Osmo Soininvaara: "Maaha nmuuttajilla pitäisi ainakin aluksi olla erilainen sosiaaliturva kuin kantasuomalaisilla"
On täysin mahdotonta, että kuka tahansa voisi halutessaan muuttaa eurooppalaisiin hyvinvointivaltioihin niiden sosiaalietuuksista nauttimaan. Tulijoita olisi tulvaksi asti, ja siihen ne hyvinvointivaltiot kaatuisivat. Tiukat kriteerit pitäisi humanitääriselle maahanmuutolle siis olla, vihreiden konkaripoliitikko Osmo Soininvaara vaatii blogissaan.
Näinhän se on ja tiedetty jo kauan
Kommentit (110)
Vihreillä leikkaa hyyyyyyyvin hitaasti. Mutta hyvä että edes jollain niistä leikkaa.
Auttakoon satuhahmo allaah omiaan heidän omissa maissaan,
Harmi kun niissä niin hienot ihmisoikeustilanteet,
Jesidit, kristityt, juutalaiset eivät minkaan arvoisia.
Heidän maissaan mussen hyvä olla .mutta silti juuri musset saapuvat joukolla tänne ei-musse maihin muka hakemaan turrrrrvapaikkaa.
Aivan liian uskomatonta ollakseen totta ha valhetta he suoltavatkin.
Kyllä . Erikoista että mussslimit saapuvat mussslmimaista hakemaan muka turvaa
Ja heidän maissaan sitä turvaa tarvii muut kuin musset,
Hyvin hyvin epäuskottavaa.
Maailman pahimmat kristittyjen vainoajamaat on i.sl..amimaita.
Eli muslimeilla hyvä elää omassa muslmimaass .silti he juuri tunkee tänne.
Vierailija kirjoitti:
Heidän maissaan mussen hyvä olla .mutta silti juuri musset saapuvat joukolla tänne ei-musse maihin muka hakemaan turrrrrvapaikkaa.
HEI KULLA MÄ OLEN 17. Näytön vanhalta mutta olen ja olen suntunut 1.1
Sanoi eräs oikei. TV uutisissa heikinharjussa sipilälle, voi valheiden valheet saataananallaah
Vihervasemiston pitäisi ottaa VASTUU tekosistaan"!
Alla esiintyy henkilö joka osaltaan vei Euroopan sotaan KAASUPUTKILLAAN! jA MERKEL OLI SE SUURIN ÄÄLIÖ JOKA VEI eUROOPAN SOTAAN!
ilmiannettu rasistisena vihapuheena.
Vierailija kirjoitti:
Vihreä peppu haavisto haki valtion varoilla issssisss huoooorat tänne.
He ovat kaikki siellä syyllistyneet rikoksiin ja lääkäri sanoi, että kaikki ne naiset ovat rikollisia ja orjuuttaneet jesidejä jne. Tehneet vakavia tekoja.
Mutta peppu haavisto haki vähäjärkiset kaapulaiset tänne koneella.
Äly?
Suomen valtio maksoi miljoona korvausta isssssiiis kaksosille jotka VALHEIN tänne saapui, nyt he vaihtaneet nimeä mutta eivät ajatuksiaan. He ovat edelleen vaarallisia.
Asuuko ne sun naapurissa ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä . Erikoista että mussslimit saapuvat mussslmimaista hakemaan muka turvaa
Ja heidän maissaan sitä turvaa tarvii muut kuin musset,Hyvin hyvin epäuskottavaa.
Maailman pahimmat kristittyjen vainoajamaat on i.sl..amimaita.
Eli muslimeilla hyvä elää omassa muslmimaass .silti he juuri tunkee tänne.
Olen aina ihmetellyt samaa. Miksi eivät mene toiseen sellaiseen maahan, jossa on sama uskonto ja muukim kulttuuri samaa? Onhan niitä maita tosi paljon olemassa.
Ala sitten opettamaan koulussa lapsia joilla lähinnä Suomen kielen alkeita kun kotona opittu sitten aivan muuhun ehdottomuudella.
Oho, lähtevätkö vihreät boikotoimaan Osmoa?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset tässä ra.sismin kohteena on ja hyväksikäytön.
Hehän raisssskaaakin rodun yli,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEI KULLA MÄ OLEN 17. Näytön vanhalta mutta olen ja olen suntunut 1.1
Sanoi eräs oikei. TV uutisissa heikinharjussa sipilälle, voi valheiden valheet saataananallaah
Meillekin tuli näitä "olen 17, hukkasin passin mereen" partamiehiä, jotka paljastuivat noin 30-vuotiaiksi hampaista tehtävän mittauksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Ansatie Oulu. Rikollinen eritrealainen, joka VALHEIN saapui maahan, kävi puukolla vanhuksen päälle.
Vanhus ikänsä asunut samaa kaupungin vuokrataloa ja sitten sinne asutettiin ihmispeto. Ja peto jo vapaana.Maailma antaa sekundaa.
