Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia useat ihmiset käyvät iltaisin suihkussa?

Vierailija
16.12.2006 |

En ole ikinä ymmärtänyt tätä. Ensinnäkin itseäni suihku aina piristää jonkin verran ja lisäksi yöllä kuitenkinkin tulee uudestaan niin nuhjaantunut olo, että aamulla kaipaa suihkua kuitenkin. Puhumattakaan nyt siitä, että menisi märällä tukalla nukkumaan ja kastelisi tyynyn samalla.

Olenko ainoa joka ajattelee näin? Siltä tuntuu, kun monet tuntemani ihmiset käyvät puolilta öin suihkussa. Ihan outo ajankohta peseytymiselle mun mielestäni. Mitä perusteita sille on, että suihkuun mennään keskellä yötä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäivän jälkeen olo on hiostunut ja likainen (olen ihan siistissä toimistotyössä kyllä). Menen ihan ensimmäisenä suihkuun kun kotiin pääsen. Ihana pestä meikit pois myös heti iholta.

Vierailija
22/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättyäni haluan vaan pysyä lmpimämä enkä riisua, minulla on pitkät hiukset enkä halua niitä rasittaa turhaan hiustenkuivaajalla tai lähteä märillä hiuksilla, joten ne kuivuvat yöllä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiuksilla menisin tyynyäni sotkemaan.

Vierailija
24/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aamuvuoroa ja olen aamu-uninen ;-) Viiden aikaan aamulla se kymmenenkin minuutin lisäaika peitonalla on ihanaa.

Vierailija
25/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpäivän paskat päällä. Ja aamuisin herään niin myöhään etten ehdi käydä suihkussa. En mä nyt yöllä mitenkään likaannu tai nuhjaannu kun mulla on tapana vaihtaa usein lakanat!!! Mä en käy suihkussa myöskään yöllä vaan illalla niin et hiukset ehtii kuivaa ennen sänkyyn menoa!

Vierailija
26/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kaksi kertaa päivässä suihkussa. Aamulla pesen hiukset ja illalla vaan suihku ilman hiustenpesua. Hiuksia en voi pestä illalla, koska ne on sitten aamulla niiiin pystyssä, että niitä ei saa mitenkään. Ja hikoilen yöllä todella paljon, varsinkin päänahasta. Työssäni myös hikoaa, joten siksi on pakko käydä illalla suihkussa.

Iho on kovilla, mutta vapaapäivinä sitten vältän suihkua, jos ei tarvitse lähteä mihinkään.

Vierailija
27/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä ihmisiä jotka eivät käy illalla suihkussa. Sänkyyn mennään tietysti puhtaana. Aamusuihkut ovat tosi inhottavia. Ja hiuksetkaan eivät ehtisi aamukiireessä kuivua (hiustenkuivaajaa en käytä).

Vierailija
28/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ehdi aamulla suihkuun, joten osa käy jo illalla. Sen takia.

Vierailija
29/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mennä putipuhtaana nukkumaan putipuhtaaseen sänkyyn. Niin ihanan raikas, rentoutunut ja puhtoinen olo :) Hiuksia en välttämättä pese vaikka joka ilta käynkin suihkussa! Hiuksethan siitä menis pilalle!