Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELÄKE

Vierailija
30.07.2023 |

Jään eläkkeelle lokakuun viimeinen päivä.
Eläkkeeni tule olemaan noin 1500€
Eipä ole kehumista.
Töissä ollut 39vuotta,tässä on sitten kiitos.
Paljonko teillä on eläke?

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettoa vai bruttoakohan avaaja mahtaa tarkoittaa? Minulla suunnilleen sama kuin 2 kommentoijalla.

Aina on kyseessä brutto, netto vaihtelee veroprosentin mukaan.

Netto on paljon hyödyllisempi ilmoittaa. Ei viittis päässälaskuna yrittää arvailla paljonkohan se saa käteen. Se kuitenkin ratkaisee.

Vierailija
222/226 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan eläkeläinen eitee töitä ennekuin jokainen työtön on töissä. Vasta sitten, jos niitä töitä on, niin tehdään.

Miten voi yli 60 v kelvata tyhön, kun ammattitaitoinen 4-kymppinen ei saa töitä. Nyt olisi työnantajien katsottava peiliin.

Pulahan ei ole työstä vaan palkanmaksajista😈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus huutaa eläkeläiset töihin 50 vuotta ei riitä. Pitää tehdä lisää, vaikka ois kuinka sairas. 

Sitähä se edellinenkin hallitus huusi ja poisti eläkeputken, kumma kun se ei haitannut yhtään, oli kaikki vaan niin ihanaa.

Vierailija
224/226 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa etsiä bruttosummia, koska saan eläkettä sekä Suomesta että Ruotsista. Nettona saan noin 1700€/kk, riippuu aina kruunun kurssista. 

Jäin vuosi sitten eläkkeelle 65-vuotiaana ja eläkkeitä ehti kertyä 42 vuoden ajan. 

Vierailija
225/226 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan eläkeläinen eitee töitä ennekuin jokainen työtön on töissä. Vasta sitten, jos niitä töitä on, niin tehdään.

Miten voi yli 60 v kelvata tyhön, kun ammattitaitoinen 4-kymppinen ei saa töitä. Nyt olisi työnantajien katsottava peiliin.

Pulahan ei ole työstä vaan palkanmaksajista😈

Kyllä mä teen töitä, jos tarjotaan, en tosin joka kerta suostu. Eilen tein 6 viikon sopparin 50% työajalla. 

Näkisi vaan ne nelikymppiset, jotka tulisivat töihin, kun eivät jaksa koulutustakaan viedä loppuun.

Se, että minä en mene töihin, ei todellakaan auta ketään työtöntä tai nuorta. 

Vierailija
226/226 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä ja kauhulla aina suhtaudun tilanteisiin, jossa joudun keskustelemaan muiden eläkeläisten kanssa eläkeläisten asemasta ja siitä miten rahat riittää. Yleensä olen hiljaa tai kommentoin jotain ympäripyöreää.

Kerran erehdyin lounaspöydässä sanomaan oman eläkkeeni ja se aiheutti kateutta ja jopa vihamielistä suhtautumista. Myös viestejä tuli jälkeenpäin, joissa vihjailtiin, että voisin rahallisesti heitä auttaa.

M68 ja eläke 7.140 e/kk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän