Mies, seurustelisitko ulkomaalaisen naisen kanssa?
Ja te jotka olette seurustelleet, mistä maasta on paras parisuhde löytynyt (poislukien suomi)?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai seurustelisin, en tajua edes mikä tämä kysymys on?
Kyllä niitäkin on jotka eivät seurustelisi. Yksi tuttu sanoo että pitää olla sama kulttuuri ja kieli. Itse epäilen että se johtuu siitä että hän oli liian tyhmiä oppiakseen toista kieltä. Eikä hän edes saa suomalaisia naisia.
Panisin, mutta siihen se sitten jäisi.
Minulle käy ulkomaalainenkin ihan hyvin. Vaikka hyvä olisi kuitenkin suomea osata. Minulla hyvin kansainvälinen naismaku. No, hyvähän se on että kelpaa.
T.m40
Meksikolaisen ja venäläisen kanssa oli kiihkeät ja lopulta vähän liiankin tuliset suhteet. Saksalaisnaistakin tapailin aikanaan hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitäkin on jotka eivät seurustelisi. Yksi tuttu sanoo että pitää olla sama kulttuuri ja kieli. Itse epäilen että se johtuu siitä että hän oli liian tyhmiä oppiakseen toista kieltä. Eikä hän edes saa suomalaisia naisia.
Mitä saamista on suomalaisessa naisessa???
Joka sellaisen saa tai ei, kun niitä yrittää pokata.
Joo, tottakai kelpaa etelän hedelmät. Näillä voi usein olla vilpitön ja rento luonne sekä asenne. Ei oo liian tiukkapipomainen asenne ja kylmä kolkkoinen.
Afrikkalainen tumma nainen olisi upea. Harmi vain kun täällä syväjokipaikkakunnalla ei sellaisia ole.
M36
Mitä väliä on kansalaisuudella? Itsellä on ollut sekä saksalainen että hollantilainen ja Uusiseelantilainen maori. Viimeinen oli ihan eri maailmasta mitä tulee seksiiin. Naiset ovat yksilöitä ja hyviä löytyy kaikista kansoista ja ihon väreistä.
M54
Onko pahakin dementia kun taas kyselet samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalaisen naisen jälkeen on mahdotonta tyytyä tunteettomaan suomimammaan
Älytön yleistys. Ulkomaat on 99,5% maailman väestöstä ja keskenään erilaisia. Eikä suomalaiset naiset ole tunteettomia, vaan voivat vaatia sinulta hieman enemmän kuin ihan pihalla olemista.
M54
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on kansalaisuudella? Itsellä on ollut sekä saksalainen että hollantilainen ja Uusiseelantilainen maori. Viimeinen oli ihan eri maailmasta mitä tulee seksiiin. Naiset ovat yksilöitä ja hyviä löytyy kaikista kansoista ja ihon väreistä.
M54
Kerro enemmän siitä seksipuolesta maorin kanssa. Millä tavalla oli eri maailmasta?
Vierailija kirjoitti:
... ja Uusiseelantilainen maori. Viimeinen oli ihan eri maailmasta mitä tulee seksiiin. Naiset ovat yksilöitä ja hyviä löytyy kaikista kansoista ja ihon väreistä.
M54
Kerro lisää!
Olen suorustellut Virolaisen, Ruotsalaisen ja Japanilaisen naisen kanssa, japsi oli kyllä paras mutta ei voita Suomalaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Kerro enemmän siitä seksipuolesta maorin kanssa. Millä tavalla oli eri maailmasta?
Kiihkeää, kuumaa, leikkisää, iloista. Kemiat olivat molemmilla todella kohdallaan ja ihan alusta lähtien hyvin vapautunutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M54
Kiihkeää, kuumaa, leikkisää, iloista. Kemiat olivat molemmilla todella kohdallaan ja ihan alusta lähtien hyvin vapautunutta.
Kuulostaa hyvältä!
Kyllä vain, jo 10 v oltu naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko pahakin dementia kun taas kyselet samaa.
Persut niin pelkää ulkomaalaisia, että yrittävät ettei muutkaan meidän vaaleaa lällyä srkottaisi.. Tottakai mulle käy minkä maalainen hyvänsä. Rakkaus ratkaisee.
Voisin seurustella, paitsi jos on muslimi, tai sitten on oltava maallistunut muslimi. Kiistän olevani millään tavalla rasisti tai muutenkaan syrjivä, mutta tiedättekö ollenkaan, kuinka huonoon asemaan ei-muslimimies joutuu musliminaisen perheen ja sukulaisten silmissä? Minkään puukkohipan kohteeksi en halua joutua.