Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaan oikeasti pyörtyä talvella kaupoissa

Vierailija
24.11.2024 |

Niin saatanan kuuma. Miksi kauppakeskuksissa ei voida pitää matalaa lämpötilaa?? Muulloin ollaan niin ympäristötietoista, niin ympäristötietoista, mutta sitten kun on kyse kauppakeskuksesta niin kaikki ympäristövouhotus unohtuu ja patterit hohkaavat valtoimenaan, vaikka ihmiset ovat talvisin takit päällä kaupassa (useimmiten.)

Kommentit (182)

Vierailija
1/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunnan työskentelymukavuuden takia.

Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.

Vierailija
2/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sen takin kärryyn jos meinaa paahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on sitten ihan erilaiset kaupat kuin muualla. Kylmälaitteiden takia kaupoissa on tosi viileää, työntekijät ovat kesälläkin pitkähihaisissa ja pitkissä housuissa.

Keksi jotain parempaa.

Vierailija
4/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla riitä kädet, jos kannan takkia kädessä. En osta yhden hengen talouteen kärrykaupalla ruokaa.

Ap

Vierailija
5/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä todellakaan pukeudu raskaasti, päinvastoin. Ei minulla ole melkein ikinä kylmä.

Ap

Vierailija
6/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on helppo ratkaisu, ei käy talvisin kauppakeskuksissa. Ainakaan jossei mene kevyemmin pukeutuneena autolla. Tällä olen pärjännyt jo vuosikymmeniä.

Vierailija
7/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä menet niin raskaissa vaatteissa kauppaan? Minä laitan kauppareissulle kevytvanutakin ja sen alle poolo tai pitkähihainen t-paita. Pipon ja hanskat otan mukaan mutta jätän autoon. Ei mitään ongelmia.

Ei ole kaikilla autoa. Kuljetaan julkisella ja pitää pukeutua lämpimästi.

Vierailija
8/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hyvä ihminen se kärry ihan vaikka takkia varten. Kyllä ne vähätkin ostokset siihen kärryyn voi takin lisäski laittaa. Helppoa ja mukavaa on sitten liikkua kaupassa. Et häviä mitään, kokeile vaikka.

Vierailija
9/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on helppo ratkaisu, ei käy talvisin kauppakeskuksissa. Ainakaan jossei mene kevyemmin pukeutuneena autolla. Tällä olen pärjännyt jo vuosikymmeniä.

Huoh. Kävikö mielessä että jotkut ruokakaupat ovat kauppakeskuksissa? 😑

Vierailija
10/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa muutenkaan kauppoja tähän aikaan vuodesta. Samat joululaulut vinkuu joka kaupassa ja krääsää myynnissä pilvin pimein. 

Vierailija
11/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko että työntekijät jäätyvät? Pitäisikö heidän mielestäsi työskennellä tuntikausia toppapuvuissa, pipo ja hanskat kädessä, että sinulla on mukava sen lyhyen shoppailusi ajan. Kyllä jotkut on uskomattoman itsekkäitä!

Vierailija
12/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita takki kärryyn tai käsivarrelle. Kaupassa riittää muutenkin  se kevyempi talvitakki.

Vierailija
13/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla riitä kädet, jos kannan takkia kädessä. En osta yhden hengen talouteen kärrykaupalla ruokaa.

Ap

Ostoskärryt voi ottaa, vaikka ei ostaisi isoa määrää ruokaa. Esim. kun menen moottoripyörällä kauppaan, otan aina kärryt, koska saan niihin takin ja kypärän. Teen noin, vaikka ostaisin vain yhden ostoksen.

Vierailija
14/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan netistä. Helppoa. Kuluu vähemmän aikaa. Eikä tarvitse jumittaa ruuhkissa hikisenä. 

Vierailija
15/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kesällä jäädytään kaupoissa, kun ei voi laittaa kylmätuotteita ovellisiin kaappeihin ja laatikoihin. Energia on liian halpaa.

Vierailija
16/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel! On sulla vaikeeta ja raskasta!

Vierailija
17/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö apllä ole kesällä ongelmana, kun ulkona helle, niin kylmähyllyjen välissä sitten jäätyy?

Vierailija
18/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta taas kesällä pitää olla palttoo mukana kun kesävaatteilla ei tarkene. 

Vierailija
19/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun autosi liittyy minuun??? Minä olen omani myynyt uuden tieltä. 🙄

Vierailija
20/182 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa muutenkaan kauppoja tähän aikaan vuodesta. Samat joululaulut vinkuu joka kaupassa ja krääsää myynnissä pilvin pimein. 

Minä kävin kuitenkin vain ruokakaupassa, ja iski pakokauhu kun meinasin pyörtyä sinne kuumuuteen. 

Ap