Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä anestesialääkäri joka pidit kädestä kiinni kun nukutit

Vierailija
30.07.2023 |

Niin kiitos sinulle <3
Olin todella peloissani. Muistan vieläkin kuinka pidit kädestä kiinni kunnes vintti pimeni.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on hyvä kokemus rauhoittavasta anestesialääkäristä.

Vierailija
2/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain hoitsuliini olisi ollut kuitenkin. Mutta samapa tuo, hyvä että rauhoituit. Ja olisit rauhoittunut ilman sitä pitoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vain hoitsuliini olisi ollut kuitenkin. Mutta samapa tuo, hyvä että rauhoituit. Ja olisit rauhoittunut ilman sitä pitoakin.

Ei ollut. Vaikka hyvät hoitajatkin olivat siinä ja yksi hyvä hoitajakin oli sekä leikkauksessa että heräämössä <3 

Vierailija
4/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin leikkaukseen ja sain selkäydinpuudutuksen. Sitten kun tuntoa oli vielä hiukan jäljellä tunsin kuinka boksereitani nyittiin ja vedeltiin vehkeen kohdalta. Vatsani päälle oli asetettu näköeste enkä nähnyt mitä tapahtui mutta kyllä kauhistutti miettiä mitä siellä on meneillään.

Vierailija
5/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kokemus, ap. Voimia toipumiseen!

Vierailija
6/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menin leikkaukseen ja sain selkäydinpuudutuksen. Sitten kun tuntoa oli vielä hiukan jäljellä tunsin kuinka boksereitani nyittiin ja vedeltiin vehkeen kohdalta. Vatsani päälle oli asetettu näköeste enkä nähnyt mitä tapahtui mutta kyllä kauhistutti miettiä mitä siellä on meneillään.

Sun kulli pääsi kuvagalleriaan ja sille naurettiin :D

Vierailija
7/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse parikymmentä vuotta sitten mahalaukun tähystyksessä ja muistan vieläkin lämmöllä kilttiä hoitajaa, joka piteli minua kädestä kuin pientä lasta. Olin aivan kauhuissani ja paniikissa, mutta tuo kosketus auttoi selviämään. <3

Vierailija
8/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kokemus, ap. Voimia toipumiseen!

Kiitos :) 

Vierailija
9/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse parikymmentä vuotta sitten mahalaukun tähystyksessä ja muistan vieläkin lämmöllä kilttiä hoitajaa, joka piteli minua kädestä kuin pientä lasta. Olin aivan kauhuissani ja paniikissa, mutta tuo kosketus auttoi selviämään. <3

Kädestä pitely auttaa <3 

Vierailija
10/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kulli pääsi kuvagalleriaan ja sille naurettiin :D

Ei vaan se julistettiin maailman kahdeksanneksi ihmeeksi ja kiinalaiset käyvät ottamassa kuvia sen varjossa.

Vierailija
11/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokemus sinulla. Samaa ei voi sanoa mitä lapseni sekä minä siinä sivussa jouduttiin kokemaan. Alakouluikäinen lapseni on pelkopotilas ja tämä oli kaikkien tiedossa. Esilääke ei ollut ehtinyt kunnolla vaikuttamaan kun salihoitajilla ja lääkäreillä oli kiire saada potilas paikalle. Kyse oli suunnitellusta toimenpiteestä, ei mistään hätätoimenpiteestä. Lapsi pelkäsi eikä olisi antanut laittaa kanyylia. Anelääkäri alkoi ärisemään, että jos ei anna laittaa, niin pois salista ja seuraava potilas paikalle. Rauhoittelin itse lasta ja samaan aikaan anelääkäri kysyi pilkallisella äänellä lapselta että laitetaanko kanyyli vai maskin kautta nukutus, saat itse päättää. Voi kuvitella miltä paniikissa olevasta lapsesta olisi tuntunut pakkonukutus maskilla, joten vastasin lapsen puolesta että kanyylin kautta nukutus. Siihen mennessä esilääke oli vihdoin edes jollain tavalla alkanut vaikuttaa ja kanyyli saatiin paikalleen ja lapsi uneen. 

Vierailija
12/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli hoitaja. Muuten kiva tarina.

Vierailija
13/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuisipa tuollainen omallekin kohdalle, kun syksymmällä on leikkaus edessä. Pelottaa ihan s¨tanasti. Tiedän, että kyseessä ei ole ihan rutiinijuttu. 

Vierailija
14/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli hoitaja. Muuten kiva tarina.

Et ollu paikalla, joten et voi tietää, mikä oli. Kyllä lääkäritkin voivat pitää kädestä. Minuakin on pitänyt useamman kerran. 

Vierailija
15/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kokemus sinulla. Samaa ei voi sanoa mitä lapseni sekä minä siinä sivussa jouduttiin kokemaan. Alakouluikäinen lapseni on pelkopotilas ja tämä oli kaikkien tiedossa. Esilääke ei ollut ehtinyt kunnolla vaikuttamaan kun salihoitajilla ja lääkäreillä oli kiire saada potilas paikalle. Kyse oli suunnitellusta toimenpiteestä, ei mistään hätätoimenpiteestä. Lapsi pelkäsi eikä olisi antanut laittaa kanyylia. Anelääkäri alkoi ärisemään, että jos ei anna laittaa, niin pois salista ja seuraava potilas paikalle. Rauhoittelin itse lasta ja samaan aikaan anelääkäri kysyi pilkallisella äänellä lapselta että laitetaanko kanyyli vai maskin kautta nukutus, saat itse päättää. Voi kuvitella miltä paniikissa olevasta lapsesta olisi tuntunut pakkonukutus maskilla, joten vastasin lapsen puolesta että kanyylin kautta nukutus. Siihen mennessä esilääke oli vihdoin edes jollain tavalla alkanut vaikuttaa ja kanyyli saatiin paikalleen ja lapsi uneen. 

Mitä alapeukutit? Toimittiinko tuossa mielestäsi asiallisesti?

Vierailija
16/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuisipa tuollainen omallekin kohdalle, kun syksymmällä on leikkaus edessä. Pelottaa ihan s¨tanasti. Tiedän, että kyseessä ei ole ihan rutiinijuttu. 

Kaikki menee hyvin, elä pelkää

Vierailija
17/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alapeukutin siksi, että sinun oli pakko tulla positiiviseen ketjuun jauhamaan negatiivisuutta. Täällä on niin vähän positiivisia  ketjuja, että olisi kiva välilllä saada pitää sellainen ilman että joku tulee kylvämään negatiivisuutta. 

Vierailija
18/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki menee hyvin, elä pelkää <3

Kiitos kannustuksesta <3

Vierailija
19/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä alapeukutin siksi, että sinun oli pakko tulla positiiviseen ketjuun jauhamaan negatiivisuutta. Täällä on niin vähän positiivisia  ketjuja, että olisi kiva välilllä saada pitää sellainen ilman että joku tulee kylvämään negatiivisuutta. 

Olen samaa mieltä että kokemus oli hyvin negatiivinen. Tämän negatiivisen kokemuksemme olisi voinut välttää mikäli henkilökunnan käytös olisi ollut asiallista.

Vierailija
20/75 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan ollut ihan rutiinijuttu ja tiesin sen. Ja sen takia pelottikin niin paljon että otin anestesialääkäriä kädestä kiinni ja se tuntui lohduttavalta että hän tarttui käteeni kiinni ja piti kiinni kunnes nukahdin. Pelotti todella paljon että heräänkö tästä vai en ja jos herään niin millaisessa tilassa, jos herään. Pidän peukkuja sulle ja toivon parasta sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan