Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia useat ihmiset käyvät iltaisin suihkussa?

Vierailija
16.12.2006 |

En ole ikinä ymmärtänyt tätä. Ensinnäkin itseäni suihku aina piristää jonkin verran ja lisäksi yöllä kuitenkinkin tulee uudestaan niin nuhjaantunut olo, että aamulla kaipaa suihkua kuitenkin. Puhumattakaan nyt siitä, että menisi märällä tukalla nukkumaan ja kastelisi tyynyn samalla.

Olenko ainoa joka ajattelee näin? Siltä tuntuu, kun monet tuntemani ihmiset käyvät puolilta öin suihkussa. Ihan outo ajankohta peseytymiselle mun mielestäni. Mitä perusteita sille on, että suihkuun mennään keskellä yötä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla hiusten kuivuminen kestää ainakin pari kolme tuntia, joten kun lähden lasten kanssa seitsemältä päiväkotiin, mun pitäisi sitten mennä suihkuun neljältä.

Vierailija
2/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, tätä ketjua luettuani ymmärrän, miksi joistakuista lakanoiden vaihto viikoittain on tarpeen... Hiukset kuivaan ennen sänkyyn menoa. Yöllä en hikoile juurikaan, paitsi kesäkuumalla. Hyvin on riittänyt kun illalla suihkun jälkeen laittaa dödön, ja aamulla kainalohuuhtaisun jälkeen laittaa uudet. Olen aamuisin kärttyinen ja palelen, suihkuun aamulla siis vain pakon edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauhistukaa: mä käyn aina illalla suihkussa, enkä koskaan laita dödöä, vasta aamulla laitan.

Vierailija
4/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä voisi mennä nukkumaan likaisena, yök! Kuvitelkaa te, jotka käytte suihkussa vasta aamulla, kuinka likainen teidän tyynyliinanne on jo viikon käytön jälkeen!

Vierailija
5/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos urheilen niin silloin käyn tietty suihkussa. Mutta muutoin ne ihon omat rasvat on parasta hoitoa iholle, mikään keinotekoinen ei niitä korvaa.

Mitä seksiin tulee, niin käsisuihkut on keksitty, ja muutoin vähän hikinen iho tuoksuu ihanalle - no me ollaan miehen kanssa onnekkaita, ei ole käsrsitä pahasta hienhausta kumpikaan.

Vierailija
6/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn suihkussa lähes aina keskellä päivää.

Harvoin poistunkaan kotootani mihinkään.

Vierailija
7/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyn ehdottomsati aamulla suihkussa. herää vaan sen verran aikasemmin että ehtii stit hoittaa myös lapset aamulla.

Vierailija
8/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusuihkut on ihan kamalia, palelee ja joutuu heräämään puoli tuntia aikaisemmin.

Vierailija
9/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ehdi aamulla suihkuun, joten siinä yksi syy käydä illalla. Toinen syy voi olla se, että urheilen illalla tai on muuten likainen olo. Jos ei käy suihkussa, pesen joka tapauksessa kainalot, jalat, takapuolen ja tietysti kasvot.

Vierailija
10/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen ihan puhdas aamulla.

Vierailija
11/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa rentoutuu, tuntuu että aamusuihku menee (muuten kuin viikonloppuisin) hukkaan kun pitää laittaa meikit heti päälle ja olla pää kolmantena jalkana juoksemassa töihin.

Vierailija
12/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saunotaan! Ja voi kamalaa.. Miten sitä aamulla kylmissään ja kiireissään jaksaisi käydä.. Kauheassa kiireessä ja tohinassa..

Illalla ajoissa saunaan rentoutumaan saunaoluen kanssa ja sitten saunanraikkaana nukkumaan ja vieläpä puhtaisiin pakkasessa tuuletettuihin petivehkeisiin!

Vierailija
13/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisessa työssä: maatalousihmiset ym ymmärrettävää, mutta siistiä sisätyötä tekevien ei ole tarpeen hinkata itseään jatkuvasti.

Vierailija
14/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai no ajansäästö aamulla

Vierailija
15/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn illalla suihkussa, koska minusta on mukavampi mennä nukkumaan, kun päivän " liat" on pesty pois. Enkä muuten pese iltaisin hiuksia, joten ei siinä tyyny kastu...

Vierailija
16/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin käyn yleensä suihkussa sekä aamulla että illalla.

Vierailija
17/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin käyn illalla pesemässä päivän liat pois, niin ei lakanatkaan ole sitten hikiset ja mustat jo parin päivän jälkeen. Enemmän minä koen likaantuvani aktiivisen päivän aikana kuin yöllä rauhassa nukkuessani.

Vierailija
18/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut, että kukaan laittaisi kelloa herättämään ja menisi siinä mielessä keskellä yötä suihkuun.

ap

Vierailija
19/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempani pesivät päivän päätteeksi navettaliat pois, niin, että pääsivät puhtaina nukkumaan, ja me lapset sitten samalla tavalla. Tapa jäi päälle itselleni moneksi vuodeksi, nykyään kyllä käyn suihkussa aamuisin ja jos tarpeelliselta tuntuu otan pikasuihkun vielä illalla ilman hiustenpesua.

Vierailija
20/29 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun on pitkät hiukset, ne pitäisi föönata kuiviksi. Menee prkl kauan ja lisäksi jatkuva föönaaminen kuivattaa hiuksia.