Mitä teen miesystävällä joka makaa koko päivän?
Eikä oo vielä edes vanha. Lepäilee koko päivän. Oon kyllä välillä kyllästynyt tähän touhuun.
Kommentit (38)
Mene viereen makaamaan niin piaan nousee ylös.
Jos olisi Ralph Fiennes niin kävisin vähän väliä pomppimassa kuin hyppykepin päällä.
Muussa tapauksessa en keksi tollaselle miehelle mitään käyttöä.
Eihän vain väkisinmakaa? Se kun on laissakin kiellettyä.
Mene Vauva-foorumille nillittämään siitä. Älä missään nimessä mene kainaloon tai puhu sen kanssa.
Nokkakärryt ja kunnon nippusiteet ulkoiluttamista varten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse teet kaikki päivät, jos niin tarkkaan tiedät että vaan makaa? Eikö teistä kumpikaan ole töissä?
Ollaan nyt lomalla kumpikin.
Ja tiedän muutoinkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Käytä alustana...
Käytin jo alussa.
Minäkin makoilen koko ajan.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mene kainaloon pötköttämään.
Minä hyppään ratsaille
Lähetä tänne Tampereella ja uusi sohva mukaan.
Vaihtoon vaan, jos ei vielä lapsiakaan ole. Näin mää tein.
Onko teidän loma vasta alkanut? Jos se on vain väsynyt. Jos taas makaa aina kaikki (vapaa)päivät eikä edes halua tehdä mitään muuta, en ehkä jaksaisi kauaa kattella.
Viereen meneminenkin on aika huono idea, kun sitten kumpikaan ei tee mitään, ja siinähän se loma vasta hukkaan meneekin.
Joko sikarikas jottei ihan joka päivä tarvitse juosta kun pääomatulot juoksee tai ei vaan halua päästä elämässä tuota pitemmälle?
Kunhan tuollainen miesystävä on edes elossa hänellä voi tehdä vuokran/yhtiövastikkeen puolituksen, ostattaa tavaroita ja saada iltakivaa edes joskus.
No, jos se on pehmeä niin sulla on mukava lämmin tyyny. Voithan kokeilla miltä se tuntuu ja katsoa miten reagoi :D
jaahas, "helläsäröä" peliin vaan, jospa alkaisi tapahtua.
Mitä te kotona olette tähän aikaan päivästä ja viikosta ?
Ettekö käy töissä, ap?