Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpykarvojen ajelu viihteelle lähtiessä

Vierailija
31.07.2023 |

Hei te parisuhteissa elävät!

Onko teillä tapana ajella häpykarvat aina, kun lähdette ilman puolisoanne viihteelle?
Olen itse ihmetellyt tätä tapaa omalla puolisollani. Joskus asiasta mainitsin ja sain selityksen, että jos kaveriporukalla saunotaan, pitää näyttää siistiltä. Sama meininki kuitenkin näyttää olevan aina, oli tiedossa saunomista tai ei.
Jos ajelet karvasi, mikä siihen on syynä?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh,mitäs luulet?

Vierailija
2/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen baarista pokatun miehen on mukavampi antaa kielihoitoa, kun on siistit paikat.

Kannattaisi opetella kielitaitoa, ettei vaimon tarvi muualta osaavia hakea. Mun mies ei suostu ollenkaan nuolemaan, joten haen sen nautinnon muualta. Onneksi on innokkaita miehiä, joilla ei ole rajoitteita.

Vierailija
4/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh,mitäs luulet?

Luulen, että vaihtoehtoja on kaksi: halu ja aikomus pettää, jos sopiva henkilö tulee kohdalle tai jonkinlainen iskostunut rituaali, joka kuuluu "pakettiin" kun valmistautuu iltaan. Vähän sama kuin juhlameikin laitto tms.

Ennenkuin lähden syyttämään puolisoani ensimmäisestä, kuulisin mielelläni muiden mielipiteitä siitä, onko vaihtoehto kaksi mahdollinen.

Vierailija
5/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen baarista pokatun miehen on mukavampi antaa kielihoitoa, kun on siistit paikat.

Kannattaisi opetella kielitaitoa, ettei vaimon tarvi muualta osaavia hakea. Mun mies ei suostu ollenkaan nuolemaan, joten haen sen nautinnon muualta. Onneksi on innokkaita miehiä, joilla ei ole rajoitteita.

Mikset vaihda miestä???

Vierailija
6/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh,mitäs luulet?

Luulen, että vaihtoehtoja on kaksi: halu ja aikomus pettää, jos sopiva henkilö tulee kohdalle tai jonkinlainen iskostunut rituaali, joka kuuluu "pakettiin" kun valmistautuu iltaan. Vähän sama kuin juhlameikin laitto tms.

Ennenkuin lähden syyttämään puolisoani ensimmäisestä, kuulisin mielelläni muiden mielipiteitä siitä, onko vaihtoehto kaksi mahdollinen.

Ei miehet sheivaa kavereiden takia.

Vierailija
7/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei johdu seks*stä kaikilla todellakaan, että hakisi jotain tai sitä tunnelmoisi. Vaan halutaan ilmeisesti olla siistejä, ettei puska retkota ja haise ulospäin. Juhlatyyli ja juhlatunnelma. Ja halutaan luultavasti olla nättejä ja komeita ihan muuten vaan. Tottakai on erikseen pelaajat sitten ja jos vetää alkoholia siten, että se johtaa johonkin, ettei ole ihan selkeä ajattelu.

Vierailija
8/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä milloin kumppanini ajelee tai ei ajele häpykarvojaan 🙄 Yhtä vähän tiedän milloin hän ehkä vetää tai on vetämättä käteen.

Ja ei, en haluakaan tietää, myös minulla vastaavat ovat yksityisasioita.

8 vuotta onnellisesti naimisissa, 3 lasta.

Vierailija
9/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaihda miestä???

Seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Minulle merkitsee myös taito keskustella ja olla ns. samalla aaltopituudella. Hän on lasteni isä ja hyvä vanhempi, erittäin taitava remontoimaan ja laittamaan ruokaa. Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja hän on hyvässä ammatissa ja tulotaso erittäin hyvä, tosin tulen itsekin omillani toimeen.

Tuo kielitaidottomuus tai haluttomuus sitä antaa on vain pieni särö liitossamme, jonka onneksi pystyn itse paikkaamaan.

Vierailija
10/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kukaan panostaisi asiaan jota kenenkään ei pitäisi edes nähdä, paitsi jos mielessä on ajatus että ehkä pääsisi näyttämään.... Kyllä on kuultu näitä juttuja jostain henkisestä itsevarmuudesta kun tietää että on intiimipaikat siistinä mutta niin, mistäs sekin johtuu. Ettei vaan samaisesta taka-ajatuksesta....

Vierailija
11/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan tiedä milloin kumppanini ajelee tai ei ajele häpykarvojaan 🙄 Yhtä vähän tiedän milloin hän ehkä vetää tai on vetämättä käteen.

Okei, teillä noin. Me puolestaan näemme toisemme alasti lähes päivittäin. Ei siinä oikein jäisi huomaamatta, jos perjantaina puolisolla olisi normaali karvoitus ja sunnuntaina posliini.

Muiden ihmisten välisessä kanssakäymisessä tuo on toki yksityisasia, mutta oman elämänkumppanin kanssa pidän vähän outona, jos kontaktit nakuna ovat niin harvassa, ettei huomaa jos toinen on sheivannut itsensä karvattomaksi.

Vierailija
12/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta onnelliselta. 😄 Kyllä itse näen kumppanin alasti joka päivä ja huomaan onko siistinyt karvoja tai ei.

Vierailija
13/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisena baarissa nähnyt sen tuhannen ja yhden kerran miksi miehet on sheivannut kun lähteneet viihteelle ilman puolisoa. Eikä syy ole saunominen tai että paikat siistit jotta olisi kivempi kitata sitä olutta.

Vierailija
14/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaihda miestä???

Seksi on vain yksi osa parisuhdetta. Minulle merkitsee myös taito keskustella ja olla ns. samalla aaltopituudella. Hän on lasteni isä ja hyvä vanhempi, erittäin taitava remontoimaan ja laittamaan ruokaa. Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja hän on hyvässä ammatissa ja tulotaso erittäin hyvä, tosin tulen itsekin omillani toimeen.

Tuo kielitaidottomuus tai haluttomuus sitä antaa on vain pieni särö liitossamme, jonka onneksi pystyn itse paikkaamaan.

Harmillista kuulla, ettet kestä noin hyvältä mieheltä yhtä pientä puutetta ilman pettämistä. 😞

Vierailija
15/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaihda miestä???

Harmillista kuulla, ettet kestä noin hyvältä mieheltä yhtä pientä puutetta ilman pettämistä. 😞

Olenko sanonut, että petän? Mies on kyllä täysin tietoinen, mitä teen, kun lähden viihteelle.

Vierailija
16/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kukaan turhaan ajele 😂🤣🤣

Itseään varten 😂🤣

Vähän sama kun varattu nainen laittaa vesirajamekon itseään varten 😂🤣🤣

Vierailija
17/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaihda miestä???

Kyseinen nainen ja ketjun aloittaja ovat yhtä yksinkertaisia. Ovatkohan jopa suhteessa keskenään?

Vierailija
18/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai pahemmin sitten näe kumppaniasi alasti?

Vierailija
19/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista kuulla, ettet kestä noin hyvältä mieheltä yhtä pientä puutetta ilman pettämistä. 😞[/quote]

Olenko sanonut, että petän? Mies on kyllä täysin tietoinen, mitä teen, kun lähden viihteelle.[/quote]

No siinä tapauksessahan teillä on loistosuhde kaikilla tavoin. Harvinaisen avarakatseinen mies. :)

Vierailija
20/133 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko sanonut, että petän? Mies on kyllä täysin tietoinen, mitä teen, kun lähden viihteelle.

No siinä tapauksessahan teillä on loistosuhde kaikilla tavoin. Harvinaisen avarakatseinen mies. :)

Täysi lapanen ja aisankannattaja se on, eikä mies ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä