Avoimen suhteen ongelmista
Onko muilla samaa? Olen ollut muutamia vuosia avoimissa suhteissa. Ne tuntuvat menevän joka kerta samalla kaavalla, naisen täyttyy saada tehdä ihan mitä haluaa, itse en saa samaa tehdä. Mitä näissä tilanteissa tulisi tehdä? Tällä hetkellä olen tyytynyt olemaan vain yhden kanssa, koska hänelle ei sovi että minulla on muita. Itse hän taas hässii ympäriinsä omien halujensa mukaan.
Tämä tuntuu epäreilulta ja ahdistavalta. Kaduttaa se kun tähän rupesin aikoinaan, meni perhe sekä koti ja tätä ei saa millään toimimaan.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Ap havahtui siihen tosiasiaan että vaimon markkina-arvo on selvästi omaa korkeampi. Se on lopun alku.
Ja näille 'miehille kaikki on niin vaikeaa' kitisijöille pätee sama asia. Itse eron jälkeen suorastaan yllätyin miten on vientiä ihan tavalliselle, fiksulle ja sanavalmiille, itsestään huolta pitävälle miehelle. Ei ole menoa jarruttanut se, ettei ole tukkaa, laatikkoleukaa eikä isoa käärmettä puntissa.
M46
Kaltaisesi mies varattuna on ilmaa naisille. No, ehkä joku epätoivoinen voi kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku juustopää vai lapanen?
Avoimessa suhteessa molemmathan voi tehdä mitä haluaa. Grow up!
Ei se niin mene. Naiset löytävät helposti kertapanoja ja vastaavia, miehet ei. Pitää olla valmis syvempään suhteeseen ja se ei näille naisille käy.
Älä puhu paskaa.
Ravintolat on pullollaan panematonta pillua. Sen kun vaan kysyy. Tämäkin palsta on pullollaan munankipeitä naisia, joiden ukot vaan kuulemma runkkaa. Mee nyt ainakin pikkujouluaikaan kysymään. Sinne ei ole enää pitkä aika. Saat aika vätys olla, jos et sillonkaan saa mitään.
Olin aikanaan Victoria Milan palvelussa realistisella tasokkaan miehen profiililla seksiseuran haussa fwb-pohjalta. Ei toiminut. Varatut naiset halusivat suhdetta; laatuaikaa, matkoja yhdessä, konsertteja, ravintolailtoja, viestettelyä. Seksi ei todellakaan ollut ykköskiinnostuksen aihe. Lopetin.
Tuollaista se voimaantuneiden pihtaajien kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap havahtui siihen tosiasiaan että vaimon markkina-arvo on selvästi omaa korkeampi. Se on lopun alku.
Ja näille 'miehille kaikki on niin vaikeaa' kitisijöille pätee sama asia. Itse eron jälkeen suorastaan yllätyin miten on vientiä ihan tavalliselle, fiksulle ja sanavalmiille, itsestään huolta pitävälle miehelle. Ei ole menoa jarruttanut se, ettei ole tukkaa, laatikkoleukaa eikä isoa käärmettä puntissa.
M46
Kaltaisesi mies varattuna on ilmaa naisille. No, ehkä joku epätoivoinen voi kiinnostua.
Alkoiko kilttimies-nysvöä ahistaa?
Vierailija[quote=Vierailija kirjoitti:
Miten keskustelu suhteesta teillä menee:
"Hei avataanks suhe?"
"OK"Sitä pitää koko ajan jauhaa läpi. Tuntuuko suhde tasa-arvoiselta? Herääkö mustasukkaisuutta? Pitää myös olla mahdollisuus perääntyä.
Sanat toki ovat mutkikkaita mutta yleensä avoimessa suhteessa on ylsi suhde ja kertapanoja kun taas polyamoriassa on useita merkityksellisiä suhteita. Eli jos polyamoriasta ei ole sovittu, siitä ei ole sovittu.
Monilla avoimessa suhteessa olevilla on vakipanokumppani, koska uuden kertapanon etsimistä ei melkein kukaan järkevä jaksa.
Juuri näin oli vanhemmillanikin juoksuaikoinaan. Avoin suhde mutta vakinaisia seksisuhteita muiden kanssa. Keskenään heillä oli enää varsin vähän seksiä eli avioliitto laimeni ystävyyssuhteeksi. Silti yhdessä edelleen nyt jo yli 60 vuoden sjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala olee mun kaa. Lupaan että molemmt saavat mennä tasapuolisesti, mutta ehtona on että pidät sidontaleikeistä.
Toi kaveri alkaa varmasti itkemään, jos solmut on vähänkään liian tiukalla. Ja sit elämä on taas ihan perseestä. Ranteisiinkin jäi jäljet...
Haluan että hän sitoo minut ja pitää seksilelunaan.
Jos sinut on sidottu nättiin nippuun, niin saako sua panna silloin perseeseen?
Ei saa pelkästään, tarvitsen muutakin, sillä en saa tuosta orgasmia.
Jos samalla pitää huolta herkkunappulasta?
Ei käy, haluan kunnon vibrausta ja oikean nainnin oikeaan paikkaan, niin että saan orgasmin. Ennen sitä minua ei pidä päästää irti tai olen kiukkuinen 🤨
Miksi pitää olla avoimessa suhteessaa, kun näyttää sitten olevan täynnä ongelmia?
Eikö ihan sinkkuna olis sitten parempi, kummalekkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin mene. Naiset löytävät helposti kertapanoja ja vastaavia, miehet ei. Pitää olla valmis syvempään suhteeseen ja se ei näille naisille käy.
Älä puhu paskaa.
Ravintolat on pullollaan panematonta pillua. Sen kun vaan kysyy. Tämäkin palsta on pullollaan munankipeitä naisia, joiden ukot vaan kuulemma runkkaa. Mee nyt ainakin pikkujouluaikaan kysymään. Sinne ei ole enää pitkä aika. Saat aika vätys olla, jos et sillonkaan saa mitään.
Olin aikanaan Victoria Milan palvelussa realistisella tasokkaan miehen profiililla seksiseuran haussa fwb-pohjalta. Ei toiminut. Varatut naiset halusivat suhdetta; laatuaikaa, matkoja yhdessä, konsertteja, ravintolailtoja, viestettelyä. Seksi ei todellakaan ollut ykköskiinnostuksen aihe. Lopetin.
Oletko käynyt pikkujoulu aikaan paarissa pillua kyselemässä? Vai roikkunut vaan treffipalstoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala olee mun kaa. Lupaan että molemmt saavat mennä tasapuolisesti, mutta ehtona on että pidät sidontaleikeistä.
Toi kaveri alkaa varmasti itkemään, jos solmut on vähänkään liian tiukalla. Ja sit elämä on taas ihan perseestä. Ranteisiinkin jäi jäljet...
Haluan että hän sitoo minut ja pitää seksilelunaan.
Jos sinut on sidottu nättiin nippuun, niin saako sua panna silloin perseeseen?
Ei saa pelkästään, tarvitsen muutakin, sillä en saa tuosta orgasmia.
Jos samalla pitää huolta herkkunappulasta?
Ei käy, haluan kunnon vibrausta ja oikean nainnin oikeaan paikkaan, niin että saan orgasmin. Ennen sitä minua ei pidä päästää irti tai olen kiukkuinen 🤨
Asiahan menee kyllä seuraavalla tavalla. Kiinni sidottu ei päätä eikä määrää yhtään mistään. Sulle tehdään just mitä halutaan. Ei ihme, että joudut tyrkyttämään itseäsi vauva-palstalla, etkä silti kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Oletko käynyt pikkujoulu aikaan paarissa pillua kyselemässä? Vai roikkunut vaan treffipalstoilla?
Elämä on jatkuvaa pikkujoulua kun pillun perässä juoksee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla avoimessa suhteessaa, kun näyttää sitten olevan täynnä ongelmia?
Liiallisen seksuaalisuuden takia. En kykene elämään ilman seksiä. Vituttaa olla minä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään ei ole kukaan kyennyt kertomaan miksi on pakko seurustella jonkun kanssa jos haluaa olla muidenkin kanssa. Sitä edelleen odottelen.
Silloin kun itse olin nuori niin vietin sinkkuvuosia tuonne kolmeenviiteen, ja sitten pariuduin mieheni kanssa. Mikä juttu tämä on ettei kyetä olemaan seurustelematta, vaan on ihan pakko seurustella ja sitten olle leikisti joku polyamorikko tai vapaasuhtelainen? Itse ainakin aikoinani olin rehellisesti ilman parisuhdetta, ja pidin vain sänkykyumppaneita joiden kanssa vietin kivaa, tai jos löytyi jostain joku välillä yhdeksi yöksi, ja muutoin olin itsekseni, ja tein mitä huvitti milloin huvitti kenen kanssa huvitti.
Voisiko joku nyt vihdoinkin siis kertoa että miksi juuri sinun on ihanpakko seurustella?
Voi olla vaikka niin, että ollaan yhdessä vuosia ja sitten toiselta hiipuu seksihalut. Sitten sovitaan, että jatketaan yhdessä, mutta seksiä voi olla muiden kanssa. Tämä toimii joillain pariskunnilla.
Ja mikäs siinä jos toimii. Ihmetyttää aina se, miten ihmiset loputtomiin jaksavat ihmetellä kuinka jotkut elää eri tavalla kuin he itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liiallisen seksuaalisuuden takia. En kykene elämään ilman seksiä. Vituttaa olla minä.
Guru, haloo taas!
Täällä olisi jo toinen ehdokas siihen teidän seksipositiivisten kommuuniinne. Voisitte nussia tän tyypin kuntoon. Kai siellä homojakin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten keskustelu suhteesta teillä menee:
"Hei avataanks suhe?"
"OK"Sitä pitää koko ajan jauhaa läpi. Tuntuuko suhde tasa-arvoiselta? Herääkö mustasukkaisuutta? Pitää myös olla mahdollisuus perääntyä.
Sanat toki ovat mutkikkaita mutta yleensä avoimessa suhteessa on ylsi suhde ja kertapanoja kun taas polyamoriassa on useita merkityksellisiä suhteita. Eli jos polyamoriasta ei ole sovittu, siitä ei ole sovittu.
Monilla avoimessa suhteessa olevilla on vakipanokumppani, koska uuden kertapanon etsimistä ei melkein kukaan järkevä jaksa.
Tuo ei kyllä enää ole ihan puhdas avoin suhde. Jotain noitten kahden väliltä.
Riippuu ihan siitä kuinka usein sitä vierasta haluaa. Jos on pari kertaa vuodessa, niin kyllä sen verran jaksaa etsiä.
Ei ole mitään määritelmää, että avoin suhde on juuri sellainen tai tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guru, haloo taas!
Täällä olisi jo toinen ehdokas siihen teidän seksipositiivisten kommuuniinne. Voisitte nussia tän tyypin kuntoon. Kai siellä homojakin on?
Yksi seksipositiivinen, epäeettinen, polyamorinen, nainen nussi mun elämän jo täysin pilalle, kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guru, haloo taas!
Yksi seksipositiivinen, epäeettinen, polyamorinen, nainen nussi mun elämän jo täysin pilalle, kiitos vaan.
Mee muualla itkemään ja opettele huolehtimaan asioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guru, haloo taas!
Tarteeko mua nyt vielä alkaa liputtamaan sun kommenttejakin aloitutesi lisäksi pihalle vai lopetatko ton ulinasi. Ei näitä kukaan halua enää lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guru, haloo taas!
Tarteeko mua nyt vielä alkaa liputtamaan sun kommenttejakin aloitutesi lisäksi pihalle vai lopetatko ton ulinasi. Ei näitä kukaan halua enää lukea.
Ei ole pakko lukea, tämä on vapaa maa.
Vierailija kirjoitti:
parisuhteessa on ilonsa
irtosuhteissa on ilonsa
Miksi ei ottaisi molempia jos saa molemmat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
parisuhteessa on ilonsa
irtosuhteissa on ilonsa
Miksi ei ottaisi molempia jos saa molemmat!
Koska se rikkoo ihmisiä.