Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut voi olla aina hymysuin?

Vierailija
01.08.2023 |

Siis en tiiä miksi, mutta mun perusilme on jostain syystä sellainen aika masentunut, enkä naura mitenkään luonnostaan helposti. Elämänasenteeni ei kuitenkaan ole mitenkään sellainen, en tiedä miksi näytän vain peruslukemilla siltä : D Miten jotkut voi aina olla sellaisia hymyileväisiä ja iloisen oloisia? Mietin vaan että kun aloitan kohta työt niin ei ehkä olisi hyvä näyttää kettuuntuneelta mutta en tiedä miks mun perus naama näyttää vähän siltä XD

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtä lailla kuin sun perusilme on vakava, niin jollain muulla se on iloinen. Ei liity mielentilaan.

Vierailija
2/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni koko ajan hymyilevä ei ole oikeasti lainkaan onnellinen. Heillä on naamari. Sen huomaa ajan kanssa, joskus heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea neuvoa, kun itse olen vastakohta. 😅Hymyilen usein ja nauran helposti. Voithan alkaa hymyilemään, niin se voi jäädä enemmän päälle. Hymyily on hyväksi myös aivoille/mielialalle, sillä se viestittää hyvän olon tunnetta aivoihin.

Vierailija
4/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen paljon, mutta en muista milloin olisin nauranut. Mulle on joskus suututtu kun olen huomaamattani hymyillyt kun joku on kertonut jotain surullista, ne on luulleet että nauran niiden kärsimykselle.

Vierailija
5/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hymyilen paljon, mutta en muista milloin olisin nauranut. Mulle on joskus suututtu kun olen huomaamattani hymyillyt kun joku on kertonut jotain surullista, ne on luulleet että nauran niiden kärsimykselle.

Et ole siis kuunnellut. Oletko jotenkin sairas?

Vierailija
6/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut. En ole.

Vierailija
7/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on iloisella ilmeellä varustettuja ja nauravaisia, varsinkin seurassa. Ei se sitä meinaa et heillä ei olisi mitään kurjia fiiliksiä ja vastoinkäymisiä elämässään

Vierailija
8/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on niin usein sanottu että "mä luulin aluks että sä oot jotenkin vihainen" tms. 🙄Onneksi kun avaan suuni niin vaikutelma kai katoaa aika äkkiä kun olen tämmöinen herkkis ja ystävällinen kaikille, puheliaskin ja olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä

Vierailija
9/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä miten hymy vaikuttaa. Moni luulee, että esim. Elastinen on kiva tyyppi, kun sillä on vaan sellainen suu.

Vierailija
10/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samalla tavalla, kun toiset ovat naama viturallaan. 

Vierailija
11/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on niin usein sanottu että "mä luulin aluks että sä oot jotenkin vihainen" tms. 🙄Onneksi kun avaan suuni niin vaikutelma kai katoaa aika äkkiä kun olen tämmöinen herkkis ja ystävällinen kaikille, puheliaskin ja olen aina ollut kiinnostunut ihmisistä

Tätä minäkin pelkään! En siis tiedä miksi ilmeeni ei ole hymyileväinen, vaikka en mitään muuta haluaisi muille välittää. Oispa itelläkin sellanen iloinen olemus, koska en haluaisi vaikuttaa vihaiselta, mutta mistä se sitten kertoo kun se on vaa mun perusilme :,D Voikohan tätä jotenkin muttaa jos yritän tietoisesti ajatella että hymyile ja sitten se tulis luonnistaan

Vierailija
12/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut. En ole.

Siis kuunnellut kärsimyksiä ja hymyillyt päin naamaa? Olet sairas.

Vierailija
13/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuunnellut. En ole.

Siis kuunnellut kärsimyksiä ja hymyillyt päin naamaa? Olet sairas.

Niin. En ole.

Vierailija
14/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hymyilyttää pienet asiat, huomaan niitä helposti. Menee siis niin, että äsken hymyilytti joku asia, nyt joku toinen, ja kohta joku kolmas. Jos mua seuraa ja katselee, voi tulla käsitys, että hymyilen aina. Ei ihan pidä paikkaansa, mutta vaikutelmasta ei ole haittaa ainakaan työssä. Kohtaan paljon ihmisiä, joitten luottamus täytyy nopeasti voittaa, jotta se, miksi tapaamme sujuisi mutkattomasti.

Vierailija
15/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten lääkkeiden alaisina. 

Vierailija
16/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yhtä lailla kuin sun perusilme on vakava, niin jollain muulla se on iloinen. Ei liity mielentilaan.

Tämä. Itse olen masentunut, mutta huomaan silti usein hymyileväni itsekseni ja joskus joku kysyykin, että mikä hymyilyttää. En tiedä sitten onko se jotain itsensä psyykkaamista vai onko mulla vaan "lääkitys kunnossa". Mutta esimerkiksi kun olin masentumeiden osastolla, sielläkin yksi vakavasti masentunut nainen hymyili koko ajan, se oli jopa vähän creepyä. Odotin koko ajan että sekoaako se kohta. Toisaalta nyt olen itse sellainen 😄.

Hymyily ei siis välttämättä tarkoita mielentilaa, tai että ihminen olisi onnellinen, voi olla jopa päinvastoin.

Vierailija
17/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

itse olen enemmän sellainen hymyileväinen ja "aina iloinen". Se on joskus raskas rooli, koska muuttuu ihmisten mielestä ainoaksi oikeutetukseni.

Kannustaisin sinua olemaan töissä enemmän vapaasti ja oma itsesi, mutta kuitenkin asiallinen. Välillä voit hymyillä ja olla muuten lämmin. Kysy joltakulta, mitä hänelle kuuluu ja jää aidosti kuuntelemaan.

Tsemppiä :)

Vierailija
18/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltani hmyilevä ja iloinen enkä näe mitään syytä peittää sitä. Nauran herkästi, mutta en hekottele tyhjänpäiväisesti koko aikaa. Puolison kanssa pidetään naurukekkereitä lähes päivittäin, ne saattavat alkaa aika pienestä ja johtavat kunnon kekkereihin. Ihan parasta.

Vierailija
19/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli heti elastinen mieleen...

Vierailija
20/29 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein aina hyvä fiilis. Tai viimeistään siinä vaiheessa, kun puhun jollekin. Se näkyy pienenä ja isompana hymynä lähes aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme