Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on jäykät deittimarkkinat

Vierailija
29.07.2023 |

Naisten vaativuuden takia. Kahvilatreffit ovat työhaastattelua tylymmät ja mies joutuu vielä itse maksaa siitä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saisi naista vain olemalla oma itsesi: kaljaa kittaava möhömahainen hipshapsutukka, joka vapautuneesti röyhtäilee ja piereskelee, ja on persaukinen. Työtön tietysti. Miksi ei naisilta heru.

Vierailija
22/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että ovat jäykät markkinat tämän näköiselle nuorelle herralle? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Hiusrajapalstamies vauhdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tyydytte suominaisiin? Tokion Tinderi avasi minun silmäni sille, että naiset ovat parempia Japanissa. M28

Olen kuullut, että japanilaiset naiset on hulluja suomalaisiin miehiin, että ihan tavis saa siellä huomiota kauniilta naisilta. Onko se totta?

Kyllä. Itse olen 172 cm pitkä ihan tavallinen amis. Tokion Tinderissä naiset teki aloitteen ja olivat todella kiinnostuneita. Kunnioitus oli ihan toista luokkaa suomiakkoihin verrattuna... M28

Vierailija
24/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tyydytte suominaisiin? Tokion Tinderi avasi minun silmäni sille, että naiset ovat parempia Japanissa. M28

Olen kuullut, että japanilaiset naiset on hulluja suomalaisiin miehiin, että ihan tavis saa siellä huomiota kauniilta naisilta. Onko se totta?

Todellakin on! Nyt vaan lentoa varaamaan, hopihopi.

Vierailija
25/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa valtavasti vihaisia incelnaisia. Selviää jo palstaa lukemalla.

Suomalaiset miehet eivät älyä kirjoittaa Tinder profiilejaan ulkomaan kielellä. Selitä

Vierailija
26/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et saisi naista vain olemalla oma itsesi: kaljaa kittaava möhömahainen hipshapsutukka, joka vapautuneesti röyhtäilee ja piereskelee, ja on persaukinen. Työtön tietysti. Miksi ei naisilta heru.

Näitten ulisijoitten mielestä on liian jäykkää, kun naiset eivät tule soittamaan heidän ovikelloaan ja sanomaan:" Haluatko pillua!"

Vierailija
27/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaramarkkinat... Mulle ainakin riitti tämä vilkaisu pitkäksi aikaa.

Vierailija
28/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän japanilaisnaiset suhtautuvat mieheen, jolla on paksut vaalet hiukset täydellisellä hiusrajalla? Kääntyykö naisten päät kadulla?

Vierailija
29/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että ovat jäykät markkinat tämän näköiselle nuorelle herralle? :

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Hiusrajapalstamies vauhdissa.

Täällähän on ihan kaikki vakiopalstavajakit vakioteemansa parissa. Päivämme murmelina.

Vierailija
30/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sinä et edes pääse treffeille. Koeta nyt ensin saavuttaa edes se.

Vierailija
31/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän japanilaisnaiset suhtautuvat mieheen, jolla on paksut vaalet hiukset täydellisellä hiusrajalla? Kääntyykö naisten päät kadulla?

Käy ihan kuuuuuumana! Nyt vaan suunnaksi Jaappani!

Vierailija
32/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Itse olen 172 cm pitkä ihan tavallinen amis. Tokion Tinderissä naiset teki aloitteen ja olivat todella kiinnostuneita. Kunnioitus oli ihan toista luokkaa suomiakkoihin verrattuna... M28

Kunnes viedään näytille. Aasiassa muuten varsin usein kysytään miehen ammattia.

Vierailija
33/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis enää haaskaat aikaasi täällä av- palstalla????

Vierailija
34/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repii sulta vaatteet pois päältä! Nyt vaan muuttokuormaa pakkailemaan! Hyvää matkaa!

Vierailija
35/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun amisjuntin älykkyys ja muut ominaisuudet paljastuvat, niin häipyvät samantien. Missä se japanilainen naisystäväsi on? 😂

Vierailija
36/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitus. Akkoihin. Tirsk.

Vierailija
37/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itä-Euroopassa joutusit varaamaan ravintolan ja huoneen kylpylähotellista. Tääkö ei maksa?

Suominaisten fantasioita taas.

Suurin osa Itä-Euroopan miehistä ei todellakaan varaile tuollaisia, ja ei todellakaan ekoille treffeille.

Jos olet vanhempi ruma mies ja yrität nuorta kaunotarta, juu ehkä sitten.

Vierailija
38/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes viedään näytille. Aasiassa muuten varsin usein kysytään miehen ammattia.

Ja kaikkea muutakin, kuten esim varallisuutta. Jos ne eivät ole kunnossa, niin turha haaveilla mistään . Ja käytöstavat pitää olla kunnossa, ja mies todellakin maksaa, kaiken.

Vierailija
39/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun amisjuntin älykkyys ja muut ominaisuudet paljastuvat, niin häipyvät samantien. Missä se japanilainen naisystäväsi on? 😂

Se on siellä Tokion tinderissä.

Vierailija
40/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpä ulkomaiden tinderissä se pikkasen hölmön näköinen lökäpöksy suomijuntti ei olisi kovaa valuuttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme