Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen jää aina yksin?

Vierailija
02.08.2023 |

Tuossa toisessa keskustelussa kysytään, millaiseen naiseen miehet ihastuvat aina heti ja palavasti, niin otetaan tällainen toinen näkökulma. Eli millaiseen naiseen miehet eivät ihastu, tai vaikka ihastuisivatkin, niin nainen jää aina lopulta yksin?

Kommentit (523)

Vierailija
41/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, eli aseksuaali.

Vierailija
42/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka alkaa leikkimään mukamas vaikeasti tavoitettavaa. Tyhmempää toimintaa ei tule mieleen. Kiinnostava mies lähestyy, torjut, mies kokeilee EHKÄ uudelleen, torjut edelleen. Miksi kuvittelet että toistuvat torjumiset saisivat miehen haluamaan sinua enemmän? Ei halua. Hän siirtyy seuraavaan ja sinä jäät yksinäsi itkemään kuinka miehet ovat sikoja eivätkä ymmärrä tällaista mentaaliakrobatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka ei erityisemmin tarvitse miestä, vaan pärjää itsekseenkin ja viihtyy omissa oloissaan, ja joka on itsenäinen, eikä halua ryhtyä tekemään kotitöitä miehenkin puolesta. Eli jolla elämänlaatu on sinkkuna parempaa kuin miehen kanssa.

Mä olen just tällainen sinkku. Aina kun mies tulee hetkellisesti elämääni, niin monet asiat huononevat. Kohta huomaan siivoavani miehen kämppää, laittavani hänelle ruokaa jne. ilman, että saan itse mitään vastineeksi. En aina edes saa seksiä!

Vierailija
44/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erittäin kaunis (ollut nuorena).  Vieäkin sievä sanovat .Hoikka , rakastan kauniita tavaroja /kotia, Osaan laittaa ruokaa ja olen hygieeninen sekä osaava usealla alalla. Harrastan töitä ulkoilua ja antiikkeja. Nykteristi eli en pidä juomisesta. 

Olen syntynyt väärään maanosaan. 

Vierailija
45/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuton nainen jää yksin = sellainen omanarvontuntoinen nainen jää yksin, joka ei alistu henkiselle väkivallalle ja hyväksy sitä, kun mies arvostelee ja piikittelee väittäen sitä vitsiksi.

Vierailija
46/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen ja itsenäinen omillaan toimeentuleva nainen. Miehet näyttävt suosivat ektrovertteja draamailijoita joista voi "pitää huolta" esim rahallisesti tai tehdä "miesten töitä".

Vierailija
47/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka alkaa leikkimään mukamas vaikeasti tavoitettavaa. Tyhmempää toimintaa ei tule mieleen. Kiinnostava mies lähestyy, torjut, mies kokeilee EHKÄ uudelleen, torjut edelleen. Miksi kuvittelet että toistuvat torjumiset saisivat miehen haluamaan sinua enemmän? Ei halua. Hän siirtyy seuraavaan ja sinä jäät yksinäsi itkemään kuinka miehet ovat sikoja eivätkä ymmärrä tällaista mentaaliakrobatiaa.

No tuo taktiikka kyllä toimii, jos ulkonäkö on riittävän hyvä.  Mulla on hyvin kaunis kaveri, jota miehet jaksaa yrittää vaikka kuinka, jotkut innostuu lisää vaan kun torjuu ja leikkii vaikeasti tavoitettavaa. Jos minä, tavis, yrittäinsin samaa, saisin kyllä varmasti olla yksin.

Vierailija
48/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuton nainen jää yksin = sellainen omanarvontuntoinen nainen jää yksin, joka ei alistu henkiselle väkivallalle ja hyväksy sitä, kun mies arvostelee ja piikittelee väittäen sitä vitsiksi.

Ja joka heittää piikin miehelle takaisin pääsee naimisiin.

Vierailija
49/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin taas oletetaan, että sinkku on JÄÄNYT yksin. Suurin osa kuitenkin JÄTTÄYTYY sinkuksi.

Eli vastaan että sellainen, joka ei parisuhdetta halua.

Vierailija
50/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun torjumisen jälkeinen yritys on nykyään rikos.

Vierailija
51/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään naista, joka ei halutessaan olisi saanut miestä. On helpoimmasta päästä tavoite elämässä, jos ei tee siitä elämää suurempaa asiaa.

Kyllä. Jokainen nainen voi saada elötettävän juopon hyväksikäyttövön sian. Kunnon miestä,jonka kanssa haluat myös panna on vaikeampi löytää.

Vierailija
52/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen ja itsenäinen omillaan toimeentuleva nainen. Miehet näyttävt suosivat ektrovertteja draamailijoita joista voi "pitää huolta" esim rahallisesti tai tehdä "miesten töitä".

Tämä. Monille esim. kovapalkkainen tai korkeasti erityisesti miesvaltaiselle alalle koulutettu nainen on ihan super luotaantyöntävä, koska edelleen monet etsii sellaista perinteistä naista jonka pitäisi tarvita miestä kaikenlaiseen. 

Vierailija
53/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse sitten miehestä tai naisesta, niin ylipäätään negatiiviset ja katkerat valittajat. Minulla on yksi ikisinkku kaveri, ja kaverina on kiva ja aktiivinen, mutta usein minunkin on raskasta kuunnella sitä valitustaan ja kovinkin jyrkkää paasausta. Ei se kaverina haittaa, kun ei olla kokoajan samassa, mutten kyllä jaksaisi asua hänen kanssaan. On hänellä miehiä ollut, muttei yhtään yli 2v kestänyttä suhdetta, joten on asunut lähes aina yksin.

Vierailija
54/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taannoin oli hyvä keskustelu aiheesta, että miksi naiset ovat niin hysteerisiä painon suhteen, vaikka ei olisi kyse mistään sairaalloisesta ylipainosta. Että miksi kukaan nainen edes haluaa niin pinnallista miestä, joka ei tykkää naisesta jokusen liikakilon takia. Eräs kommentoi, että hän stressaa painoaan, koska haluaa että mies ottaa hänet muutoinkin kuin säälistä, koska ei nyt ketään muuta satu saamaan ja samalla nainen haluaa miehen, joka häntä miellyttää. Tuo kommentti oli saanut monta yläpeukkua.

Totean siis, että yksin jää se pinnallinen nainen, joka ei hyväksy itseään muodollisista "vioista" huolimatta ja yrittää muokata itsensä sen takia, jotta saisi sen fantasiamiehensä.

Tässä on kuitenkin tavallaan kyse omasta valinnasta. Ei hyväksytä miehiä keitä saisi, koska ne miehet kertoisivat siitä, että nainen itse ei ole täydellinen.

Mutta mites sitten ne naiset, jotka jäävät yksin, vaikka ei olisikaan tuollaista täydellisyysfantasiaa taustalla blokkaamassa?

Vierailija
55/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, jonka miehet paljastuvat ennen pitkää nepsyiksi. Heitä ei tarvitse etsiä, he tulevat luokse. Pitemmän päälle ei luonnista.

Mikä siinä on vikana?

Onko sulla ollut myös ADD-miehiä?

Epävakaus, karkeus, yli- ja aliherkkyys, liitännäisongelmat, juuttuminen ja suuttuminen. Tulen nepsyperheestä ja -suvusta, ehkä minussa on siksi jokin tuttu piirre joka toimii kuin magneetti.

Epäilen, että ex-aviomiehellä on juurikin ADD. Hänellä on lapsuuden diagnoosi, jota häpesi eikä tahtonut selvittää sen enempää. Olisi pitänyt, niin asiat voisivat olla kaikille osapuolille nyt paremmin.

Vierailija
56/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiset, vähäpuheiset, arat, ujot, vaatimattoman tai rumannäköiset, itsestään epävarmat, ei-sosiaaliset, kaverittomat naiset.

Vierailija
57/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo taktiikka kyllä toimii, jos ulkonäkö on riittävän hyvä.  Mulla on hyvin kaunis kaveri, jota miehet jaksaa yrittää vaikka kuinka, jotkut innostuu lisää vaan kun torjuu ja leikkii vaikeasti tavoitettavaa. Jos minä, tavis, yrittäinsin samaa, saisin kyllä varmasti olla yksin.

No eikö tuollaisen kaunottaren kanssa lopputulos ole se, että hän EI tule olemaan yksin?

Vierailija
58/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä; ruma ja pienitissinen. N34 ikisinkku

Oletko alle 155cm

Etsit lasta pervo

Oletko sinä valinnut oman pituutesi(kin)? - Vahinko, ettäet ymmärtänyt samalla valita, jotain myös korvein väliisi. - Lyhytkavsvuisena minua on harmittanut tosiaan aika paljon se, että osa oikeasti vaikuttaa ajattelevan niin, että jos on  nuorenlapsen kokoinen e. verraten hyvin lyhytkasvuinen niin se on suoraaveraannollinen siihen, että on myös psyykksiesti lapsen tasolla.

(Melkein) yhtä paljon harmiittaa vanhempieni ja sisaruksieni puolesta, jotka kaikki ovat minua huomattavsti pidempiä ja tuuheatukkaisia siinä missä itse olen kaljuuntumaankin päin e. olen hyvin erinäköinen kuin muut perheeseeni kuuluvat, niinpä myös hekin ovat saaneet kuulla,että tuliko heille väärä lapsi mukaan synnarilta vai olenko  mahd. "vain" adoptoitu tai paljonko tällainen puutarhatontun kokoinen maksaa, kotiin toimitettuna.   

Vierailija
59/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltit, rauhalliset ja ujot.

Vierailija
60/523 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltit ja herkät.

Tämä on tosiaan yksi ryhmä, joka on tavallaan vaarassa joko jäädä yksin tai tulla huijatuksi esim. suhteeseen, jossa mies onkin varattu. Kuulun itse tähän ryhmään ja olen ollut tietämättäni toinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi