Pääsetkö taivaaseen?
Sinunkin maallinen matka päättyy joskus.Pääsetkö taivaaseen vai onko sinun paikka joku muu?
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko jumalaan, joten kristinuskon mukaan menen helvettiin, vaikka hyvä ihminen olenkin. Reilu jumala teillä uskovaisilla. Jos olisin jumalaan uskova tappaja, niin menisin taivaaseen.
Tiedä jo, että ikuista helvettiä ei ole olemassa, vaikka väliaikainen rangaistus on olemassa. Se ikuinen helvettioppi on lisätty ihmiseten hallitsemiseksi. Raamattua on sensuroitu, tästä on jo paljon kirjoitettu eri palstoilla.
Palstoilla on myös kirjoitettu, että hopeavesi on terveellistä ryypättävää.
Onpa hassu kysely. Kaksi viimeistä vaihtoehtoa on käytännössä sama asia. Puuttuu vaihtoehto "ei voi tietää". Koska en tiedä, onko mitään taivasta olemassakaan, vai synnytäänkö joskus uudelleen, vai loppuuko koko oleminen sitten vain siihen. Oikean vaihtoehdon puuttuessa vastasin "kyllä", koska periaatteessa mulla olis hyvät mahikset, olen ollut oikein kiltti ihminen. Mutta uskoa puuttuu, ja jos se luetaan mulle synniksi, niin en tiedä välitänkö sitten edes niin pikkumaisesta taivaasta.
Vierailija kirjoitti:
Täältä ohjeet miten pääset taivaaseen tuleuskoon.fi
Onko tuolla sivustolla myös käyttäjäkokemuksia?
Taivaaseen päästään vain tunnustamalla sydämenusko Jeesukseen Kristukseen.
tuleuskoon.fi antaa ohjeet miten varmasti pääset taivaaseen.
Mitäs siellä taivaassa tehdään satoja miljardeja vuosia kautta loputtomiin?
En tiedä, toivottavasti. Kohta selvinnee.
T. Köyhä yh äiti joka ei enää jaksa
Raamatussa teksti: Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni. Tarkoittanee kaikki uskikset ovat enemmän tai vähemmän tympääntyneitä, osa silti pelastuu. Ihminen on vapaa, tämä on perusopetus, ei voi sanoa on pakko olla tekemisissä jos ei halua. Kukin olkoon omassa mielessään täysin varma oikeasta ja väärästä.
Herran Jeesuksen armosta kyllä pääsen.
Eikö kukaan ole teille kertonut, että jokainen ihminen luo ihan itse oman taivaansa ja helvettinsä jo tässä elämässä? Ihan itse saat päättää, millaisia ne ovat ja kummassa haluat elämäsi viettää. Minne sitten tämän elämän jälkeen päädyt, sitäpä ei moni tiedäkään, en ainakaan minä, ja hyvä niin.
Vaikea sanoa, en tiedä mihin uskoa. Kunhan ei pahempaan paikkaan kuin tämä nykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että aikuiset ihmiset vieläkin uskottelevat itselleen että kuoleman jälkeen on jotain. Me tiedämme nykyisin että tietoisuutemme asuu muistimme kanssa aivosoluisamme. Kun kuolemme, ne kuolevat. Jos ei ole muistia tai tietoisuutta, niin mikä menisi jonnekkin taivaaseen? Mutta kaipa joidenkin on pakko uskoa noihin juttuihin, koska on vaikeaa ymmärtää että asiat vain loppuvat.
Uskon, että aivot ovat ainoastaan väline, jonka avulla tietoisuutesi auttaa käsittelemään tätä 3D-maailmaa. Itse tietoisuus on aivojen ulkopuolella. Kuoleman jälkeen tietoisuutesi siirtyy jonnekin muualle. Onko se sitten taivaan kaltainen paikka vai synnytkö uudestaan ja saat uudet aivot, sitä ei kukaan varmuudella tiedä.
Jeesus opettaa, Lasaruksen päässeen kuolemansa jälkeen Abrahamin helmaan saamaan lohdutusta. Rikas mies, joka ei välittänyt köyhästä, päätyi tuonelaan, ja rikas sanoi: "Minulla on kova tuska tässä liekissä".
x