Arki miehen kanssa ahdistaa lisääntyvästi
Miehen työajat ovat niin epäsäännölliset, että en saa nukutuksi. Onko kukaan eronnut tällaisen syyn takia, jos muuten menee hyvin? Korvatulppia ja erillisiä huoneita on jo kokeiltu. Päivä päivältä mua ahdistaa koko ajan enemmän elää näin. Mies ei ymmärrä yhtään näkökulmaani, hänen mielestään liioittelen ja että muutkin pystyvät elämään samanlaisissa olosuhteissa hyvin. Hän haluaisi jatkaa näin, minä haluaisin erota, mutta en ole raaskinut jättää miestä. Hän ei halua asua erillisissä asunnoissa. Tämä on kamala umpikuja.
Kommentit (55)
Mies myös pitää työstään, eikä halua vaihtaa toiseen.
Hommaatte sellaisen asunnon, jossa makuuhuoneet on vastakkaisilla puolilla taloa.
Vierailija kirjoitti:
No eroa
En raaski. Muuten menee hyvin ja mies ei millään halua. Olen puhunut erosta ja ehdottanut sitä tai erilleenmuuttoa ja hän on masentunut silminnähden. En vaan pysty loukkaamaan häntä.
Taitaa olla läheisriippuvuutta tässä, ymmärrän. Tuntuu kuin olisin loukussa.
Vierailija kirjoitti:
Hommaatte sellaisen asunnon, jossa makuuhuoneet on vastakkaisilla puolilla taloa.
Sellaisiin ei ole täälläpäin varaa eikä mahdollisuutta, asumme kerrostalossa kaksiossa.
No, olen eronnut ja asun nyt yksinäni, mutta en saa siltikään nukutuksi. Olen jostakin lukenut, että suomalaiset nukkuvat vähemmän ja huonommin kuin koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
No, olen eronnut ja asun nyt yksinäni, mutta en saa siltikään nukutuksi. Olen jostakin lukenut, että suomalaiset nukkuvat vähemmän ja huonommin kuin koskaan ennen.
Johtuisikohan elintavoista?
Sä tulet hulluksi, jos et nuku. Miksi miehelle ei käy se, että asuisitte omissa asunnoissanne? Haluaako hän sinusta elättäjän ja kodinhoitajan?
Sulla on itse oikeus päättää asuinpaikkasi. Hommaa oma asunto, ja mies voi sitten päättää, haluaako jatkaa sun kanssa ilman yhdessä asumista, vai erota. Vaiko kuitenkin miettiä jotain muuta muutosta siinä vaiheessa, kun huomaa että olet tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eroa
En raaski. Muuten menee hyvin ja mies ei millään halua. Olen puhunut erosta ja ehdottanut sitä tai erilleenmuuttoa ja hän on masentunut silminnähden. En vaan pysty loukkaamaan häntä.
Pidä sitten turpasi kiinni ja tyydy osaasi.
haluat erota mutta et ole raaskinut...
näin ne naiset rakastaa muitakin miehiä. Siinä naiseuden koko ydin.
Katsokaa miehet tarkkaan, tuon enempää ette voi naisilta saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eroa
Miehen pitäisi nyt ratsastamaan valkealla ratsullaan pelastamaan sinut?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on itse oikeus päättää asuinpaikkasi. Hommaa oma asunto, ja mies voi sitten päättää, haluaako jatkaa sun kanssa ilman yhdessä asumista, vai erota. Vaiko kuitenkin miettiä jotain muuta muutosta siinä vaiheessa, kun huomaa että olet tosissasi.
Tätä olen ehdottanut, mutta minullahan on iso summa rahaa kiinni siinä yhteisessä asunnossa. Se on omistusasunto siis, se pitäisi myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiin ei ole täälläpäin varaa eikä mahdollisuutta, asumme kerrostalossa kaksiossa.
Voittehan etsiä taloa vähän kauempaa. Tai sitten opettelet sietämään tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eroa
Tää on jo kolmas narina ketju. Hei, jos teitä ei ihan oikeasti haittaa halpoja sormuksia tarjoava, läheisriippuvainen tai tämä sun omas, pitäkää ihmeessä kii kauniista helmistänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisikohan elintavoista?
Tunnusta, minulla on ylipainoa noin 20kg. Mites ap sinulla ne elintavat? Miten ne tukee sinun nukkumista?
En ymmärrä mikä siis on ongelma. Miehellä on epäsäännöllinen työ ja siksi sinä et pysty nukkumaan?!
Kai tässä on ero edessä. En ole koskaan eronnut kenestäkään, tämä on ensimmäinen parisuhteeni. Ero tuntuu ylivoimaisen vaikealta toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä siis on ongelma. Miehellä on epäsäännöllinen työ ja siksi sinä et pysty nukkumaan?!
Juuri niin.
No eroa