Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelinseksi kokemuksia?

Vierailija
31.07.2023 |

Millaisia kokemuksia teillä on maksullisista puhelinseksipalveluista ja onko suosituksia?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kirjoittaa ihan sanasta sanaan jonkun puhelun? En tajua mitä seksipuhelussa puhutaan. Vai onko se vaan "läähpuuh, ah, äh, uuh, puuh" -tyylistä ääntelyä?

Sitä huohotustahan se lähinnä on. Osa miehistä haluaa että kuvailen itseäni ja vaatetustani, keksin asioita puhelun edetessä. Meitä on myös neuvottu puhumaan hitaasti, jotta puhelusta tulee mahdollisimman pitkä ja kallis. Mulla on myös nippu seksitarinoita, mitä luen joskus ääneen. Palkka on sen verran huono, etten jaksa kehitellä tarinoita itse. Mutta suurimmalle osalle riittää tuo huohotus ja voihkinta! Joku päivä mä vielä kokeilen veivata kuntopyörällä työaikana, ainakin autenttista huohotusta. :)

Vierailija
62/67 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ninnu :)

-Pentti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän paljonkin puhelin seksiä vaikka olen suhteessa löytyiskö täältä uusia tuttavuuksia naisista puhelin seksiin 

Vierailija
64/67 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman miehen kanssa monesti kun  reissuhommissa. Ihanaa on

samoja mukavia kokemuksia myös meillä tosin mies reissaa

Vierailija
65/67 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kirjoittaa ihan sanasta sanaan jonkun puhelun? En tajua mitä seksipuhelussa puhutaan. Vai onko se vaan "läähpuuh, ah, äh, uuh, puuh" -tyylistä ääntelyä?

Sitä huohotustahan se lähinnä on. Osa miehistä haluaa että kuvailen itseäni ja vaatetustani, keksin asioita puhelun edetessä. Meitä on myös neuvottu puhumaan hitaasti, jotta puhelusta tulee mahdollisimman pitkä ja kallis. Mulla on myös nippu seksitarinoita, mitä luen joskus ääneen. Palkka on sen verran huono, etten jaksa kehitellä tarinoita itse. Mutta suurimmalle osalle riittää tuo huohotus ja voihkinta! Joku päivä mä vielä kokeilen veivata kuntopyörällä työaikana, ainakin autenttista huohotusta. :)

Tuo kuntopyörällä veivaaminen on hyvä idea, kuuluu ihanaa hinkkaamista ja hengitys :) Pääasia että kuuluu jotain ääntä koko ajan, hyvää oppia on saatavana youtuben ASMR-videoista, esim Mic Pumping ja vastaavat öljyttyjen käsien lätinät ovat kiihottavia. Ihan tavallinen juttelukin riittää, uteliaisuus miehen touhuja kohtaan, kaikenlainen teennäinen huohotus ja muu ei oikein innosta. Omaa kiihkoani en salaa, käytän runsaasti liukasteita jotta nainenkin kuulee toiminnan rytmin, se jotenkin kiihottaa, on kai jonkinlaista paljastelua, parasta olisi kun voisi näyttää.

Vierailija
66/67 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees.

Vierailija
67/67 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvin seksipuhelin, on ihan suora huijaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän