Miten eroon tyttöystävästä?
Olen saanut tarpeekseni parologisesti valehtelevasta tyttöystävästäni.
Aivan sairasta touhua ja olen antanut hänen jäädä jo liian monta kertaa kun hän on uskotellut lopettavansa selkäni takana touhuamisen yms.
Nainen asuu luonani. On asunut jo yli puoli vuotta.
Ongelmallisen tilanteesta tekee se, että hän on käytännössä rahaton, eikä hänellä tunnu olevan paikkaa mihin mennä kuitenkaan.
Minun käy häntä sääliksi kaikesta siitä huolimatta mitä hän on minulle tehnyt ja aiheuttanut. En vain jotenkin saa heitetyksi häntä kadulle - olen meinannut monta kertaa, mutta valtava itkukohtaus saa minut aina heltymään viimeistään seuraavana aamuna.
Kyllä mä aikaisemmin olen osannut suhteen päättää jos siltä on näyttänyt. Mutta aiemmin olen tapaillut ns. tasaveroisia naisia, joista en ole kokenut ikäänkuin olevani vastuussa (vaikken toki ole tästä nykyisestäkään oikeasti).
Miten ratkaista tämä? Olen henkisesti aivan loppu ja nyt kun kesäloma päättyy, pitäisi päästä taas keskittymään työhön.
Kommentit (185)
Sille voi sanoa, että kerää kamppees ja lähe vetää.
No, meni hiukan ennakoitua nopeammin. Nainen ei pysty edes viikkoa kunnolla esittämään, joten eipä tarvitse miettiä ainakaan että jospa sittenkin puhui totta ja oli tosissaan.
Ilmoitin tänään, että haluan erota ja haluan hänen muuttavan pois. Mieluiten jo viikonlopun aikana. Takarajaksi annoin elokuun lopun. Ilmoitin tuon ohjeenne mukaisesti myös kirjallisesti whatsappissa (otin screenshotin talteen nähdystä viestistä).
Nyt se on vihdoin tehty.
Mutta prkl että sattuu kaikesta huolimatta 🙁
AP
1. kerro, että haluat lopettaa suhteen
2. anna hänelle kohtuullinen aika löytää itselleen uusi asunto. (Koska hän on asunut jo puoli vuotta kanssasi, et voi heittää häntä noin vain ulos)
3. Hän ehkä pääsee kunnan asuntojonoon tilanteensa vuoksi, jos osaa toimia oikein.
Lohduttaudun sillä, että voi tulla aikamoinen pudotus jos sen luuserikaverinsa kanssa aikoo jatkaa. Sossutuilla ei montaa kertaa kuussa syödä ravintolassa ja lomareissutkin saattaa olla aika tympeitä 😁
Ilkeää mutta eipä ole minuakaan koskaan kohdeltu tällä tavalla. Suurin virhe, että annoin sen jatkua näinkin pitkään. Toisaalta, lukenut että persoonallisuushäiriöisen kanssa monesti käy näin, että vaatii sen pari kertaa. Ovat sinänsä taitavia esittämään ja luikertelemaan takaisin vielä yhden mahdollisuuden turvin.
Kaipa tälläkin kokemuksella jokin tarkoitus sitten oli 🙄
AP
Kiitos, rohkaisua tarvitaan nyt.
Odotan perjantaihin, koska en halua hoitaa tätä työviikon keskellä. Minulla on erittäin kiireinen viikko töissä eikä millään jaksaisi mitään ylimääräistä nyt. Perjantaina lyhyt päivä ja kissa pöydälle.
AP