Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Upeaa! Mika Aaltola avasi presidenttipelin!

Vierailija
02.08.2023 |

Aivan upea uutinen! Mika Aaltola avasi presidenttipelin! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c30b5696-4c6d-4e6c-9f31-ed88d2a34…

Kommentit (394)

Vierailija
301/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehn oli niitä, jotka ajoivat venäläistä ydinvoimaa Rosatomia Suomeen.

Niin, kun oli pakko, koska hän oli silloin elinkeinoministeri.

Keskusta on perinteisesti ajanut aluepoliiitiikkaa, ja tuo ydinvoimala olis tuonut Pyhäjärvelle rutkasti työpaikkoja ja sen myötä hyvinvointia ja verotuloja.

Jos kaikki muut ajaa asiaa hullun lailla eteenpäin, niin MITEN ELINKEINOMINISTERI vois alkaa jarruttaa asiaa?

Lisäksi Rehmillä ei ollut kristallipalloa. Ei Sanna Marinkaan kannattanut NATO:a ennen Venäjän hyökkäyssotaa Ukrainaan. 

Rehn on   kannattanut  Natoa  1990-luvulta  ja  sen myös kertonut.  Asian saa  selville  jos viitsii vähänkin  hakea internetistä.

Onko se sitten jotenkin hieno asia?

Minä en kannata vieläkään, vaikka moka on jo tehty.

Vierailija
302/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Stubb asettuu ehdolle, niin hänelle ääneni annan. Pekka on myös hyvä.

En pidä Aaltolasta, kun siskoa tuo jo esille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

CIA Suomi

Hyvä Mika! Kiitos CIA!

Vierailija
304/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkit haluaa aaltolasta oman nukkepressan Suomeen a la zele. Vaikka sitten vaalivilpillä ja maksamalla media hehkuttamaan käenpoikaa.

Oikeasti minä pelkään tätä.

Venäjällä ehkä pelätään. Olisivat halunneet oman pinokkion tänne.

Mika ja vaimonsa ovat ehdottomasti edustavia kättelemässä itsenäisyyspäivänä.

Toinen komistus olisi Anders Adlercreuz rouvineen.

Ilmari Käihkö ja Sari Essayah olisivat asiallisia myös.

"demokratia on liian arvokas asia annettavaksi kansan käsiin..."

Vierailija
305/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Militaristi ja pyrkyri. Kusi kohahti päähän pienellä kehulla, ja nyt kuvittelee olevansa jeesuksesta seuraava. En voi uskoa, että tämä debiili kansa äänestää pressaksi asiasta kiinnostuneen _tutkijan_!

Vierailija
306/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Antti Häkkänen harkitsee ehdolle asettumista. Häkkänen voisi olla kilpailija Aaltolalle, samoin Rehn toiselta suunnalta.

Kiinnostavaa nähdä miten käy. Saisiko vasemmiston ääniä enemmän Aaltola vai Haavisto? 

Vierailija
307/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, tämä Aaltolahan on suoraan sanottuna ihan kummallinen tyyppi..? Kaiketi ihan älykäs, mutta jokseennin sketsihahmo?

Vierailija
308/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti nyt Sanna Marinin pitäisi asettua ehdokkaaksi.

Vierailija
309/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäjän trollit eivät halua että ulkopoliitiikkaa hyvin tunteva mielipiteiltään jämäkkä Aaltola valittaisiin Suomen presidentiksi. pehmeä Haavisto olisi varmaan Venäjän mieleen.

Vierailija
310/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Aaltola lauteilla vajaan tunnin päästä kello 18 Pehr Evind Svinhufvudin kotitalolla! Mitä Mika kertoo? Onko päätös presidenttikisaan lähdöstä tehty ja valmis julistettavaksi lehdistölle?

Vierailija
311/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lukea pilkkaavia kommentteja paria sivua pitemmälle. Suomi on kyllä tosi erikoinen maa. Mitään ei saisi yrittää, mihinkään ei saisi pyrkiä, mitään ei saisi tavoitella, mistään ei saisi kiinnostua. Pitäisi pysyä lestissään, ei pitäisi luulla itsestään liikoja jne jne ja sitten luetellaan kaikki ulkonäkö- ym puutteet ja virheet.  Sitten nimitellään ja pilkataan vähän vielä lisää.

Itse äänestän tasokasta ja asiallista ehdokasta ja olen iloinen että sellainen on tarjolla nyt. 

Mutta tämän ketjun alusta asti on selvää että pilkkalaulu ja panettelu tulevat häntä saattelemaan presidettipelin alusta sen loppuun saakka.

Hävetkää.

Vierailija
312/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä latteudella kertoo ehdokkuudestaan? Jännittää ihan!

Vierailija
313/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on ihan sama, mikä tulevan tiedotustilaisuuden sisältö on. Olen vain hyvin vihainen siitä, että eturivin naisehdokkaita ei ilmaannu sitten millään. Haluan naisen Suomen presidentiksi, en keski-ikäistä tai jo eläkeikäistä setämiestä, jolla on paljon itseään nuorempi puoliso. Tämä koskee siis myös ihan Pekka Haavistoa. Kohta oikeasti ainoa valintaperuste on itselleni se, että ehdokas on nainen. Jos yksikin nainen on ehdokkaana äänestän sitten tätä. Kummaa, jos lopulta ehdokkaana ei oikeasti ole yhtään naista. Nyt on vuosi 2023 ja maa on Suomi. Suomi tarvitsee ja ansaitsee jotakin muuta kuin yli-ikäisen paljon itseään nuoremmista romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä pitävän ja puolisokseen tällaisen haluavan presidentin.

Vierailija
314/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan on ihan sama, mikä tulevan tiedotustilaisuuden sisältö on. Olen vain hyvin vihainen siitä, että eturivin naisehdokkaita ei ilmaannu sitten millään. Haluan naisen Suomen presidentiksi, en keski-ikäistä tai jo eläkeikäistä setämiestä, jolla on paljon itseään nuorempi puoliso. Tämä koskee siis myös ihan Pekka Haavistoa. Kohta oikeasti ainoa valintaperuste on itselleni se, että ehdokas on nainen. Jos yksikin nainen on ehdokkaana äänestän sitten tätä. Kummaa, jos lopulta ehdokkaana ei oikeasti ole yhtään naista. Nyt on vuosi 2023 ja maa on Suomi. Suomi tarvitsee ja ansaitsee jotakin muuta kuin yli-ikäisen paljon itseään nuoremmista romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä pitävän ja puolisokseen tällaisen haluavan presidentin.

Olen pettynyt keskustaankin kun ei aseta omaa ehdokasta vaan tukee Olli Rehniä. En nyt keskustaa kannata, enkä Olli Rehniä aio äänestää, enkä keskustan omaa ehdokastakaan olisi äänestänyt, mutta silti oikeasti odotin keskustalta omaa ehdokasta. Se olisi ollut vaikka sitten jos ei muuta niin tilaisuus haukkua hallitusta ja saada näkyvyyttä. Ilmeisesti sitten keskusta ei tätä halua.

Vierailija
315/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pettynyt kun varteenotettavia naisia ei ole ehdolla. Miksi ihmeessä tilanne on tällainen? Sanna Marinia jotkut kaipaavat mukaan peliin, häntä en äänestäisi itse, arvostan toisenlaista tyyppiä.

Meillä on ollut vain Tarja Halonen, onneksi sentään kaksi kautta, ja mielestäni hänellä oli homma hanskassa kaikin puolin. 

Toivottavasti lapsenlapseni näkevät vielä monta naista pressana. 

Vierailija
316/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pettynyt kun varteenotettavia naisia ei ole ehdolla. Miksi ihmeessä tilanne on tällainen? Sanna Marinia jotkut kaipaavat mukaan peliin, häntä en äänestäisi itse, arvostan toisenlaista tyyppiä.

Meillä on ollut vain Tarja Halonen, onneksi sentään kaksi kautta, ja mielestäni hänellä oli homma hanskassa kaikin puolin. 

Toivottavasti lapsenlapseni näkevät vielä monta naista pressana. 

Sannalle olisikin tuhannen taalan paikka kunhan vain lähtisi ehdolle. Pärjäisi varmasti hyvin ja pääsisi varmasti toiselle kierrokselle.

Vierailija
317/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lukea pilkkaavia kommentteja paria sivua pitemmälle. Suomi on kyllä tosi erikoinen maa. Mitään ei saisi yrittää, mihinkään ei saisi pyrkiä, mitään ei saisi tavoitella, mistään ei saisi kiinnostua. Pitäisi pysyä lestissään, ei pitäisi luulla itsestään liikoja jne jne ja sitten luetellaan kaikki ulkonäkö- ym puutteet ja virheet.  Sitten nimitellään ja pilkataan vähän vielä lisää.

Itse äänestän tasokasta ja asiallista ehdokasta ja olen iloinen että sellainen on tarjolla nyt. 

Mutta tämän ketjun alusta asti on selvää että pilkkalaulu ja panettelu tulevat häntä saattelemaan presidettipelin alusta sen loppuun saakka.

Hävetkää.

Aivan kuin omalta näppikseltäni.

Ihmettelen tämän tälläisten alatyylisten lapsellisten haukkuviestien lähettäjän motiiveja.

Lähes joka ketjussa näitä typerehtimisiä.

Antaa vaikutelman hyvin kademielisestä tyypistä. 622

Vierailija
318/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuhan ei valita Haavistoa tai jotain random Rehniä

Vierailija
319/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin siskonsa vietävissä. Pelottavaa, jos tästä tulee pressa.

Eläinfilosofi ?

Vierailija
320/394 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko oli Ukrainan pressalla kokemusta politiikasta eikä näytä haittaavan viran hoitoa.

Sillä on näyttelijätausta ja ulkomailla uskottavaa roolia vetää edelleen. Tosi TV:tä pahimmillaan.

Koulutukseltaan juristi !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme