, väitän että aika monelle syy huolehtia omasta ulkonäöstä on alun alkaen lähtenyt tällaisesta tilanteesta. Positiivistahan se vain on koska samalla kun ulkonäkö paranee, on myös itse helpompi tykätä itsestä ja itseluottamus paranee. Sekä tietenkin terveys siinä sivussa.
Hyväkuntoisena jaksaa myös juosta naisia karkuun jos parisuhde alkaa uhkaamaan
Vierailija kirjoitti:
Kiltit ja herkät.
Tämä on totta. Oikeasti mitä kamalimmilla riivinraudoilla on mies, mutta kilteillä ja ujoila vaikka kauniillakin naisilla ei ole miestä. Liian tunnolliset ja kunnolliset naiset jää myös ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ykkösenä. Myös vastaavasti hoikka nainen, jolla on kasvoissa jotain luontaantyöntävää kuten liian iso nenä, liian ohuet/paksut huulet, leuattomuus, riippuvat silmäluomet.. Ja yksin nämä jäävät siksi, etteivät tunnista omaa tasoaan. Leuattomalle leuaton, lihavalle lihava. Kaikilla yksinelävillä naisilla on jokin ulkonäöllinen puute tai todella paha mielenterveys/päihdeongelma, mutta jälkimmäiset eivät ole parisuhdetta estäviä tekijöitä, jos on muuten kauneusihanteiden mukainen.
Selvästikään et tiedä kaikkia yksin asuvia naisia, kun tosissasi tällaista kirjoitat. Naurettavaa tekstiä, ei pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdemarkkinat on raatorehelliset. Niissä ei vaikuta edes suhteet, kuten esim työmarkkinoilla vaikuttaa ja tällöin joku saattaa saada työpaikan paremman hakijan nenän edestä. Parisuhdemarkkinoilla saat juuri sen, mihin tasosi riittää. Pakkohan ei ole ottaa ketään, mutta silloin on myös turha valittaa kun ei ketään löydä. Sinä löydät, mutta et kelpuuta kuin todellista tasoasi parempia ehdokkaita.
Näin se menee, ihan sama mitä kukin yrittää selittää.
Entä jos on useampi kiinnostunut ja rakastuu yhteen niistä niin onko se automaattisesti se paras mitä saisi? Entä onko ulkopuolisen mielestä paras sama mitä itseni mielestä on?
Se johon oli useampi rakastunut, niin otti niistä ehdokkaista kenet halusi. Meinaa sitä, että hänen tasollaan oli varaa valita. Ulkopuolisten mielipiteille taas on ihan sama, itse se valinta tehdään ja saat jonkun jos saat (eli pidät kriteerisi tasoosi nähden kohdillaan).
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ykkösenä. Myös vastaavasti hoikka nainen, jolla on kasvoissa jotain luontaantyöntävää kuten liian iso nenä, liian ohuet/paksut huulet, leuattomuus, riippuvat silmäluomet.. Ja yksin nämä jäävät siksi, etteivät tunnista omaa tasoaan. Leuattomalle leuaton, lihavalle lihava. Kaikilla yksinelävillä naisilla on jokin ulkonäöllinen puute tai todella paha mielenterveys/päihdeongelma, mutta jälkimmäiset eivät ole parisuhdetta estäviä tekijöitä, jos on muuten kauneusihanteiden mukainen.
Mulle yksinjääneenä naisena oli tavallaan pettymys, että asiat ei olleetkaan näin. Nuorena aina oletin, että johtuu ulkonäöstä, ja tein kaikkeni parantaakseni sitä. Jossain vaiheessa tajusin, että ei kyse ole koskaan ollut siitä, että olen ihmisille persoonana luotaantyöntävä, eikä sitä ole yhtä helppo muuttaa kuin ulkonäköään. Olen juuri sellainen kuin täällä monessa vastauksessa sanottu että jää yksin, eli hiljainen, lapsesta asti kaveriton, introvertti, itsenäinen, korkeasti koulutettu (miesvaltainen ala).
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Itse tuntemani yksinjääneet naiset ei kyllä ole keskimäärin mitenkään ulkoisesti huonomman näköisiä kuin pariutuneetkaan. Eikä kukaan niistä ole sellainen että etsisi erityisen hyvännäköisiä miehiä joihin ei oma taso riitä. Pari yksinäisistä on jopa varsin kauniita, mutta ei seksikkäällä tavalla vaan sellaisella älykkönörtti-tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästikään et tiedä kaikkia yksin asuvia naisia, kun tosissasi tällaista kirjoitat. Naurettavaa tekstiä, ei pahalla.
En sanonutkaan etteivätkö nämä naiset voisi luulla olevansa kauniita ja samalla luulla olevansa jostain muusta syystä yksin. Muuta syytä ei ole, kuin se että samantasoiset pariutuvat keskenään, eivät aina välttämättä mielellään. Siksi moni valitsee elää sinkkuna (koskee miehiäkin mutta tässä kysyttiin naisista).
Siis oletko tosissasi? Onko sinun mielestäsi kummassakin sukupuolessa täsmälleen saman verran tiettyä tasoa olevia ihmisiä, eikä ole mitenkään mahdollista, että oman tasoista ei yksinkertaisesti ole tai sen löytäminen on niin vaikeaa, että on vähän pakko olla yksikseen?
Jokainen tietää että miehissä on sitä heikkoa tasoa huomattavasti enemmän kuin naisissa, joten naisista osa jää väistämättä yksin, jos ei huoli huomattavasti oman tasonsa alapuolella olevaa miestä. Miehistähän lähes jokainen tietysti itse kokee olevansa täysi kymppi ja samaa tasoa missinaisen kanssa, mutta todellisuus on jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Itse väittäisin oman kokemuksen perusteella, että ulkoisesta olemuksesta naaman rumuus vaikuttaa ehdottomasti ylipainoa enemmän. Tiedän paljon naisia, jotka saattavat painaa tyyliin yli 90 kg, mutta ovat kasvoista viehättäviä ja rintavia. Jos heillä on mennyt parisuhde poikki, niin he löytävät usein varsin nopeasti uuden. Sitten taas tiedän hoikkia ja pienirintaisia, jotka ovat kasvoista sanalla sanoen rumia, niin he ovat ikisinkkuja.
Toki tässäkin painon kohdalla jos mennään johonkin 150 kiloon, niin siinä ei auta välttämättä enää edes kasvot.
Jos nainen on kaunis, se ei koskaan jää yksin. Ihan sama minkälainen luonne. Miehille luonne on sivuseikka.