Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon tyttöystävästä?

Vierailija
01.08.2023 |

Olen saanut tarpeekseni parologisesti valehtelevasta tyttöystävästäni.
Aivan sairasta touhua ja olen antanut hänen jäädä jo liian monta kertaa kun hän on uskotellut lopettavansa selkäni takana touhuamisen yms.

Nainen asuu luonani. On asunut jo yli puoli vuotta.
Ongelmallisen tilanteesta tekee se, että hän on käytännössä rahaton, eikä hänellä tunnu olevan paikkaa mihin mennä kuitenkaan.
Minun käy häntä sääliksi kaikesta siitä huolimatta mitä hän on minulle tehnyt ja aiheuttanut. En vain jotenkin saa heitetyksi häntä kadulle - olen meinannut monta kertaa, mutta valtava itkukohtaus saa minut aina heltymään viimeistään seuraavana aamuna.

Kyllä mä aikaisemmin olen osannut suhteen päättää jos siltä on näyttänyt. Mutta aiemmin olen tapaillut ns. tasaveroisia naisia, joista en ole kokenut ikäänkuin olevani vastuussa (vaikken toki ole tästä nykyisestäkään oikeasti).

Miten ratkaista tämä? Olen henkisesti aivan loppu ja nyt kun kesäloma päättyy, pitäisi päästä taas keskittymään työhön.

Kommentit (185)

Vierailija
101/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ikä rehellisesti?

23 😬

AP

Luultavasti pari vuotta nuorempi. Ja entä sinun ikä? Selvästi vanhempi kun kerran ilmeilet tuolla lailla. Yritit käyttää hyväksi ongelmaista nuorempaa ihmistä ja sait näpeillesi.

Höpö höpö.

Ihan on täysi-ikäinen parikymppinen.

Olen kyllä vanhempi juu. Kolmekymppinen.

En ole paha ihminen enkä hyväksikäyttäjä. Jos jotakin niin liian kiltti. Yrittänyt kannustaa naista tekemään jotakin järkevää, edes harrastamaan ja tarjonnut apuja siihen yms. Tästä ei saa edes vääntämällä hyväksikäyttösuhdetta kuvittelemaasi suuntaan.

Sääli on ilmeisesti tosiaan sairautta ja lähinnä se on syntini tässä keississä.

AP

Onko AP se palstan "naistenmies". Milloin tinder, milloin joku muu nainen. Oikeasti ap ei pääse pierukuutiostaan edes parvekkeelle saati naisiin. 

Vierailija
102/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä taivu sen manipulaatioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap jätät vastaamatta yksinkertaiseen kyssäriin: onko nainen kirjoilla asunnossa?

Koska jos on, et voi pistää pihalle niin vain. Jos ei ole, voit pistää pihalle. 

Sen sijaan, että pähkäilet ja iniset täällä nyt miten vaikeaa on, TEE JOTAIN käytännön asioita.

No on kirjoilla!

Asun onneksi itse vuokralla = suhteellisen helppo vaihtaa paikkaa jos tarvis.

Lisää tyhmyyspisteitä meikäläiselle 😁

AP

Vierailija
104/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös avoliitossa eläneille toisella on oikeus omaisuuden jakamiseen eron tullessa, tätä ei moni tiedä. Tuttavani joutui maksamaan kovat korvaukset.

Vierailija
105/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ikä rehellisesti?

23 😬

AP

Luultavasti pari vuotta nuorempi. Ja entä sinun ikä? Selvästi vanhempi kun kerran ilmeilet tuolla lailla. Yritit käyttää hyväksi ongelmaista nuorempaa ihmistä ja sait näpeillesi.

Höpö höpö.

Ihan on täysi-ikäinen parikymppinen.

Olen kyllä vanhempi juu. Kolmekymppinen.

En ole paha ihminen enkä hyväksikäyttäjä. Jos jotakin niin liian kiltti. Yrittänyt kannustaa naista tekemään jotakin järkevää, edes harrastamaan ja tarjonnut apuja siihen yms. Tästä ei saa edes vääntämällä hyväksikäyttösuhdetta kuvittelemaasi suuntaan.

Sääli on ilmeisesti tosiaan sairautta ja lähinnä se on syntini tässä keississä.

AP

Onko AP se palstan "naistenmies". Milloin tinder, milloin joku muu nainen. Oikeasti ap ei pääse pierukuutiostaan edes parvekkeelle saati naisiin. 

Ei ole.

Olen epätoivoisessa tilanteessa oleva ihan normaali mies. Tämä painajainen on totisinta totta. Kunpa en olisikaan lähtenyt parveketta pidemmälle.

AP

Vierailija
106/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää yhdessä hänelle asunto.

Vierailija
107/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös avoliitossa eläneille toisella on oikeus omaisuuden jakamiseen eron tullessa, tätä ei moni tiedä. Tuttavani joutui maksamaan kovat korvaukset.

Oikeus hyvitykseen on vasta viiden vuoden avoliiton jälkeen ja siihen ovat oikeutettuja hyvin harvat. Se edellyttäisi, että olisi esimerkiksi omalla työpanoksellaan auttanut toista vaurastumaan. Pelkästään se ei riitä, että olisi tehnyt enemmän kotitöitä. Ei siis voi mitenkään verrata avioliiton ositukseen.

Vierailija
108/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea hän tarkalleen ottaen tehnyt? 

Vierailija
109/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli. Hänellä mitään tyttöystävää ole. Kunhan vain jekuttaa. Tyhmiä ootte kun vastailette hänelle.

Vierailija
110/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuten pääse henkisesti eroon ja olet vuokralla niin ei luulisi olevan iso asia muuttaa itse pois.

Toinen vaihtoehto on, että pakkaat kamppeensa valmiiksi ja sanot että hänellä on viikko tai kaksi aikaa muuttaa pois.

Olet vanhempi. Vastuuta on myös katkaista huono ihmissuhde.

Vierailija
111/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on trolli. Hänellä mitään tyttöystävää ole. Kunhan vain jekuttaa. Tyhmiä ootte kun vastailette hänelle.

Tyhmä oot ku mietit onko trolli vai ei. Asiasta voi keskustella ne ketkä haluaa, oli sitten tilanne todellinen tai keksitty, jotka ei halua voi skipata keskustelun.

Vierailija
112/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että sä olet tavannut uuden naisen ketä tapailet, ja haluat että nainen muuttaa asap pois. Ehdota muuttoa vanhemmilleen tai jollekkin ystävälle väliaikaisesti. Varmaan tulee taas kunnon itkupotkuraivarit, mutta älä jää kuuntelemaan vaan ovesta ulos.

Vierailija
113/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä tytön vanhempiin ja kerro tuosta vaikeasta tilanteesta. Sano, että olet huolissasi tytöstä etkä haluaisi heittää kadulle, niin ottaako tyttärensä sinne?

Vierailija
114/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti tosi paha ja kädetön tilanne, niin irtisano asunto ja muuta toiseen. Älä päästä naista sinne, estä numero.

Vierailija
115/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos etsisit somesta tuon naisen uuden tapailukumppanin, esittelisit itsesi ja kertoisit tilanteesta? Tai ainakin uhkailet naista tällä. Ehkä tajuaa sitten itse alkaa pakkailla kamoja.

Vierailija
116/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä tytön vanhempiin ja kerro tuosta vaikeasta tilanteesta. Sano, että olet huolissasi tytöstä etkä haluaisi heittää kadulle, niin ottaako tyttärensä sinne?

Minä tekisin tämän ja auttaisin pakkaamaan. Ihana, rauhallinen asunto sinulla olisi vain omassa käytössäsi sen jälkeen ja varmasti pysyisi siistimpänäkin.

Vierailija
117/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tekisin tämän ja auttaisin pakkaamaan. Ihana, rauhallinen asunto sinulla olisi vain omassa käytössäsi sen jälkeen ja varmasti pysyisi siistimpänäkin.

Mistä tietää ettei ilmesty oven taakse? tai vaikka ala vainoamaan?

Vierailija
118/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keino aiheuttaa alkuun draamaa, mutta voisi hyvinkin toimia eikä tarvitsis muuttaa itse. Ala olla satunnaisia öitä poissa (porukoillasi, motelli, kaverilla). Varsinkin viikonloppuisin, etkä missään nimessä saa sanoa minne menet. Lähdet siisteissä vaatteissa ja partavedeltä tuoksuen. ;)

Vierailija
119/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää ettei ilmesty oven taakse? tai vaikka ala vainoamaan?

Sitten se alkaa olla poliisiasia. Eihän noista voi tietää, mutta pienemmällä todennäköisyydellä alkaa vainoamaan (ainakaan pahasti), kuin jatkaa eteenpäin kohti seuraavaa elättäjää. 

Vierailija
120/185 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keino aiheuttaa alkuun draamaa, mutta voisi hyvinkin toimia eikä tarvitsis muuttaa itse. Ala olla satunnaisia öitä poissa (porukoillasi, motelli, kaverilla). Varsinkin viikonloppuisin, etkä missään nimessä saa sanoa minne menet. Lähdet siisteissä vaatteissa ja partavedeltä tuoksuen. ;)

Varmasti tekee kaikkensa lypsääkseen missä olet, mutta vastaat vain että te että seurustele ja asia ei kuulu enää hänelle.