Pääsetkö taivaaseen?
Sinunkin maallinen matka päättyy joskus.Pääsetkö taivaaseen vai onko sinun paikka joku muu?
Kommentit (353)
Pääsen, koska olen Jumalan lapseksi kutsuttu, rakastettu, lunastettu, pesty puhtaaksi synneistä. Pääsen kotiin Taivaallisen Isäni luo.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pääsevät taivaaseen
Eivät pääse. Jeesus varoitti, että vain harvat sen löytävät.
Kiinnostaa nää kristittyjen sadut kuin hatullinen paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa nää kristittyjen sadut kuin hatullinen paskaa.
No, jokaisella on omat perverssionsa.
En varmasti. En joudu mustanaamion luolaankaan saati mihinkään muuhun taruissa kerrottuun paikaan.
Narniassa tavataan.
Lapsellinen ajatus koko taivas.
Toivon että pääsen. Luotan Jumalan lupauksiin. Odotan sitä.
Millä perusteella 45% täällä uskoo pääsevänsä taivaaseen?
Vierailija kirjoitti:
En kuulu kirkkoon, mutta Jeesus ja Jumala vissiin molemmat rakastaa kaikkia niin pakko päästää. En mitään liian pahaa kummiskaan ole tässä elämässä tehnyt, pentuna varastin ruokaa.
Ei se noin mene, kirkko on opettanut viimeiset vuosikymmenet ihan väärin. Jos et usko ja luota Jeesukseen, olet jo syntinen ja Jumalan viha on päälläsi. Se että Jumala rakastaa kaikkia tarkoittaa sitä, että Hän uhrasi Poikansa sinunkin takiasi.,Mutta jos et nöyrästi tunnusta olevasi syntinen ja turvaudu Jeesuksen uhriin, et päädy taivaaseen vaan sinne kuumaan paikkaan
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan. Vaan harvat. Näin sanoi Jeesus itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät todellakaan. Vaan harvat. Näin sanoi Jeesus itse.
Ev.lut kirkon pappi opetti että kaikki pääsevät taivaaseen.Kirjoitti tästä kirjankin.
Elokuussa kyllä. Eikös helvetti muuten ole jo vt aikaisia tarinoita, Egyptin aikaisia juttuja. Nyt joku pienporukka Oulussa päättää siitä, ovat siis jumalia
Minulle kerrottiin käyneeni rajan toisella puolen. En tiedä, mikä oli paikka, mutta oli todella valoisa, rauhoittava ja tunsin joidenkin hyväntahtoisten iloisen odotuksen saapumisestani. Vedettiin kuitenkin takaisin tänne haastavaan maailmaan seuraavaa matkaa odottamaan.