Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitaa tämä sunnuntain poutapäivä olla heinäkuun ainoa

Vierailija
30.07.2023 |

Huomenna alkaa taas sairaat sateet.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on paistanut joka päivä aurinko koko kesän jossain kohtaa päivää.

Toki välillä on sadellutkin. Ilmakin sopiva noin 20 koko ajan.

Aiemmat kesät täällä yhtä helvettiä ja järkyttävää hellettä ja kämppä tajuton pätsi. 

Asuin Helsingissä 10v, ja siellä oli kyllä ihan kauniit kesät, mutta aina järkyttävä tuuli. Ihan jatkuvasti. Ne kämpät on niin huonosti rakennettuja siellä, että ilma ei kierrä yhtään. Siis yhhhhhhhtään. Ulkona viileämpää kuin sisällä. Sitten jos pitää ikkunaa/partsin ovea auki niin kaikki ampparit änkeää sisälle saman tien. Helsinki on kamala paikka, toivottavasti pääset sieltä joskus muuttamaan parempaan kaupunkiin. Näin tein itse. Tänä kesänä ollut ihan paska sää, mutta aiempina kesinä kun on ollut kaunista ja lämmintä, niin kämpässä on silti ollut about 21 astetta.

Vierailija
42/43 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon syksyfaneja täällä, heti kun tulee joku avaus missä harmitellaan kylmää kesää niin nämä syksyfanittajat saapuvat laumoittain paikalle kommentoimaan, miten on ihanaa kun tulee syksy :D

Joo, varmaan ihanaa teille, jotka ette satu kärsimään kaamosmasennuksesta. Ei äitiänikään haittaa kylmä, harmaa sää ja tihkusade mutta itse masennun aina syksyisin...En vaan voi sille mitään että vihaan syksyä ja talvea. Ei auta asennemuutos, mutta onneksi kirkasvalolamppu ja vahva lääkitys auttaa.

Ne onkin ilkeitä ihmisiä, jotka nauttii kun pääsevät kehumaan kuinka heillä on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen paljon syksyfaneja täällä, heti kun tulee joku avaus missä harmitellaan kylmää kesää niin nämä syksyfanittajat saapuvat laumoittain paikalle kommentoimaan, miten on ihanaa kun tulee syksy :D

Joo, varmaan ihanaa teille, jotka ette satu kärsimään kaamosmasennuksesta. Ei äitiänikään haittaa kylmä, harmaa sää ja tihkusade mutta itse masennun aina syksyisin...En vaan voi sille mitään että vihaan syksyä ja talvea. Ei auta asennemuutos, mutta onneksi kirkasvalolamppu ja vahva lääkitys auttaa.

Ne onkin ilkeitä ihmisiä, jotka nauttii kun pääsevät kehumaan kuinka heillä on hyvin.

Syksy on kaunis jenkkileffoissa. Aurinkoa, kauniit värit, romanttiset tunnelmat. Suomessa se on todellisuudessa harmaata, synkkää, kylmää, kosteaa, kamalaa, ankeaa, ja lehdet tipahtaa puista viikossa, eli sitten ei ole niitäkän enää ilona. Syksy ei saa ainakaan minun ääntäni. Ja tosiaan kaamosmasennuksesta kärsin myös. Ulkomaille muutan pian, eli mahdollisesti ei tarvitse enää pahinta kaamosta olla kokemassa. Hieman tosin lohduttaa se, että saattaa olla tavallista lämpöisempi syksy tulossa. Se olisi ihanaa.