Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olette jaksaneet lypsää rintoja, kun vauva ei enää huoli rintaa?

Vierailija
16.12.2006 |

Meillä 4 kuukautinen vauva. Sai 3 kuukautisena sitkeän flunssan, ei meinannut syödä millään. Oli pakko turvautua pulloon, johon vauva oitis rakastui. Pullon jälkeen vain itki ja raivosi tissillä, josta ei tullut yhtä kovaa vauhtia maitoa. Olen antanut omaa maitoa pullosta, mutta kuukauden lypsämisen jälkeen tämä alkaa tuntua typerältä. Tuttelit kehiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lypsin tokalle 3kk ja kolmannelle 4kk käsikäyttöisellä lypsykoneella 2 tunnin välein eka ipana sai alusta asti korvetta

Vierailija
2/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai siis sekä aitoa tavaraa että korviketta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka jälkeen totesin lapselle ääneen " Joko huolit rintaa nyt tai sit loppuu lypsyt kuukauden päästä." Tästä alkoi lapsen imettäminen... Ehkä tuo lausahdus psyykkasi itseänikin. Imetin häntä 8-kuukautiseksi.

Vierailija
4/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos imetys on sinulle tärkeää, vauvaa voi myös yrittää siirtää takaisin rinnalle. Tällöin vauva voi kyllä protestoida ja itkeä jonkin aikaa. Jos pidät imetystä tärkeämpänä kuin vauvan tämänhetkistä mielenrauhaa, voi rinnalle siirtäminen onnistua.

Konsteja ovat mm. rintakumin käyttäminen, jolloin vauva saa totutella rinnalle silikonista kumia imemällä, ja unisen tai nukkuvan vauvan imettäminen, jolloin vauva ei huomaa protestoida.

Miltä itse ajattelet tästä?

Vierailija
5/5 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maitoa oli pakkasessa niin paljon, että pakastemaidolla mentiin vielä 3vko. Sitten siirryttiin korvikkeisiin. Muitten lasten kohdalla imetys sitten onnistui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi