Mihin aiot käyttää veronpalautuksesi?
Kommentit (514)
Ulosotto vie mun veronpalautukset.😪
Kunhan ne nyt ensin saisi. Kummallakaan, miehellä eikä mulla, tullut mitään muutoksia verotukseen, mutta valtio keksi yhtäkkiä, että pitävät meidän rahojamme vielä syyskuuhun saakka.
Sinne ne menee tilille muiden jatkoksi.
Olen köyhä, joten säästöön menee.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ne nyt ensin saisi. Kummallakaan, miehellä eikä mulla, tullut mitään muutoksia verotukseen, mutta valtio keksi yhtäkkiä, että pitävät meidän rahojamme vielä syyskuuhun saakka.
Meillä meni viime vuonna joulukuuhun asti. Eikä tosiaan mitään muutoksia tehty.
Itselle ostan konjakkia ja muijalle pari ananaslonkeroa.
Riippuu mitä katsastusmies sanoo. Jos vain pienempää korjattavaa, auton korjauksiin. Jos enemmän korjattavaa, säästötilille autorahojen joukkoon ja uudempaan autoon.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ensin tulee postia että elokuussa kuten aina. Sitten lopullista päätöstä tarkistusten jälkeen ei kuulukaan ja tulee postia että verotus kesken ja ilmoittavat. Viimeisenä kirje että syyskuussa saadaan.
Ja uusiin laseihin menee mun rahat.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ostan konjakkia ja muijalle pari ananaslonkeroa.
oikein ananastakin?
Takaisin verottajalle, eli kiinteistöveron maksuun.
Onko siellä verottajan sivuilla joku kohta, josta voisi sallia noiden veronpalautusten käytön kiinteistöverojen maksuun? Jos on, niin mistä sen löytää?
Tuntuu niin tyhmältä, kun lähes samana päivänä minun pitää maksaa verottajalle, kun verottaja maksaa minulle. Usein menee jopa ihan päikseen ne summat.
Kiinteistöveroon ja auton korjaukseen menee, ei edes riitä.
Lainanmaksuihin tuo menee, saa nopeammin niitä pois.
Autolainan maksan loppuun. Ei sitä toki paljon ole jäljellä.
Uudet silmälasit.