Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osmo Soininvaara: "Maaha nmuuttajilla pitäisi ainakin aluksi olla erilainen sosiaaliturva kuin kantasuomalaisilla"

Vierailija
02.08.2023 |

On täysin mahdotonta, että kuka tahansa voisi halutessaan muuttaa eurooppalaisiin hyvinvointivaltioihin niiden sosiaalietuuksista nauttimaan. Tulijoita olisi tulvaksi asti, ja siihen ne hyvinvointivaltiot kaatuisivat. Tiukat kriteerit pitäisi humanitääriselle maahanmuutolle siis olla, vihreiden konkaripoliitikko Osmo Soininvaara vaatii blogissaan.

Näinhän se on ja tiedetty jo kauan

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun terrroiskusssa oli rasse meininki. Hlö kävi valkoisten, kristittyjen ja naisten päälle.

Ja tietysti asein ja puskista.

Vihreänä säälin vankilassa viruvaa Bouananea. Hän on oikea muslimi.

Vierailija
62/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta mielipidettäni. Minä olen omin silmin nähnyt ja kokenut. Minä kirjoitan ja puhun epäkohdista. Me emme tarvitse rikollisten hyysäystä. Muualta tulleet rikolliset: karkoitus.

Rangaistukset kovemmiksi väkivalta/seksuaalirikoksissa.

Sanat eivät tapa, mutta yksi isku voi tappaa ja seks,rikos aiheutta loppuelämän mt ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun terrroiskusssa oli rasse meininki. Hlö kävi valkoisten, kristittyjen ja naisten päälle.

Ja tietysti asein ja puskista.

Vihreänä säälin vankilassa viruvaa Bouananea. Hän on oikea muslimi.

Luepa kirja

VAARALLINEN VIHREÄ VALHE

Vierailija
64/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 1960-luvulla tehdyn Kalevi Kivistön lisesiaattityön johtopäätös oli, että vanhempien sosioekonominen tausta vaikuttaa merkittävästi oppilaiden opintomenestykseen. Miksi tätä ei vieläkään uskota ja oppilaat tungetaan samaan luokkaan, taustasta riippumatta. Tässä tehdään hallaa sekä hyville että huonoille oppilaille. Ja koko kansalle. Oppisopimuskoulutus voisi olla monille huonoille teorian osaajille loistava tie oppia ammatti teollisuus- ja rakennusalalla, kampaamo- ja kotitalousalalla, esimerkiksi. 

Vierailija
65/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

haukkuu ihmisiä milloin milläkin loukkaavilla sanoilla.

Voiko päänkatkoja raiskaajia kutsua edes ihmisiksi?

Tässä taas nykyajan mielettömyys :

Toinen sanoo, oot valehdellut nimes tullessasi maahan ja ikäsi myös vvitun valehteleva aasinpoika.

Vastapuoli käy astalolla päälle ja kenties tappaa.

Vähä-älyisten mielestä ensimmäinen rikos oli pahempi ja sanoja pitää tuoda esille ja mustamaalata.

Näin niin kuin esimerkkinä.

Vierailija
66/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen, kun aikoinaan mustissa kaavuissaan naislauma huoritteli minua haukkui omalla kielellään käyttäen esim, sanaa lheivan, haivan eli elukka) minua silloin neitsyttä kaunista nuorta naista, kun ohi menin, niin mulla meni maku heihin.

Mitään en heille sanonut, enkö edes katsonut.

Mutta minä olin selvästi se haukun kohde.

Toisen kerran heidän tyttönsä sylkivät, kun pyörillä menivät ohi.

Pidin rasssistisena rikoksena minua kohtaan,

En arvosta,

Vierailija
67/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo 1960-luvulla tehdyn Kalevi Kivistön lisesiaattityön johtopäätös oli, että vanhempien sosioekonominen tausta vaikuttaa merkittävästi oppilaiden opintomenestykseen. Miksi tätä ei vieläkään uskota ja oppilaat tungetaan samaan luokkaan, taustasta riippumatta. Tässä tehdään hallaa sekä hyville että huonoille oppilaille. Ja koko kansalle. Oppisopimuskoulutus voisi olla monille huonoille teorian osaajille loistava tie oppia ammatti teollisuus- ja rakennusalalla, kampaamo- ja kotitalousalalla, esimerkiksi. 

Tästäkin on tehty mahdoton asia järjestää. Itse 33 vuotta kampaajana ja olisin voinut kouluttaa lukuisan määrän kampaajia oppisopimuksella ja tulijoita olisi ollut. Valitettavasti minun pitäisi maksaa heille oppimisesta palkkaa, joka romuttaa tämän mahdollisuuden.

Vierailija
68/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi somalit edelleen tuottaa vakavan ruumiinvamman silpomalla tyttöjen alapäätä!

Miksi?

Jos suomalainen on lasu asiakas ja on pieninkään epäily väkivallasta, niin lääkäri tutkii koko kehon

Silpomisen epäily pitäisi olla selvä syy myös tarkastukseen ja rikosilmoitusta vaan kehiin, jos on tehty.

Nyt kesälomalla taas lukemattomat tytöt viedään kotimaahansa silpomiseen ja tunnistat sen tehdyn kun tyttö ei enää aja polkupyörällä. Seuratkaapa. Itse olen tämän oivaltanut.

Vierailija
69/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa muissa Pohjoismaissa Isis akat joutui suoraan tuomiolle rikoksistaan, Suomessa ei edes tutkita. Ollaan ihan hipihiljaa näistä asioista.

Vierailija
70/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lukeneet Osmon ulostulon? Osmo kannattaa perustuloa mmuuttajille, vastikkeetonta perustuloa. Koska "normaalit" tuet eivät salli työntekoa, eikä varsinkaan kun hallitus aikoo poistaa työttömyyskorvauksen "suoja-osan" (eli pienen summan jonka saat tienata tukien päälle). Itse kannattaisin näin ollen periaatteellisesti perustuloa kaikille.

Vierailija
71/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa muissa Pohjoismaissa Isis akat joutui suoraan tuomiolle rikoksistaan, Suomessa ei edes tutkita. Ollaan ihan hipihiljaa näistä asioista.

Vihervasemmistolainen palkinto ja kiitos päänleikkuujärjestöön kuulumisesta.

Vierailija
72/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko persu4 kuitenkin oikeassa? Ei voi olla, Saska sanoo että se on r......

Vierailija
73/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulen puhumaan ja kirjoittamaan näistä epäkohdista. Yleensä se joka haukuista inisee, on se peto itse, joka käy päälle.

Vierailija
74/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän on Hoo Pekan henkilökohtaisia suojatteja.

Vierailija
75/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko lukeneet Osmon ulostulon? Osmo kannattaa perustuloa mmuuttajille, vastikkeetonta perustuloa. Koska "normaalit" tuet eivät salli työntekoa, eikä varsinkaan kun hallitus aikoo poistaa työttömyyskorvauksen "suoja-osan" (eli pienen summan jonka saat tienata tukien päälle). Itse kannattaisin näin ollen periaatteellisesti perustuloa kaikille.

Kansalaispalkka niille jotka eivät ole edes kansalaisia? Ollaanko oikeasti näin tyhmiä?

Vierailija
76/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pään irrottaminen on enemmän kultuurillinen erityispiirre kuin väkivallanteko.

Vierailija
77/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreä peppu haavisto haki valtion varoilla issssisss huoooorat tänne.

He ovat kaikki siellä syyllistyneet rikoksiin ja lääkäri sanoi, että kaikki ne naiset ovat rikollisia ja orjuuttaneet jesidejä jne. Tehneet vakavia tekoja.

Mutta peppu haavisto haki vähäjärkiset kaapulaiset tänne koneella.

Äly?

Suomen valtio maksoi miljoona korvausta isssssiiis kaksosille jotka VALHEIN tänne saapui, nyt he vaihtaneet nimeä mutta eivät ajatuksiaan. He ovat edelleen vaarallisia.

Asuuko ne sun naapurissa ?

Ei sillä väliä. Pysyn vähintään 100 metrin päässä joka tapauksessa. Jos menen lähemmäksi varustaudun sirpaleliivillä.

Vierailija
78/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole rasistista, siinä vaan pohdiskellaan noita ongelmia ja miten niitä pitäisi yrittää ratkaista. Vähän eri kuin tietyn puolueen porukka joka haukkuu ihmisiä milloin milläkin loukkaavilla sanoilla.

Ihan samanöailla persut on puhuneet jo kauan mm, ja sitä sinäkin bäitöt rasismiksi.

Enää ei olekaan rasismia kun vihreä toteaa saman faktan.

On se jännä.

Vierailija
79/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotteko edes juttua, vai keksitty mielestänne mitä hän loppujen lopuksi sanoi?

Vierailija
80/110 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole rasistista, siinä vaan pohdiskellaan noita ongelmia ja miten niitä pitäisi yrittää ratkaista. Vähän eri kuin tietyn puolueen porukka joka haukkuu ihmisiä milloin milläkin loukkaavilla sanoilla.

Ihan samanöailla persut on puhuneet jo kauan mm, ja sitä sinäkin bäitöt rasismiksi.

Enää ei olekaan rasismia kun vihreä toteaa saman faktan.

On se jännä.

Soininvaara yritti ratkaista ongelmasi, eikä vain rangaista maahantulevia. Hän siis ehdotti perustuloa maahan.tuleville.