En nuku ilman
En nuku ilman unilääkettä. Onko mitään tehtävissä?
Olen syönyt Stilnoctia monta vuotta.
Kommentit (33)
Juotko alkoholia? Jos juot, lopeta se kokonaan. Saatat nähdä muutoksia jo muutaman viikon sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö kokonaisen vai puolikkaan. Sain kyseisen lääkkeen keväällä, otan aina puolikkaan, en uskalla ottaa kokonaista. Tuntuu ettei se puolikas enää tehoa.
Syön kokonaisen, eikä se ole aina riittävästi.
Kyllä pitkällä käytöllä koukkuun jää, mutta mielummin se kuin valvominen. Nim. 15 v käyttänyt samalla, 1 tab annoksella / zopinox.
Vierailija kirjoitti:
Juotko alkoholia? Jos juot, lopeta se kokonaan. Saatat nähdä muutoksia jo muutaman viikon sisällä.
En juo alkoholia.
Kirjoita palstahakuun unilääke, ja katso mitä aikaisemmissa ketjuissa on neuvottu.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita palstahakuun unilääke, ja katso mitä aikaisemmissa ketjuissa on neuvottu.
Täähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
30v
Aika nuori kuitenkin. Sitten kannattaa ehkä jotain yrittää lääkkeestä eroon pääsemiseksi. Jos olisit ollut 80-vuotias, niin olisin varmaan sanonut, että samalla lääkkeellä eteenpäin.
Olen nuori, mutta niin kyvytön, etten pysty nukkumaan ilman unilääkettä (jos silläkään).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitkällä käytöllä koukkuun jää, mutta mielummin se kuin valvominen. Nim. 15 v käyttänyt samalla, 1 tab annoksella / zopinox.
Ei mitään väliä riippuvuudella , jos annos ei kasva.
Minä olen 55-vuotias, ja syönyt samaa lääkettä monta vuotta. Välillä otan vain puolikkaan ja kokeilen nukahdanko sillä. Joskus onnistuu, useimmiten ei. Ilman lääkettä en nukahda ollenkaan. En ole havainnut lääkkeestä mitään haittavaikutuksia, eikä annostus ole kasvanut.