Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa
Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)
Kommentit (182)
Saahan sen takin kärryyn jos meinaa paahtua.
Porvoossa on sitten ihan erilaiset kaupat kuin muualla. Kylmälaitteiden takia kaupoissa on tosi viileää, työntekijät ovat kesälläkin pitkähihaisissa ja pitkissä housuissa.
Keksi jotain parempaa.
Ei minulla riitä kädet, jos kannan takkia kädessä. En osta yhden hengen talouteen kärrykaupalla ruokaa.
Ap
Enkä minä todellakaan pukeudu raskaasti, päinvastoin. Ei minulla ole melkein ikinä kylmä.
Ap
Tähän on helppo ratkaisu, ei käy talvisin kauppakeskuksissa. Ainakaan jossei mene kevyemmin pukeutuneena autolla. Tällä olen pärjännyt jo vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Henkilökunnan työskentelymukavuuden takia.
Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.
Ei ole kaikilla autoa. Kuljetaan julkisella ja pitää pukeutua lämpimästi.
Ota hyvä ihminen se kärry ihan vaikka takkia varten. Kyllä ne vähätkin ostokset siihen kärryyn voi takin lisäski laittaa. Helppoa ja mukavaa on sitten liikkua kaupassa. Et häviä mitään, kokeile vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo ratkaisu, ei käy talvisin kauppakeskuksissa. Ainakaan jossei mene kevyemmin pukeutuneena autolla. Tällä olen pärjännyt jo vuosikymmeniä.
Huoh. Kävikö mielessä että jotkut ruokakaupat ovat kauppakeskuksissa? 😑
En jaksa muutenkaan kauppoja tähän aikaan vuodesta. Samat joululaulut vinkuu joka kaupassa ja krääsää myynnissä pilvin pimein.
Haluatko että työntekijät jäätyvät? Pitäisikö heidän mielestäsi työskennellä tuntikausia toppapuvuissa, pipo ja hanskat kädessä, että sinulla on mukava sen lyhyen shoppailusi ajan. Kyllä jotkut on uskomattoman itsekkäitä!
Laita takki kärryyn tai käsivarrelle. Kaupassa riittää muutenkin se kevyempi talvitakki.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla riitä kädet, jos kannan takkia kädessä. En osta yhden hengen talouteen kärrykaupalla ruokaa.
Ap
Ostoskärryt voi ottaa, vaikka ei ostaisi isoa määrää ruokaa. Esim. kun menen moottoripyörällä kauppaan, otan aina kärryt, koska saan niihin takin ja kypärän. Teen noin, vaikka ostaisin vain yhden ostoksen.
Ostan netistä. Helppoa. Kuluu vähemmän aikaa. Eikä tarvitse jumittaa ruuhkissa hikisenä.
Ja kesällä jäädytään kaupoissa, kun ei voi laittaa kylmätuotteita ovellisiin kaappeihin ja laatikoihin. Energia on liian halpaa.
Voi kyynel! On sulla vaikeeta ja raskasta!
Eikö apllä ole kesällä ongelmana, kun ulkona helle, niin kylmähyllyjen välissä sitten jäätyy?
Ja toisaalta taas kesällä pitää olla palttoo mukana kun kesävaatteilla ei tarkene.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.
Miten sinun autosi liittyy minuun??? Minä olen omani myynyt uuden tieltä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
En jaksa muutenkaan kauppoja tähän aikaan vuodesta. Samat joululaulut vinkuu joka kaupassa ja krääsää myynnissä pilvin pimein.
Minä kävin kuitenkin vain ruokakaupassa, ja iski pakokauhu kun meinasin pyörtyä sinne kuumuuteen.
Ap