Mihin vuoteen palaisit jos saisit palata ajassa taaksepäin?
Kommentit (41)
2014. En menisikään erään miehen kanssa treffeille. En saisi traumaa itselleni noista treffeistä alkaneesta seurustelusta. Pysyttelisin edelleen sinkkuna tai ehkä tapaisinkin jonkun tervejärkisen miehen.
Vuoteen 1995, en alkaisi seurustelemaan kenenkään kanssa vaan pysyisin sinkkuna ja harrastelisin yhden yön juttuja loppu elämäni.
1994, sillä ehdolla, että saisin tietää pääpiirteittäin mitä tuleman pitää. Estäisin veljeni itsemurhan.
1985 tai 1986. Kasari oli silloin parhaimmillaan ja itse 9-10 -vuotias. En liian kakru muttei murkkuikäkään kaikkine ikävyyksineen ollut alkanut.
Jos voi valita ennen syntymäänsä niin 1965 koska 60-luku kiinnostaa. Tai 1927 tai 1915.
Vuoteen 1522 näin siitä joskus unen, jonka muistan elävästi vieläkin.
2001. Olin silloin parikymppinen ja elin parasta aikaa nuoruudestani. Jos olisin tehnyt toisenlaisia valintoja, olisin voinut elää helpomman elämän. Ei sitä toki tiedä, mutta olisi ollut kiva tietää miten elämä olisi mennyt.
2000. Kävelisin ex naisystäväni ohi enkä taakse katsoisi...
2001. Aloitin silloin lukiossa ja lukioaika oli tähänastisen elämäni parasta aikaa.
Kyllä mä luulen, että se olisi vuosi 2005. Jos siis nykytietämystä saa viedä mukanaan tai edes pienen hippusen siitä ja vaatisin ryhdistäytymään ja käymään ne koulut kunnolla.
2000. Ja säästäisin vanhan isäni huijarin kynisstäl
Mennyt on mennyttä jota ei saa takaisin.Joten nyky hetki on todellisuuttani ja esim.tämä päivä.Tulevaisuus ja huominen ei viellä tullut.
2012, tekisin asiat erilailla. Mutta jos saisin olla tämän ikäinen kuin olen nyt, niin menisin ysärille.
Mikä tahansa vuosi ajalla ennen somen keksimistä.
Vuoteen 2000, kun asuin ulkomailla ja tapasin vaimoni. Noin muuten vuodet ovat aina vain muuttuneet paremmiksi.
1991
Tekisin kaiken toisin.