Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti mulla on TYLSÄÄ! Koko päivä tässä koneella

Vierailija
06.01.2007 |

mennyt. Kotihommiahan olis aina mutta ei huvita eikä jaksa. Kersa on vinkunut jotakin aamusta asti ja mies tuli töistä äsken ja meni nukkumaan. Olen vieläkin yöpuku päällä. Ei huvita tuolla ulkoilla, ei jaksa mitään ja on tylsää. Oltais lähdetty katsomaan kissanpentuja mutta eihän niitä mistään löydä ja jos löytys niin ei vastata sähköpostiin ym. TYLSÄÄ!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäänhän se on kii,kuinka tylsää kaikki on

Vierailija
2/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietinkin, että miten oon näin hel*etin laiska ja saamaton.

Koko päivän oon roikkunut tässä koneella ja syönyt (vaikka muka laihiksella).

Mies tulee kohta töistä invistä tekemästä, pitäs kai alkaa siivoilla ja tunkea likaiset astiat piiloon koneeseen...

Hyvä etten ole ainut =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella istuminen vie ajatukset muualle. Katselisin filmejä vaikka koko päivän, jos niitä olisi. Puhuisin puhelimessa. Kaikki harrastukset ovat jo jääneet enkä saa mitään aikaiseksi. Tiedän, että tämä on sairasta.

Vierailija
4/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hyvin rytmittää päivän, ja pakottaa hommiin kun on pakko laittaa parit ruoat, siivoilla sotkuja, pestä pyykkiä ja olla lastenkin kanssa.

Vierailija
5/8 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
6/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneella istuminen vie ajatukset muualle. Katselisin filmejä vaikka koko päivän, jos niitä olisi. Puhuisin puhelimessa. Kaikki harrastukset ovat jo jääneet enkä saa mitään aikaiseksi. Tiedän, että tämä on sairasta.

Miksi??

Vierailija
7/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi??

Huomasitko, että alotus on tehty 10v sitten?

Vierailija
8/8 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita pelaaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän