Avoimen suhteen ongelmista
Onko muilla samaa? Olen ollut muutamia vuosia avoimissa suhteissa. Ne tuntuvat menevän joka kerta samalla kaavalla, naisen täyttyy saada tehdä ihan mitä haluaa, itse en saa samaa tehdä. Mitä näissä tilanteissa tulisi tehdä? Tällä hetkellä olen tyytynyt olemaan vain yhden kanssa, koska hänelle ei sovi että minulla on muita. Itse hän taas hässii ympäriinsä omien halujensa mukaan.
Tämä tuntuu epäreilulta ja ahdistavalta. Kaduttaa se kun tähän rupesin aikoinaan, meni perhe sekä koti ja tätä ei saa millään toimimaan.
Kommentit (81)
Ap havahtui siihen tosiasiaan että vaimon markkina-arvo on selvästi omaa korkeampi. Se on lopun alku.
Ja näille 'miehille kaikki on niin vaikeaa' kitisijöille pätee sama asia. Itse eron jälkeen suorastaan yllätyin miten on vientiä ihan tavalliselle, fiksulle ja sanavalmiille, itsestään huolta pitävälle miehelle. Ei ole menoa jarruttanut se, ettei ole tukkaa, laatikkoleukaa eikä isoa käärmettä puntissa.
M46
Vierailija kirjoitti:
Ap havahtui siihen tosiasiaan että vaimon markkina-arvo on selvästi omaa korkeampi. Se on lopun alku.
Ja näille 'miehille kaikki on niin vaikeaa' kitisijöille pätee sama asia. Itse eron jälkeen suorastaan yllätyin miten on vientiä ihan tavalliselle, fiksulle ja sanavalmiille, itsestään huolta pitävälle miehelle. Ei ole menoa jarruttanut se, ettei ole tukkaa, laatikkoleukaa eikä isoa käärmettä puntissa.
M46
Kaikki eivät ole fiksuja, eikä sanavalmiita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostut tuollaiseen? Jätitkö siis perheesi tällaisen suhteen takia?
Jätin, ammattiauttajien neuvojen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
M46
Oletko kenties hiukan vajaaälyinen?
Eihän ap tuollaisesta puhunut, vaan siitä, että nainen kieltää häneltä muut suhteet mutta itse kyllä hässii ympäriinsä.
Minulla on puoliavoin suhde. Panen vain puolison kanssa mutta harrastan bdsm-sessioita kenen kanssa haluan. Tämä on puolisolle ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Oletko kenties hiukan vajaaälyinen?
Eihän ap tuollaisesta puhunut, vaan siitä, että nainen kieltää häneltä muut suhteet mutta itse kyllä hässii ympäriinsä.
"Ihan tavalliselle, fiksulle ja sanavalmiille, itsestään huolta pitävälle miehelle on vientiä".
Olisi palstavalittajan kannattanut miettiä tämmöstäkin skenaariota ennen päätöksen tekemistä. Turhaa nyt on rutista paskat housuissa.
Olemme naimisissa, mutta suhde on ollut jo useita vuosia avoin. Nykyään suhde on enemmänkin polyamorinen koska molemmilla on vakituinen rinnakkaiskumppani. Suurimpana ongelmana on se miten jakaa yhteistä aikaa kumppaneiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Olemme naimisissa, mutta suhde on ollut jo useita vuosia avoin. Nykyään suhde on enemmänkin polyamorinen koska molemmilla on vakituinen rinnakkaiskumppani. Suurimpana ongelmana on se miten jakaa yhteistä aikaa kumppaneiden kesken.
Ajan myötä tuokin ongelma ratkeaa, joku haluaa lopettaa tuon pelleilyn aivan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostut tuollaiseen? Jätitkö siis perheesi tällaisen suhteen takia?
Jätin, ammattiauttajien neuvojen seurauksena.
[hymiö]
Vieläkään ei ole kukaan kyennyt kertomaan miksi on pakko seurustella jonkun kanssa jos haluaa olla muidenkin kanssa. Sitä edelleen odottelen.
Silloin kun itse olin nuori niin vietin sinkkuvuosia tuonne kolmeenviiteen, ja sitten pariuduin mieheni kanssa. Mikä juttu tämä on ettei kyetä olemaan seurustelematta, vaan on ihan pakko seurustella ja sitten olle leikisti joku polyamorikko tai vapaasuhtelainen? Itse ainakin aikoinani olin rehellisesti ilman parisuhdetta, ja pidin vain sänkykyumppaneita joiden kanssa vietin kivaa, tai jos löytyi jostain joku välillä yhdeksi yöksi, ja muutoin olin itsekseni, ja tein mitä huvitti milloin huvitti kenen kanssa huvitti.
Voisiko joku nyt vihdoinkin siis kertoa että miksi juuri sinun on ihanpakko seurustella?
Ala olee mun kaa. Lupaan että molemmt saavat mennä tasapuolisesti, mutta ehtona on että pidät sidontaleikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Ala olee mun kaa. Lupaan että molemmt saavat mennä tasapuolisesti, mutta ehtona on että pidät sidontaleikeistä.
Toi kaveri alkaa varmasti itkemään, jos solmut on vähänkään liian tiukalla. Ja sit elämä on taas ihan perseestä. Ranteisiinkin jäi jäljet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kaveri alkaa varmasti itkemään, jos solmut on vähänkään liian tiukalla. Ja sit elämä on taas ihan perseestä. Ranteisiinkin jäi jäljet...
Haluan että hän sitoo minut ja pitää seksilelunaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se osaa solmia edes kengännauhojaan. Ja taas elämä on täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinut on sidottu nättiin nippuun, niin saako sua panna silloin perseeseen?
Mullakin puoliavoin..saan olla m+m touhui..vaimokin sais mut ei haluu m tai n..toiminut näin jo vuosia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pelkästään, tarvitsen muutakin, sillä en saa tuosta orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa pelkästään, tarvitsen muutakin, sillä en saa tuosta orgasmia.
Jos samalla pitää huolta herkkunappulasta?
Avoin suhde ei ole mikään suhde sen enempää kuin panosuhdekaan.
Ylipäätään suhde -sanaa pitäis käyttää vain kun molemmat on sitoutuneita toisiinsa.
Ennen sanottiin että oli erilaisia enemmän tai vähemmän säännöllisiä hoitoja, eikä yritettykään feikata hommaa miksikään suhteeksi
Kannattaa olla siis monogaamisessa suhteessa, niin ei tule näitä ongelmia.