Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon tyttöystävästä?

Vierailija
01.08.2023 |

Olen saanut tarpeekseni parologisesti valehtelevasta tyttöystävästäni.
Aivan sairasta touhua ja olen antanut hänen jäädä jo liian monta kertaa kun hän on uskotellut lopettavansa selkäni takana touhuamisen yms.

Nainen asuu luonani. On asunut jo yli puoli vuotta.
Ongelmallisen tilanteesta tekee se, että hän on käytännössä rahaton, eikä hänellä tunnu olevan paikkaa mihin mennä kuitenkaan.
Minun käy häntä sääliksi kaikesta siitä huolimatta mitä hän on minulle tehnyt ja aiheuttanut. En vain jotenkin saa heitetyksi häntä kadulle - olen meinannut monta kertaa, mutta valtava itkukohtaus saa minut aina heltymään viimeistään seuraavana aamuna.

Kyllä mä aikaisemmin olen osannut suhteen päättää jos siltä on näyttänyt. Mutta aiemmin olen tapaillut ns. tasaveroisia naisia, joista en ole kokenut ikäänkuin olevani vastuussa (vaikken toki ole tästä nykyisestäkään oikeasti).

Miten ratkaista tämä? Olen henkisesti aivan loppu ja nyt kun kesäloma päättyy, pitäisi päästä taas keskittymään työhön.

Kommentit (185)

Vierailija
181/185 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut sama mielessä, että tulisin ketjuun päivittämään.

Noh. Asia ei ole edennyt toivomallani tavalla.

Tämän ketjun aktiivivaiheen jälkeen tulin töistä kotiin ja nainen oli siivonnut siellä huolellisesti sekä tehnyt ruoan valmiiksi.

En saanut siinä sitten laukaistua asiasta mitään.

Samoin menneenä viikonloppuna hän siivoili ja teki muutenkin kotitöitä.

Hän tietää selvästi, että on venyttänyt kuminauhaa äärimmilleen ja yrittää rauhoittaa tilannetta.

Olen edelleen samaa mieltä siitä, ettei suhteellamme ole tulevaisuutta. Mutta toisaalta en voi olla ajattelematta voisiko sittenkin olla. Jos hänen sanomansa olisikin totta. Järjellä ajateltuna tiedän ettei ole, ja siinäkin tapauksessa olisi hankalaa kuvitella mitään perheen perustamista tms. jos kaikki saattaa kaatua muutamassa tunnissa päälaelleen.

AP

Eli olet täysin persoonallisuushäiriöisen ihmisen vietävissä? Sehän ei nyt ole ollenkaan hyvä juttu. Eihän tuo voi jatkua!

Raskaus olisi tässä tapauksessa kaikkein pahin juttu, varsinkin sille lapselle joka ei syntyisi toivottuna tasapainoiseen suhteeseen tasapainoisten vanhempien lapsena.

Ota yhteyttä tytön äitiin ja keskustele tilanteesta. Ole tiukkana siitä, että tytön täytyy lähteä luotasi. Äitinsä voi auttaa alkuun, kun tyttö muuttaa luotasi pois - näin sinulle ei jää huono omatunto siitä, että jätit toisen heitteille.

Kiitos, rohkaisua tarvitaan nyt.

Odotan perjantaihin, koska en halua hoitaa tätä työviikon keskellä. Minulla on erittäin kiireinen viikko töissä eikä millään jaksaisi mitään ylimääräistä nyt. Perjantaina lyhyt päivä ja kissa pöydälle.

AP

Vierailija
182/185 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille voi sanoa, että kerää kamppees ja lähe vetää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/185 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meni hiukan ennakoitua nopeammin. Nainen ei pysty edes viikkoa kunnolla esittämään, joten eipä tarvitse miettiä ainakaan että jospa sittenkin puhui totta ja oli tosissaan.

Ilmoitin tänään, että haluan erota ja haluan hänen muuttavan pois. Mieluiten jo viikonlopun aikana. Takarajaksi annoin elokuun lopun. Ilmoitin tuon ohjeenne mukaisesti myös kirjallisesti whatsappissa (otin screenshotin talteen nähdystä viestistä).

Nyt se on vihdoin tehty.

Mutta prkl että sattuu kaikesta huolimatta 🙁

AP

Vierailija
184/185 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kerro, että haluat lopettaa suhteen

2. anna hänelle kohtuullinen aika löytää itselleen uusi asunto. (Koska hän on asunut jo puoli vuotta kanssasi, et voi heittää häntä noin vain ulos)

3. Hän ehkä pääsee kunnan asuntojonoon tilanteensa vuoksi, jos osaa toimia oikein.

Vierailija
185/185 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudun sillä, että voi tulla aikamoinen pudotus jos sen luuserikaverinsa kanssa aikoo jatkaa. Sossutuilla ei montaa kertaa kuussa syödä ravintolassa ja lomareissutkin saattaa olla aika tympeitä 😁

Ilkeää mutta eipä ole minuakaan koskaan kohdeltu tällä tavalla. Suurin virhe, että annoin sen jatkua näinkin pitkään. Toisaalta, lukenut että persoonallisuushäiriöisen kanssa monesti käy näin, että vaatii sen pari kertaa. Ovat sinänsä taitavia esittämään ja luikertelemaan takaisin vielä yhden mahdollisuuden turvin.

Kaipa tälläkin kokemuksella jokin tarkoitus sitten oli 🙄

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän