Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koska ja miksi olet viimeksi itkenyt?

Vierailija
30.07.2023 |

Minä olen jostain syystä ollut viime aikoina herkkä itkemään. En tiedä, mistä se johtuu.
Itkin empatiasta, surusta, pelosta ja raivosta, kun Ukrainan sota alkoi. Tällä viikolla olen itkenyt, kun naisten fudiksen mm-skaboissa näytettiin 1-vuotiasta tyttöoletettua pelaamassa jalkapalloa.

Olin stadikalla katsomassa futista ja siellä oli 11-vuotias poika kuuluttajana - sekin itketti.
Siiri Rantasen kuolema itketti. Tämä on outoa, koska en edes katso juuri koskaan urheilua.
Tällä viikolla katsoin Carol- elokuvan. Taas vollotin, koska se on niin hyvä leffa.
Tänään on/oli hirveä darra , join 2 tasoittavaa ja jostain syystä aloin katsomaan Urho Kekkosesta kertovia videoita ja taas itketti.
Onneksi asun yksin - onkohan minusta tulossa joku itkevä, herkkä mies.
Muutenkin usein nykyään pala kurkussa ja silmäkulmat kosteina jonkun esim. dokkaria katsellessa. Ennen en itkenyt koskaan.
Onkohan tämä joku hormoni, keski-ikäistymisjuttu?
Kiinnostaisi kuulla teidän itkun aiheitanne?
Ketuttaako hallitus vai pomo, kumppani?
M48

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä itkin syntejäni ja sitä että Suomi on niin Jumalaton maa.

Vierailija
22/29 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Itken todella harvoin. En varmaan edes joka vuosi. Ei vaan itketä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet tulee silmiini monista asioista ihan päivittäin, hyvistä ja pahoista. Liikutuksesta tai surusta. Ohjelmista(jopa lastenohjelmistakin) kirjoista, kappaleista, uutisista,kauniista maisemista ja siitä jos joku puhuu minulle epäystävällisesti. Olen erittäin herkkä ja tunteellinen nainen. Olen sellainen surusilmä.

Lapsena se jo alkoi, itkin silmät turvoksiin jokaisesta Lassie jaksosta ja luonto-ohjelmista.

Naurankin kyllä helposti, joskus niin paljon, että itkettääkin.

Vierailija
24/29 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei mene mun tajuntaani, että joku itkee urheilun takia!

Vierailija
25/29 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää keskustelua yllä. Nyt aloin katselemaan vanhoja valokuvia lapsuudesta ja nuoruudesta. Kuuntelen myös karkkiaautomaatin " Hei Johanna"- biisiä ja muistelen tyttöystävääni. Ja taas itkettää. 

Mitä mieltä ihmiset yleensä on itkevästä miehestä? Tämäkin on vähän sellainen tabu aihe, josta ei usein puhuta. Miesten lokero on aika ahdistava.  Monet ihan älykkäät ja empaattiset naisetkin dissaavat itkevää miestä ja miehet tietystikin. 

Saako mies itkeä vain hävityn jääkiekko-ottelun jälkeen nieleskellen, vai onko ookoo olla liikuttunut vaikka jostain taiteesta, tai ihan mistä vain.

-AP

Vierailija
26/29 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken herkkänä vaikka luonnonkauneudesta, musiikin vuoksi, elokuvan tai dokumentin aiheen vuoksi. Viimeksi itkin kun eräs läheinen muutti toiseen kaupunkiin, ikävä tulee.

Vierailija
27/29 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän pitää keskustelua yllä. Nyt aloin katselemaan vanhoja valokuvia lapsuudesta ja nuoruudesta. Kuuntelen myös karkkiaautomaatin " Hei Johanna"- biisiä ja muistelen tyttöystävääni. Ja taas itkettää. 

Mitä mieltä ihmiset yleensä on itkevästä miehestä? Tämäkin on vähän sellainen tabu aihe, josta ei usein puhuta. Miesten lokero on aika ahdistava.  Monet ihan älykkäät ja empaattiset naisetkin dissaavat itkevää miestä ja miehet tietystikin. 

Saako mies itkeä vain hävityn jääkiekko-ottelun jälkeen nieleskellen, vai onko ookoo olla liikuttunut vaikka jostain taiteesta, tai ihan mistä vain.

-AP

Saa ja pitää itkeä. Kertoo terveestä tunneherkästä ihmisestä.

Vierailija
28/29 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Vanha, hyvä ystävä kuoli vähän aikaa sitten.

Vierailija
29/29 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku puhdistaa, tutkimuksia löytyy .