Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia berberiini-valmisteesta?

Vierailija
30.07.2023 |

Syön tuollaista koska verensokerit oli viimeksi yli 7 ja tuon pitäisi alentaa. Mutta sivuvaikutuksena hirveä väsymys. Onko kellään kokemuksia tuosta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt berberiini+kromi -tabletteja 1/pvä nyt 4 viikkoa. Minulla on ollut semmoista ilta-ahmintaa ja makeanhimoa koko ikäni jota matala verenpaine yhdistettynä sokeriherkkyyteen ikävästi buustaa.

Tuntui aivan ihmeeltä, kun tuo berberiini vei sen syömähimon pois! Tuntuu että ensimmäisen kerran elämässä ruoka on vain polttoainetta, ihan hyvää kyllä mutta pystyn pitämään annokset pienenä ja nälkä ei tunnu oksettavana huimauksena vaan ilmoittelee vain sievästi että olisiko nyt aika syödä jotain järkevää. Olen saanut laihdutetuksi 3 kg eikä omaan tavoitteeseen ole enää kuin 2 kg matkaa!

Ainoa haittapuoli on ollut jonkinlainen ripuli. Aluksi säikähdin sitä, koska olen ikäni taistellut pahan ummetuksen kanssa, päivittäin olen syönyt kaiken maailman rouheita ja ahtanut kasviksia ja hedelmiä yms ja silti maha on toiminut vain pari kertaa viikossa. Nyt järkytyin kun alussa maha toimi jopa 2 krt päivässä ja oli ihan vetelää. Jätin heti rouheet pois ja nyt maha on löysähkö ja toimii joka päivä, joka tuntuu aika mahtavalta! Huomaan että rablettien vaikutus alkaa vähän hiipua, niinhän se aina käy. Mutta halutessani voin lisätä vähän annostusta.

Summa summarum, olen ollut erittäin tyytyväinen ja aion jatkaa käyttöä. Ajattelen että ehkä tämmöistä on ns. normaalien ihmisten elämä, kun on tasainen verensokeri, ei erityisiä ruokahimoja ja suolisto toimii säännöllisesti. Kyllä silloin olisi helppo pysyä normaalipainossa ja terveellisessä ruokavaliossa!

Vierailija
22/22 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt moneen vuoteen käyttänyt berberiiniä. 

Aiemmin käytin tohtori Tolosen berberiinivalmistetta. Se oli ainoa "ihmelääke", joka sai minut paskantamaan. Käytin sitä myös raskaana ollessani, koska siinä ei ollut mitään kieltoa, ettei saisi ottaa, kun on raskaana. 

Minulla on neurologinen vamma, joka aiheuttaa kroonista ummetusta. 

En edes tiennyt, että berberiini auttaa verensokeriin. Pitänee varmaan aloittaa uudestaan, suvussa on kakkostyypin diabetesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi