Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko mahdollista löytää mies, joka ei kommentoi ulkonäköäni millään tavalla?

Vierailija
31.07.2023 |

Minulle tulee ulkonäön kommentoinnista kiusaantunut olo. En halua haukkuja mutta en kehujakaan. Kun kukaan ei sanoisi mitään.

Kommentit (225)

Vierailija
201/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että sinkkujen määrä kasvaa vuosi vuodelta. Moni ihan tahallaan omalla käytöksellään aihettaa sen, että on sinkku. Esimerkiksi riehuminen siitä, että KEHUTAAN, on jotain kovin sairasta. 

Jaa että riehuminen?? Maailma ympärillämme on tullut koko ajan pinnallisemmaksi. Jos mietitään aikaa vaikka 50 vuotta sitten niin yhteen mentiin ja perhettä perustettiin maailmassa jossa ei koko ajan tulvinut kuvia vähäpukeisista naisista eri kuvakulmista kuten tänä päivänä. On tiktokit, facebookit, ym. ym. jossa yritetään näyttää itsestä parhaat puolet tai jopa ansaita elantoa sillä tavalla. Nyt uusimpana nämä tekoälyn kehittämät täydellisen kauniit ja virheettömät naiset.

Uutisissa sitten ihmetellään kun syntyvyys on laskenut jyrkästi ja tämä rasittaa jo yhteiskunnan tulevaisuutta. Onko se kuitenkaan kovin ihmeelistä?

Mietin näin naisena että kun miehet jo teini-ikäisestä alkaen katselee näitä fotoshopattuja kauniita naisia ehkä kymmenen vuotta ennen kuin aloittavat seurustelun miten se vaikuttaa heidän naiskuvaansa?

Alkaako se olla yhtä epätodellinen kuin ne fotoshopatut, leikellyt ja muokatut naiset tai peräti tekoälyllä toteutetut täydellisen virheettömät feikkikaunottaret. Oikeat naiset eivät enää kiinnosta kun tarjolla kaikkea muokattua tai muuta feikkiä kauneutta.

Onko selitys syntyvyyden laskuun saatu?? Kyllähän sillä on monia seurauksia ja miehet varmasti itse tietävät niistä paremmin. Huolestuttavaa tämä toki alkaa jo olla.

Jep. Tavallisen näköiset naiset on karsean rumia miesten mielestä.

Vierailija
202/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ap sinua ymmärrä. Miksi sinun naiseutta ei saa kommentoida? Juuri sen ulkonäön(eli naiseuden) takia mies/miehet sinusta kiinnostuu joten miksi sitä ei saisi kommentoida? 🤔

M30

Aika esineellistävää. On ehkä parempi, että naiset ei ole miesten kanssa lainkaan kun teille on niin helvetin vaikea nähdä naista edes ihmisenä ja henkilönä eikä minään teille tehtynä hupileluna tai kodinkoneena. Koska naiset ei ole teille miehille tehty. Yhä 75% maailman kromosomeista on X ja vain 25% Y kyllä te miehet olette meidän tekemiä meille. Alkakaa myös käyttäytyä sen mukaan.

Häh? Se nyt vain kuuluu seksuaalisuuteen että miehisyys ja naiseus on ulkonäöllinen seikka jonka takia kiinnytään johonkin ihmiseen.

M30

Se että viehätyt ja kiinnyt vain ulkomäön vuoksi johonkuhun, osoittaa juuri sen, ettet edes pidä tätä toista ihmisenä - vai kuori merkitsee.  Vai valitsetko miespuoleisetkin ystäväsi ulkonäön perusteella?

Mutta ulkonäkö määrittää sen kummasta sukupuolesta ihminen kiinnostuu. Jos ulkonäöllä ei olisi merkitystä niin silloin ihminen on bi seksuaali.

En ymmärrä tätä miksi jotkut naiset puhuu ettei ulkonäköön saisi liikaa kiinnättää huomiota vaikka se on se merkittävin asia seksuaalisuudessa ja pariutumisessa.

M30

Varmasti syynä siihen ettei ulkonäkökommenteista pidetä, on juuri tuo että niistä paistaa kehujan asenne kuinka ulkonäkö on hänelle merkittävintä toisessa ja toisen seksuaalisuudessa. Kukaan ei halua kumppania jolle asia on noin, koska ensinnäkään sellaisen kumppanin kanssa suhde ei voi olla kovin pitkä. Ikä kun alkaa joka tapauksessa joskus syödä ulkonäköä.

Se ei voi olla kovin pitkä myöskään siksi, että ihminen jolle ulkonäkö on merkittävin asia, etsii aina kauniimpaa ja jättää toisen kun löytää sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että sinkkujen määrä kasvaa vuosi vuodelta. Moni ihan tahallaan omalla käytöksellään aihettaa sen, että on sinkku. Esimerkiksi riehuminen siitä, että KEHUTAAN, on jotain kovin sairasta. 

Jaa että riehuminen?? Maailma ympärillämme on tullut koko ajan pinnallisemmaksi. Jos mietitään aikaa vaikka 50 vuotta sitten niin yhteen mentiin ja perhettä perustettiin maailmassa jossa ei koko ajan tulvinut kuvia vähäpukeisista naisista eri kuvakulmista kuten tänä päivänä. On tiktokit, facebookit, ym. ym. jossa yritetään näyttää itsestä parhaat puolet tai jopa ansaita elantoa sillä tavalla. Nyt uusimpana nämä tekoälyn kehittämät täydellisen kauniit ja virheettömät naiset.

Uutisissa sitten ihmetellään kun syntyvyys on laskenut jyrkästi ja tämä rasittaa jo yhteiskunnan tulevaisuutta. Onko se kuitenkaan kovin ihmeelistä?

Mietin näin naisena että kun miehet jo teini-ikäisestä alkaen katselee näitä fotoshopattuja kauniita naisia ehkä kymmenen vuotta ennen kuin aloittavat seurustelun miten se vaikuttaa heidän naiskuvaansa?

Alkaako se olla yhtä epätodellinen kuin ne fotoshopatut, leikellyt ja muokatut naiset tai peräti tekoälyllä toteutetut täydellisen virheettömät feikkikaunottaret. Oikeat naiset eivät enää kiinnosta kun tarjolla kaikkea muokattua tai muuta feikkiä kauneutta.

Onko selitys syntyvyyden laskuun saatu?? Kyllähän sillä on monia seurauksia ja miehet varmasti itse tietävät niistä paremmin. Huolestuttavaa tämä toki alkaa jo olla.

Jep. Tavallisen näköiset naiset on karsean rumia miesten mielestä.

Niinpä. Ne rumat ja taviksen näköiset miehet onkin rasittavia. Oma taso tiedossa mutta sitkeästi yrittävät omaa tasoa korkeammalta 🤔

Vierailija
204/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ei kommentoida kummankaan ulkonäköä, miksi pitäisi? Voit aina pyytää ettei ulkonäköä kommentoitaisi, ei se nyt sen kummempi asia oikeasti ole.

Vierailija
205/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ap sinua ymmärrä. Miksi sinun naiseutta ei saa kommentoida? Juuri sen ulkonäön(eli naiseuden) takia mies/miehet sinusta kiinnostuu joten miksi sitä ei saisi kommentoida? 🤔

M30

Aika esineellistävää. On ehkä parempi, että naiset ei ole miesten kanssa lainkaan kun teille on niin helvetin vaikea nähdä naista edes ihmisenä ja henkilönä eikä minään teille tehtynä hupileluna tai kodinkoneena. Koska naiset ei ole teille miehille tehty. Yhä 75% maailman kromosomeista on X ja vain 25% Y kyllä te miehet olette meidän tekemiä meille. Alkakaa myös käyttäytyä sen mukaan.

Kiitos tästä avautumisestasi. Ainakin yksi mies jää ihan vapaaehtoisesti ulos ihmissuhdemarkkinoilta. Vain siksi, ettei edes vahingossa tulisi noin hirveää ihmistä vastaan, kuin sinä. Arvostan itseäni liikaa antaakseni kaltaisellesi hirviölle edes mahdollisuutta.

Feminismin jäljiltä noita miestenvihaajia on jo niin paljon ettet todellakaan ole johtopäätöksesi kanssa yksin, minäkään en enää leiki tyttöjen kanssa.

Vierailija
206/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Häh? Se nyt vain kuuluu seksuaalisuuteen että miehisyys ja naiseus on ulkonäöllinen seikka jonka takia kiinnytään johonkin ihmiseen.

M30

Se että viehätyt ja kiinnyt vain ulkomäön vuoksi johonkuhun, osoittaa juuri sen, ettet edes pidä tätä toista ihmisenä - vai kuori merkitsee.  Vai valitsetko miespuoleisetkin ystäväsi ulkonäön perusteella?

Mutta ulkonäkö määrittää sen kummasta sukupuolesta ihminen kiinnostuu. Jos ulkonäöllä ei olisi merkitystä niin silloin ihminen on bi seksuaali.

En ymmärrä tätä miksi jotkut naiset puhuu ettei ulkonäköön saisi liikaa kiinnättää huomiota vaikka se on se merkittävin asia seksuaalisuudessa ja pariutumisessa.

M30

Oletkohan ikinä oikein ollut parisuhteessa? Voin rehellisesti sanoa että ulkonäkö ei ole kaikille se merkittävin asia seksuaalisuudessakaan. Kun vaimoni katsoo minua tietyllä tavalla, on kuin koko ruumiini läpi virtaisi sähköä.  Ja joka päivä näen häntä objektiivisesti katsoen kauniimpia naisia joilla ei ole minuun mitään vaikutusta, katsoivat he minua miten tahansa. 

Vierailija
207/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit katsoa maita joissa avioliitot ovat harvinaistumassa ja netinkäyttö on yleistä eli Kauko-Itä.

Vaimo ja perhe on miehelle vain kiviriippa joten miksi mennä naimisiin? No tietysti jos on rahaa niin, että on varaa hankkia luksusauto kuljettajalla niin sitten voi ajatella, että hankkii myös piian makuuhuoneoptiolla mutta taviksilla ei tällaista ongelmaa ole. Kolmasosalla miehistä on siellä poikuus tallessa koko iän mikä ei varsinaisesti ole ongelma koska netin runkkumateriaali kattaa kaikki perversioiden alalajit. Opiskelijatytyissäkin riittää hu oria. 500 voi tienata pelkällä käteenvedolla mutta speksit täyttävää elinikäistä elättäjää ei läheskään kaikki löydä.

Tämä voi olla tie Suomessakin vai kiinnostaako naisia miten paljon oluen mausta pitävät nettirunkkarit?

Vierailija
208/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rumalle naiselle ei saa sanoa että olet ruma? Miksi lihavalle naiselle ei saa sanoa että olet lihava? Miksi kaunista naista ei saa kehua?

Olen itse melko komea mies ja normaalipainoinen(180cm ja 72kg).

Vierailija
209/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rumalle naiselle ei saa sanoa että olet ruma? Miksi lihavalle naiselle ei saa sanoa että olet lihava? Miksi kaunista naista ei saa kehua?

Koska feminismi.

Olet sortava miessika eikä sinulla ole minkäänlaista oikeutta mielipiteisiin feministisessä yhteiskunnassa. Kutsuvat tätä muuten patriarkaatiksi.

Vierailija
210/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi etsiä terapiaa eikä miestä..

Vierailija
211/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo koettu on tällainen nainen joka ei kuulemma halunnut ulkonäöstään mitään kommentteja. En koskaan kommentoinut mitään ja jostain syystä spontaanisti pommitteli minua kuvillaan ja muutaman kerran suoraan kysyikin onko paremman näköinen kuin exäni. Taitaa vaan naisilla olla sisäänrakennettuna tuo juttu.

Vierailija
212/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saat sanoa. Ja totta kai ihmisillä, joille mielipiteitäsi sanot ääneen, on oikeus niihin reagoida haluamallaan tavalla. 

Esimerkiksi itse arvostan sitä että ihminen kertoo suoraan mielipiteensä jotta voin tarvittaessa välttää häntä.

Vierailija
213/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Kiitos tästä avautumisestasi. Ainakin yksi mies jää ihan vapaaehtoisesti ulos ihmissuhdemarkkinoilta. Vain siksi, ettei edes vahingossa tulisi noin hirveää ihmistä vastaan, kuin sinä. Arvostan itseäni liikaa antaakseni kaltaisellesi hirviölle edes mahdollisuutta.

Feminismin jäljiltä noita miestenvihaajia on jo niin paljon ettet todellakaan ole johtopäätöksesi kanssa yksin, minäkään en enää leiki tyttöjen kanssa.

Feminismillä ole mitään tekemistä asian kanssa. Maailma vaan on tullut hulluksi. Edes katsoo jotakuta kasvoihin, heti oletetaan että on pervo tai muuten vaarallinen. Ketään ei voi lähestyä, kun naamaa ei saada irti puhelimesta, tai on liian kiire jonnekin. Jos siis ei sama tien huuda kurkku suorana päällekarkausta tjms.

Ja ne sun "tytöt" ei ole ikinä kinnostaneet.

Planeetta ainakin kiittää kun me jätetään lisääntyminen kokonaan pois.

Vierailija
214/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Ne kaikki pitää sinua esineenä josta oston jälkeen huomaavat joko käytön aiheuttamia kulumia tai tyyppivikoja ja he haluaa tuoda nämä tietoosi jotta muuttuisit siksi supermalliksi jonka he haluaa, mutta mihin ei naama, kroppa, varat, luonne ja koko heidän eksistenssissä ikinä tule riittämään. Heidän ätinsä kertoi aikoinaan, kulta ansaitset kaiken koska sinulla on penis ja se riittää. He uskoi sen.

Tämä

Vierailija
215/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska feminismi.

Olet sortava miessika eikä sinulla ole minkäänlaista oikeutta mielipiteisiin feministisessä yhteiskunnassa. Kutsuvat tätä muuten patriarkaatiksi.

Miksi kenelläkään olisi oikeus sanoa jotakuta rumaksi? Onko käytöstavat kadoksissa? Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa niin kannattaa olla hiljaa

Vierailija
216/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

M30

M30

Sinä siis yrität sanoa, että sokeat ovat biseksuaaleja? Tai minä olen biseksuaali, kun pidän esim Susanna Lainetta kauniina? En minä häneen seksuaalista vetoa tunne, enkä muihinkaan naisiin vaikka kauniita naisia on maailma pullollaan. Hetero minä olen. Ja seksuaalisuudella ei ole juurikaan tekemistä käytöstapojen kanssa, muutoinhan minä kulkisin tuolla pitkin kyliä huutelemassa miehille heidän ulkonäöstään "palautetta", niinkuin jotkut miehet tekevät kaiken aikaa naisille.

Vierailija
217/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Okei, eli koet tulleesi loukatuksi kun naiset eivät olekaan enää alistettavia?

Vierailija
218/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla tourette?

Vierailija
219/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole sinut ulkonäkösi kanssa. Red flag.

Miksi minun pitäisi olla jotenkin erityisen sinut ulkonäköni kanssa, kun koin rajua ulkonäkökiusaamista usean vuoden ajan nuorena? Kaikki minussa on haukuttu: iho, kasvonpiirteet, hiukset, hampaat. Minut uhattiin pahoinpidellä, kun olin kuulemma niin vastenmielinen.

- ap

Ei "pidä", mutta siitä olisi erityisesti sinulle ja myös mahdolliselle puolisollesi hyötyä ja iloa jos olisit. Vaikeasta taustasta huolimatta sitä voi opetella ja siihen voi oppia, ei kuitenkaan ulkomaailmaa pakottamalla.

Samaa mieltä. Kuulostaa siltä, että Ap tarvitsee luotettavan kumppanin, jonka kanssa voi sitten käsitellä tätä ulkonäkötraumaa. Toki terapiaa suosittelen ennen sitä. Kehujen vastaanottamistakin voi harjoitella. Voi tuntua jopa ihan kivalta. 

Naisena minusta olisi vaikea olla kommentoimatta mieheni ulkonäköä ollenkaan. Joutuisin hillitsemään itseäni ihan liikaa, koska hän on niin kivannäköinen. 

Kauniiden naisten on ehkä vaikea käsittää tätä, mutta kaikki naiset eivät saa kehuja ulkomuodostaan. Miten voi opetella vastaanottamaan kehuja, kun niitä ei tule? Te puhutte täällä aivan kuin kaikki naiset saisivat samanlaista kohtelua aina ja kaikkialla. Ei, se ei ole niin.

Vikahan ei ole ap:ssa eikä hänen ajattelutavassaan vaan niissä, jotka ovat kiusanneet häntä.

Niin, ap mainitsi saaneensa jonkinlaisia kehuja joskus. Jäi vähän epäselväksi, olivatko kehut aitoja vai jotain manipulointia. Joka tapauksessa: kaikki eivät saa kehuja ulkonäöstään!

Olen täysin samaa mieltä, ettei aloittajan ajatustavassa ole yhtään mitään vikaa, mutta muuten tähän tuon vähän toisenlaisen näkökulman.

Monilta unohtuu, että myös kaunis nainen voi kokea ulkonäkönsä kommentoinnin hyvin ahdistavana, vaikka se olisi positiivista. Usein tämä kommentointi alkaa jo hyvin nuorella iällä, jolloin kommentoinnilla aletaan tekemään vielä epävarmasta tytöstä naista ennen kuin hän on itse siihen valmis. Hyvääkin tarkoitavat kommentit rikkovat usein henkilökohtaisia rajoja.

Toinen asia on se, että usein myös kaunis nainen arvotetaan puhtaasti ulkonäkönsä kautta ja se on vastenmielistä, koska se ikään kuin häivyttää ihmisen persoonan. Moni tuntuu myös olevan sitä mieltä, ettei kauniilla naisella olisi oikeus puhua tästä asiasta, koska kauneus on jotain mikä pitäisi vain ottaa kiitollisena vastaan, vaikka sen takia joutuisitkin koko ajan ihmisenä mitätöidyksi ja objektoiduksi.

Katson aloittajan ongelmaa eri näkökulmasta, mutta jaan hänen ajatuksensa monessa kohtaa. Mielestäni kenenkään ulkonäköä ei tulisi kommentoida, kuin vasta hyvin läheisissä ihmissuhteissa ja silloinkaan sitä ei tietenkään saa käyttää haukkuma-aseena.

Totta ja itse olen huomannut että tavisnäköiset miehet yrittävät iskeä niitä kauniita ja ainoa kiinnostuksen syy on ulkonäkö.

Sitten aivan taviksen näköiset naiset löytää sen onnellisen parisuhteen kun mies oikeasti rakastuu ihmiseen eikä objektiin. Näin se menee. Kauniin naisen on lähes mahdoton löytää kunnollista parisuhdetta jossa ollaan ja eletään yhdessä loppuun asti. Ei kannata edes kadehtia ksunista naista kun hänen on lähes mahdoton löytää oikeista syistä kiinnostunutta miestä elämäänsä.

Ideahan on siinä että kauniin naisen pitää löytää mies, joka on ulkonäöltä hänen kanssaan samalla tasolla. Silloin mies tuskin on naisen kanssa pelkän ulkonäön takia, koska hänellä on koska tahansa mahdollisuus yhtä kauniisiin naisiin. Naisessa siis vetoaa jokin muukin. Jollekin rumalle/tavikselle on niin harvinaista saada kaunis nainen että kun mahdollisuus tulee, millään muulla naisessa ole merkitystä. Nainen voi perseillä menemään miten vaan ja mies katsoo vierestä, koska tietää ettei koskaan enää saa yhtä hyvännäköistä.

Vierailija
220/225 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tätä kannattaa harkita: aromanttinen aseksuaalinen mies.

Järkisuhteet onnistuvat parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi