Miten eroon tyttöystävästä?
Olen saanut tarpeekseni parologisesti valehtelevasta tyttöystävästäni.
Aivan sairasta touhua ja olen antanut hänen jäädä jo liian monta kertaa kun hän on uskotellut lopettavansa selkäni takana touhuamisen yms.
Nainen asuu luonani. On asunut jo yli puoli vuotta.
Ongelmallisen tilanteesta tekee se, että hän on käytännössä rahaton, eikä hänellä tunnu olevan paikkaa mihin mennä kuitenkaan.
Minun käy häntä sääliksi kaikesta siitä huolimatta mitä hän on minulle tehnyt ja aiheuttanut. En vain jotenkin saa heitetyksi häntä kadulle - olen meinannut monta kertaa, mutta valtava itkukohtaus saa minut aina heltymään viimeistään seuraavana aamuna.
Kyllä mä aikaisemmin olen osannut suhteen päättää jos siltä on näyttänyt. Mutta aiemmin olen tapaillut ns. tasaveroisia naisia, joista en ole kokenut ikäänkuin olevani vastuussa (vaikken toki ole tästä nykyisestäkään oikeasti).
Miten ratkaista tämä? Olen henkisesti aivan loppu ja nyt kun kesäloma päättyy, pitäisi päästä taas keskittymään työhön.
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuon naistyypin. Koukuttaa jotenkin epävakaudellaan.
Olen ollut tällainen nainen :D
Niinhän ne koukuttaa, ihan samoin kuin narsistimies naisia. Ja siitä vasta koukuttuminen syntyykin, kun epävakaa nainen ja narsisti mies menevät yksiin. Siitä suhteesta ei puutu nousuja ja laskuja eikä juonenkäänteitä.
Siitä koukuttumisesta pitää haluta irti itse ja tietoisesti. Ja jos ei halua kokea samaa myllytystä uudelleen vaan luopua huumeestaan, pitää hoitaa oma psyyke kuntoon ennen seuraavaa suhdetta. Joku läheisriippuvuus tai muu ongelma on syynä sille, että on suostunut moiseen suhteeseen.
Koko juttu on sun omaa syytä,koska olet narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi nianen ei lähde jos hänelä on säätöä muiden kanssa? Kustannatko hänen elämänsä? Joku syyhän on miksi nainen pysyy luonasi. Tosiaan, ala ikäväksi ja poista etuudet, kyllä se häipyy paremmille apajille. Noilla pummeilla on aina jostain syystä ottajia.
Sen kun tietäisi!
Olen jo aikaa sitten lopettanut tavaroiden ostelun yms. No, ruoat toki kustannan edelleen jne. Mutta ei kait Suomessa kukaan nälkään kuole, sen verran aina jostain saa.
Kyllähän se vannoo rakastavansa minua ja vain minua eikä mitään muuta ole ikinä halunnutkaan, eikä pysty elämään ilman. Puhuu yhteisestä tulevaisuudesta jne.
Mutta kun ei ole osoittanut mitään merkkejä ehkä päivää kahta pidempään, että olisi korjaamassa toimintaansa.
Ja siis oikeasti toiminta on niin törkeää, ettei minulla missään nimessä ole enää mitään uskoa mistään paremmasta.Sanoo ettei halua sinne kaverinsa luokse mennä. Mutta eipä onnistunut kuitenkaan lopettamaan yhteydenpitoa, vaikka siihenkin annoin mahdollisuuden (mikä varmasti oli jo virhe sekin).
AP
Älä osta enää edes ruokaa. Tosiaan jos ei vuokrasuhteessa voit ilmoittaa, että kerää tavaransa ja häipyy. Ei tarvitse kysyä onko joku kivempi paikka valmiina tai jäädä sellaista odottamaan.
Ei kai kukaan täysjärkinen tuollaiseen tuhlaa elämäänsä? Kyllä ihmisistä eroon pääsee, jos et pääse vikaa on sinussa ja omien rajojen pitämisessä.
Mikä on "vuokrasuhteessa"? Se nainen joko on kirjoilla asunnossa tai sitten ei. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko hänen nimensä vuokrasopimuksessa tai maksaako hän vuokraa, vain sillä onko hän siellä kirjoilla.
Mutta ap ei ole vielä keksinyt, miten vastata tuohon kysymykseen, mikä kertoo että tarina tapahtui Porvoossa.
Annatko hänen nukkua kanssasi samassa sängyssä edelleen? Ja harrastaisit seksiä, jos sitä olisi tarjolla? Nyt vaan pitää etsiä selkäranka ja jättää pippelin ohjaus kuuntelematta. Nainen ulos sängystä eikä seksiä YHTÄÄN, vaikka hän yrittäisi vampata sinut ja kiehnäisi ja keikistelisi kuinka.
Eikä ruokaa. Eikä pyykinpesupalveluita. Ei mitään palvelua enää. Yhtään mitään.
Vaihda lukot, älä anna hänelle avainta ja kerää hänen tavaransa oven ulkopuolelle.
Suomessa kyllä riittää työttömiä poikamiehiä joille edes varaton tyttöystävä on win-win tilanne. Kerää sinkku kamuista juhlaporukka ja anna luonnon hoitaa loput?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIksi nianen ei lähde jos hänelä on säätöä muiden kanssa? Kustannatko hänen elämänsä? Joku syyhän on miksi nainen pysyy luonasi. Tosiaan, ala ikäväksi ja poista etuudet, kyllä se häipyy paremmille apajille. Noilla pummeilla on aina jostain syystä ottajia.
Sen kun tietäisi!
Olen jo aikaa sitten lopettanut tavaroiden ostelun yms. No, ruoat toki kustannan edelleen jne. Mutta ei kait Suomessa kukaan nälkään kuole, sen verran aina jostain saa.
Kyllähän se vannoo rakastavansa minua ja vain minua eikä mitään muuta ole ikinä halunnutkaan, eikä pysty elämään ilman. Puhuu yhteisestä tulevaisuudesta jne.
Mutta kun ei ole osoittanut mitään merkkejä ehkä päivää kahta pidempään, että olisi korjaamassa toimintaansa.
Ja siis oikeasti toiminta on niin törkeää, ettei minulla missään nimessä ole enää mitään uskoa mistään paremmasta.Sanoo ettei halua sinne kaverinsa luokse mennä. Mutta eipä onnistunut kuitenkaan lopettamaan yhteydenpitoa, vaikka siihenkin annoin mahdollisuuden (mikä varmasti oli jo virhe sekin).
AP
Älä osta enää edes ruokaa. Tosiaan jos ei vuokrasuhteessa voit ilmoittaa, että kerää tavaransa ja häipyy. Ei tarvitse kysyä onko joku kivempi paikka valmiina tai jäädä sellaista odottamaan.
Ei kai kukaan täysjärkinen tuollaiseen tuhlaa elämäänsä? Kyllä ihmisistä eroon pääsee, jos et pääse vikaa on sinussa ja omien rajojen pitämisessä.
Mikä on "vuokrasuhteessa"? Se nainen joko on kirjoilla asunnossa tai sitten ei. Sillä ei ole mitään merkitystä, onko hänen nimensä vuokrasopimuksessa tai maksaako hän vuokraa, vain sillä onko hän siellä kirjoilla.
Mutta ap ei ole vielä keksinyt, miten vastata tuohon kysymykseen, mikä kertoo että tarina tapahtui Porvoossa.
No ei se halua myöntää, että antaa naisen asua ilmaiseksi luonaan eikä osaa laittaa mitään tarkkaa rajaa sille, koska naisen pitää olla historiaa ja poistunut asunnosta lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda lukot, älä anna hänelle avainta ja kerää hänen tavaransa oven ulkopuolelle.
Ja joudu vaihtamaan lukot takaisin ja korvaamaan pilalle menneet tavarat. Hieno ohje!
Voisiko hän hakea asuntoa kunnasta. Ja tuet. Auttaako hänen äitinsä tai vaikka serkkunsa. Voiko hänelle hankkia uuteen kotiin jotain välineitä ja sängyn jne.
Kyllä tällaisia naisia on olemassa, riippumatta siitä onko tää avaus trolli vai ei. Mt-ongelmia kun ikävä kyllä riittää :( Joten tässä ehdotuksia:
Jääkaappi täysin tyhjäksi. Jos ostaa sinne jotain, niin syö pois tai nakkaa vaan roskiin. Se on sun jääkaappi. Täys mykkäkoulu. Kohtele kuin ilmaa. Vie sen kamat sille uudelle kaverille sulassa sovussa sen kaa jos ei oo kirjoilla sun luona. Sano että oot tullu hulluksi, vedä kunnon kännit ja/tai kutsu muita naisia kylään tai jotain kavereita. Onhan noita keinoja, ei hyviä, mutta niitä on. Mahdollisimman moni käyttöön ja kyllä se lähtee vapaaehtoisesti jonku toisen miehen riesaks.
Käyttää sua hyväkseen, koska voi. Mikäs sillä on olla ilmaseksi sun luona ku saa vielä ruoat kaupan päälle. Miehissä voi käydä muualla silti samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiallisesti ja ystävällisesti. Kerrot, että teidän suhde ei toimi ja haluat lopettaa sen, ja että hänellä on kuukausi aikaa etsiä itselleen uusi asunto. Tarvittaessa voit auttaa asunnon etsimisen alkuun esim etsimällä hänelle kunnan sosiaalitoimen ja asuntotoimen yhteistiedot ja nettisivustot.
Ehdotin tuota pari kk sitten kun ajattelin hänen olevan jokseenkin normaali kuitenkin. Sanoin että huomaan ettet halua elää sellaista elämää kuin minulla olisi tarjota, en ole katkera mistään ja ymmärrän ikänsäkin takia, ja autan häntä kämpän löytämisessä kyllä.
Ranteet auki - itkua kesti lähes koko yön.
On tämä hankala soppa. Joskin tietysti ihan itse keitetty tässä näin 🤔
AP
Ikänsä takia? Jos ei ole provo, on otettu nurkkiin joku hatkateini seksin takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kun tietäisi!
AP
En tiedä missä muuttotappiokunnassa asut, mutta ei vuokra-asuntoon kukaan voi muuttaa vain kirjoille, ilman vuokranantajat lupaa. Lisäksi vesimaksut jne. Loisia voi, mutta silloin myös pihalle voi nostaa. Jos taas on kirjoilla ilman vuokrasopimusta, on ollut ap tyhmä.
Sääntö numero 1: Narsistin kanssa ei neuvotella. Se on pelkkää kääntelyä, vääntelyä, mielistelyä ja tyhjiä lupauksia. Hamaan loppuun.
Juokse ja kiität itseäsi!
-Älä osta enää mitään ruokaa naiselle, lopeta kaikki taloudellinen tukeminen
-Ala periä naiselta markkinavuokraa siitä, että hän asuu kodissasi, peri oikein korkeaa vuokraa
-Ala tapailla muita naisia
-Laita vaatimus muuttaa pois tosiaan Whatsuppin kautta kirjallisesti
-Sano hänelle selvästi ja jämäkästi, että suhteenne on ohi ja että hänen on poistuttava asumaan muualle
En tajua mikä kiire ihmisillä aina on yhteenmuutolla, vaikka kyse vasta pelkästä seurustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko olleet kauan yhdessä?
Joka tapauksessa älä pitkitä eroa enää.
Muuta omillesi mahdollisimman pian.
11 kk yhdessä. Joista siis puolisen vuotta asuttu samassa paikassa.
On tämä hel@&ttiä kyllä. Ei olisi ikinä pitänyt lähteä tällaiseen. Sen vannon etten enää ikinä ota naista, joka ei tee jotain järkevää itsekin elämällään.
AP
Oletteko olleet kauan yhdessä?
Joka tapauksessa älä pitkitä eroa enää.
Muuta omillesi mahdollisimman pian.