Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on jäykät deittimarkkinat

Vierailija
29.07.2023 |

Naisten vaativuuden takia. Kahvilatreffit ovat työhaastattelua tylymmät ja mies joutuu vielä itse maksaa siitä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Euroopassa joutusit varaamaan ravintolan ja huoneen kylpylähotellista. Tääkö ei maksa?

Suominaisten fantasioita taas.

Suurin osa Itä-Euroopan miehistä ei todellakaan varaile tuollaisia, ja ei todellakaan ekoille treffeille.

Jos olet vanhempi ruma mies ja yrität nuorta kaunotarta, juu ehkä sitten.

Siis apua. Olen eri, mutta asunut useassa Itä- Euroopan maassa, kuten esim Puolassa. Noissa maissa olla TODELLA perinteisiä, ja auta armias, jos et miehenä vie kukkia, avaa ovia, tarjoa tuolia, kehu ja kustanna, niin seuraavia deittejä ei tule. Deiteillä varmistetaan se, että mies on toimeentuleva, ja pystyy elättämään perheensä, koska nainen jää kotiin. Ja nainen on se, joka päättää mihin rahat käytetään.

Vierailija
42/42 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tyydytte suominaisiin? Tokion Tinderi avasi minun silmäni sille, että naiset ovat parempia Japanissa. M28

Olen kuullut, että japanilaiset naiset on hulluja suomalaisiin miehiin, että ihan tavis saa siellä huomiota kauniilta naisilta. Onko se totta?

Kyllä. Itse olen 172 cm pitkä ihan tavallinen amis. Tokion Tinderissä naiset teki aloitteen ja olivat todella kiinnostuneita. Kunnioitus oli ihan toista luokkaa suomiakkoihin verrattuna... M28

Kunnes viedään näytille. Aasiassa muuten varsin usein kysytään miehen ammattia.

Ja kaikkea muutakin, kuten esim varallisuutta. Jos ne eivät ole kunnossa, niin turha haaveilla mistään . Ja käytöstavat pitää olla kunnossa, ja mies todellakin maksaa, kaiken.

Miten se eroaa meistä suomalaisista naisista? Ei minullekkaan kelpaa amis. Tai varaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi