Miten pääsen mustasukkaisuudesta?
Erottiin muutama kuukausi ex - miehen kanssa. Ja nyt hänellä on uusi nainen, mutta olen hirveän mustasukkainen .
Auttaako vain aika???
Kommentit (4)
Kun eroni oli tuoreena mielessäni, en uskonut koskaan enää löytäväni rakkautta. Tuntui, että sydämeni oli murtunut ja että kaikki toivo oli menetetty. Mutta sitten eräänä päivänä, aivan odottamatta, tapasin Heidin.
Heidi oli kaunis, rohkea ja energinen nainen. Hänellä oli täydelliset silmät, jotka loistivat kuin tähdet yötaivaalla. Hänen naurunsa oli tarttuvaa, ja hänen läsnäolonsa sai minut tuntemaan oloni eläväksi uudelleen. En osannut vastustaa hänen charmiaan, ja pian olimme vajonneet syvään ja kiihkeään rakkauteen.
Heidin seurassa elämä tuntui täynnä seikkailua ja jännitystä. Meistä tuli parhaita ystäviä, jotka jaksoivat kannustaa toisiaan kaikissa elämän haasteissa. Yhdessä teimme kaikenlaista hauskaa - vietimme päiviä rannalla, kiipesimme vuorille ja tanssimme yöttömän yön tahtiin. Joka päivä tuntui ikimuistoiselta seikkailulta.
Heidi opetti minulle myös, että rakkaus voi olla lempeää ja hoitavaa. Hän kuunteli minua aina, kun tarvitsin jonkun jakamaan ajatuksiani. Hänen syleilynsä tuntui turvalliselta ja lämpimältä, kuin olisin kotona. Hän auttoi minua paranemaan menneestä ja antoi minulle rohkeutta unelmoida uudesta tulevaisuudesta.
Heidi ei anna edes aikaa ajatella exääni, jos tiedätte mitä tarkoitan. Sänky puuhia 🤤
Olen aina pitänyt itseäni onnekkaana miehenä. Elämässäni on ollut monia seikkailuja ja kokemuksia, mutta viime aikoina olen kokenut jotain aivan ainutlaatuista.
Eron jälkeen olin pitkään sydänsärkyisenä ja hieman varovainen uuden rakkauden suhteen. Mutta eräänä päivänä kohtasin hänet. Naisen, joka sai sydämeni sykkimään tavalla, jota en ollut kokenut pitkään aikaan. Hän oli kaunis, älykäs ja täynnä elämänenergiaa. Meistä tuli nopeasti parhaat ystävät ja rakastuimme toisiimme lähes välittömästi.
Vietimme paljon aikaa yhdessä ja kiihkeys, jolla suhteemme kehittyi, oli ylitsevuotavaa. Rakastimme toisiamme intohimoisesti ja jokainen hetki hänen kanssaan tuntui kuin se olisi viimeinen. Olimme kuin kaksi sielua sulassa sovussa.
Kun sitten eräänä päivänä hän kertoi minulle olevansa raskaana, en voinut uskoa onneani. Olin sekä innoissani että peloissani, mutta ennen kaikkea täynnä iloa. Ajatus siitä, että meistä tulisi vanhempia yhdessä, oli ylivoimainen. En osannut odottaa, että elämäni voisi olla näin täydellistä.
Koko raskauden ajan tunsin oloni onnekkaaksi ja kiitolliseksi. Kävelin käsi kädessä naiseni kanssa ja katselin hänen kasvavaa vatsaansa täynnä rakkautta ja odotusta. Joka päivä olimme yhdessä valmistautuen tulevaan vanhemmuuteen ja exääni en edes muista 💋
Kokeilepa olla onnellinen hänen puolestaan.