Viestisi ilmiannettu poliisille vihapuheena.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tuommoinen kaapuja nuoleva vätys ei uskalla koskaan astua edes oveni taa.
Vierailija kirjoitti:
Ala sitten opettamaan koulussa lapsia joilla lähinnä Suomen kielen alkeita kun kotona opittu sitten aivan muuhun ehdottomuudella.
Itä-uudellamaallakin viime keväänä yksi ala-aste saatiin hienosti sekaisin kun ei-saa-sanoa-ääneen jengi toi kouluun nyrkkirautoja ja teräaseita ja uhkaili oppilaita ja heitteli opettajan autoa kivillä ja muuta. Varmasti oli mukavia pelihetkiä sielläkin. Niissä palavereissa ei ikinä vahingossakaan sanottu ääneen mistä nämä katujengiläiset olivat kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se perustuslaki tulla vastaan tälläisessa tapauksessa eli aivan turhaa sössötystä.
Eu han se ohjaa mihin suomalaisten rahat laitetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillähän on jo, saavat 2-3 kertaa enemmän rahaa kun suomalaiset, yksityislääkäripalvelut ym. jotka ei kuulu suomalaisille.
Kyllä tänne kannattaa tulla koko lähi-idän ja afrikan ainakin muutaman kuukauden ilmaiselle ja maksetulle lomalle, jos ei se turvapaikka heti ensimmäisellä yrittämällä irtoaiskaan.
Saa samalla vielä ilmaisen lääkärin, hoidon ja hammaslääkärikäynnit.tää on täyttä p e r su p a s k a a
Hain pari vuotta sitten töihin Helsinkiin terveyskeskuspsykologiksi. Johtaja kertoi haastattelussa että noin 40% asiakastapaamisista tehdään tulkin kanssa. Miettikää huviksenne paljonko tulkin tuntiveloitus on (voin antaa vihjeen, päälle sata euroa) ja kuka sen koko lystin maksaa. Noiden ei-saa-sanoa-ääneen tulo Suomeen on aivan kestämätöntä.
Sama opettajan hommissa Helsingissä. Ja aika usein käy niin, että kun on tilattu tulkki, niin vanhemmat ei saavutaan paikalle. Mutta se tulkki pitää maksaa ja vielä toisenkin kerran kun yritetään uudelleen tapaamista.
Todennäköisesti vanhemmille ei ole edes ilmoitettu eikä edes heidän kanssaan sovittu mistään tulkin käytöstä. Näin käy kun vaan PÄÄTETÄÄN, LAITETAAN eikä koskaan edes keskustella asianomaisten itsensä kanssa.
Tämä ei pidä paikkaansa! Ja mitä sopimista tulkkipalvelussa on? Ja näiden asianomaisten, jos tarkoitat tulkkia tarvitsevia vanhempia, ei voi keskustella ilman tulkkia, koska he eivät osaa suomea vaikka ovat asuneet täällä 10v. Niinpä heille laitetaan sähköpostia, wilma-viestiä, soitetaan suomeksi ja englanniksi ja vielä lapsen mukana lappu jossa ilmoitetaan tapaamisaika ja että tulkkipalvelu on saatavilla.
No, mikä todennäköisintä, että vanhemmat eivät saavu paikalle jos heille ei ole ilmoitettu tulkkipalveluista, heidän kansaaan ei ole koskaan keskusteltu asiasta eikä edes kysytty tarvitsetteko tulkkia eikä sovittu tai ilmoitettu, että tapaaminen on se ja se päivä kello se ja se. Sitten ihmettelet miksi ei vanhemmat tule paikalle. Käytä vähän aivojasi, miksi ei? Niin. Pitää osata kommunikoida ihmisten kanssa, ei riitä vaan, että ilmoittaa suureen ääneen, että ME LAITETAAN, ME PÄÄTETÄÄN.
Vähän sama kun päätät, että henkilöstä tehdään poliitikko etkä edes keskustele henkilön kanssa asiasta haluaako edes henkilö ylipäätänsä politiikkaan vai ei. Se, että joku haluaa ei tarkoita, että kaikki haluaa.
Koska kiiluvihreät erottaa Soininvaaran puolueesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansatie Oulu. Rikollinen eritrealainen, joka VALHEIN saapui maahan, kävi puukolla vanhuksen päälle.
Vanhus ikänsä asunut samaa kaupungin vuokrataloa ja sitten sinne asutettiin ihmispeto. Ja peto jo vapaana.Maailma antaa sekundaa.
Viestisi ilmiannettu poliisille vihapuheena.
Voi apua. Valittavasta olen varaton kuten lemmikkisi joten ei rahaa maksaa. Eikä työhaluja.
Järki pelaa kyllä.
Luottotiedot menneet myös joten hällä väliä.
Perustuslakia ei muisteta, kun varat loppuu.
Raha loppuu niin lahjoita sinä varas heille. Varashan itseki olet.