Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako keski-ikäinen käyttää glitteriä?

Vierailija
02.08.2023 |

Täytin nelkyt tänä kesänä ja tajusin tulleeni kai sitten keski-ikään. Olen ennen tykännyt meikeissä, kynsilakoissa ja juhlavaatteissakin kimalluksista ja glittereistä, kynsilakoissa jopa vähän överisti. Mutta niitä ei kai suositella meille keski-ikäisille. Ilmeisesti näyttää hölmöltä. Mutta näyttääkö oikeasti? Vai saako tämän ikäinen käyttää glitteriä vaikka kynsissä ja meikissä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

Vierailija
2/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glitteri tykkää vähän nuoremmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat käyttää ihan mitä itse haluat, ikä on vain numeroita.

Vierailija
4/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla sakot, jos käytät.

Vierailija
5/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä ei enää kuulu miettiä, mitä muut sinusta ajattelee vaan tehdä juuri niin kuin itse haluat. Eli käytä glitteriä jos tykkäät, älä jos et. Itse kyllä käytän, ikää 49. Ja muutakin "ikäisilleni sopimatonta".

Jotenkin tosi vanhanaikaista muutenkin tuo koko juttu, että yritetään sanella iän mukaan pukeutumisneuvoja. Vähän kuin joku 1900-luvun alun "rouvapukeutuminen", mikä on vaimoille ja rouville sopivaa ja mikä vain naimattomille tytöille. Ei tuollaiseen pidä alistua.

Vierailija
6/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta hitossa saa. Jos tykkäät, niin käytät, olit sitten minkä ikäinen vaan.

Vierailija
7/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni "noloin kokemukseni"-ketjusta tarinan jossa nainen oli mennyt kesken työpäivän gynelle ja käynyt hätäisesti kotona alapesulla.

Sientä ei löytynyt joten nainen oli pessyt paikat ala-asteella olevan tyttärensä pesukintaalla.

Illalla tytär tuli tuohtuneena kysymään oliko äiti pilannut hänen pesukintaansa kun siitä oli huuhdottu kaikki kimalteet ja glitterit jotka tyttö oli siihen varastoinut.

Vierailija
8/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän glitteriä vain toimistolla.

M45

Vierailija
9/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lukeneeni "noloin kokemukseni"-ketjusta tarinan jossa nainen oli mennyt kesken työpäivän gynelle ja käynyt hätäisesti kotona alapesulla.

Sientä ei löytynyt joten nainen oli pessyt paikat ala-asteella olevan tyttärensä pesukintaalla.

Illalla tytär tuli tuohtuneena kysymään oliko äiti pilannut hänen pesukintaansa kun siitä oli huuhdottu kaikki kimalteet ja glitterit jotka tyttö oli siihen varastoinut.

Höpönlöpöä tuo juttu. Ei kukaan äiti käytä alapesuunsa lapsensa pesukinnasta.

Vierailija
10/10 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni niissä glitterpurkeissa on ikäsuositus 4-30v