Mies on murjottanut 2 päivää ja asunut pihasaunassa, kun en päästänyt häntä mökkiviikonloppuun kavereidensa kanssa. Miten sopia asia?
Mies on oikeassa siinä, että ei ollut mitään syytä kieltää menoa. Mutta kun tää olisi ollut jo kolmas poikien mökkeily reilun vuoden sisään. Itse käyn harvoin missään ja asia harmitti minua, siksi en päästänyt. Tai olisihan mies voinut mennä, mutta taipui tahtooni.
Kommentit (21)
Hommaa mies joka ei käyttäydy kuin 6 vuotias.
M45
Ei kai miehen tarvitsi sinulta lupaa kysellä?
Käy siellä mökissä, veikkaan ettei siellä ole ollut ketään kolmeen päivään...
Vierailija kirjoitti:
Anna miehen mennä.
Mies omistaa talon, ei se tästä mihinkään lähde. ap
Miten ihmeessä sinä voit häntä kieltää? Onko miehesi joku ihan tossu? En kyllä itse voisi kuvitellakaan, että minä ja mieheni rupeaisimme kieltämään toisiltamme asioita. Ihan kuin miehesi olisi lapsesi. Noloa!
Miksi ei voinut mennä? Hanki omia ystäviä, niin pääset tyttöjen illanistujaisiin.
Kuulostaapa varsin tyhmältä. Kun sinä et käy paljon missään niin toinenkaan ei käy. Olisikohan jo aika alkaa käyttäytymään kuten aikuiset? Ihme rajoituksia toiselle laitat. Älä ihmettele jos miehesi lähtee pian mököttämään vähän kauemmaksi kuin pihasaunaan. Vähemmästäkin jo ahdistaisi.
Ehkä mies nyt miettii mitä tehdä. Älä ylläty, jos mies tekee päätöksiä elämänsä suhteen. Ei aikuista voi rajoittaa. Kolme menoa vuodessa on vähän. Ei ole miehen syy, jos sinulla ei ole menoja.
Jos mies omistaa talon, niin se olet sinä joka löydät itsesi kohta ihan muualta. Eihän toisen menoja nyt noin voi rajoittaa. Ihme touhua.
Näin käy, kun kaksi lasta on parisuhteessa keskenään.
Ei jatkoon.
Taisi miehesi saada tarpeekseen. Taidat päästä kuule sinkkumarkkinoille.🤗
No sehän pääsi mökkiin viikonlopuksi. Anna kenkää ellei se ole sun elättäjäsi.
Tee miehelle palvelus ja hae köyttä, ja vedä ittes kiikkuun.
Vierailija kirjoitti:
No sehän pääsi mökkiin viikonlopuksi. Anna kenkää ellei se ole sun elättäjäsi.
No ei ole elättäjä, mutta asun miehen talossa. Jos antaisin kenkää, joutuisin itse lähtemään. ap
Et päästänyt? Mua huolestuttaa tuo sanavalinta eniten. Onko mies yksi lapsistasi?
Outo dynamiikka teillä. Kiukuttelu on toki hassua, mutten myöskään ymmärrä miksi se ettet sinä lähde minnekään on miehen vika? Ei kolme krt reilu vuodessa ole paljoa, ellei ole tyyliin vauvavuosi meneillään.
Vie sille kassillinen viinaa vi tutukseen.