Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arki miehen kanssa ahdistaa lisääntyvästi

Vierailija
29.07.2023 |

Miehen työajat ovat niin epäsäännölliset, että en saa nukutuksi. Onko kukaan eronnut tällaisen syyn takia, jos muuten menee hyvin? Korvatulppia ja erillisiä huoneita on jo kokeiltu. Päivä päivältä mua ahdistaa koko ajan enemmän elää näin. Mies ei ymmärrä yhtään näkökulmaani, hänen mielestään liioittelen ja että muutkin pystyvät elämään samanlaisissa olosuhteissa hyvin. Hän haluaisi jatkaa näin, minä haluaisin erota, mutta en ole raaskinut jättää miestä. Hän ei halua asua erillisissä asunnoissa. Tämä on kamala umpikuja.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kulostaa vähän hakemalla haetulta syyltä erota. Onko kaikki nyt sitten oikeasti muuten ok? 

Ilmeisesti sä et tiedä mitä pitkittynyt univaje aiheuttaa. Ei oma terveyttä pidä uhrata parisuhteen vuoksi. Sitä terveyttä kun ei saa takaisin.

Missä kohtaa sanoin että apn ei kannata erota? Käskin vaan olemaan rehellinen ainakin itselleen siitä miksi. Hän ei kerro tänne tarkemmin miten mies häiritsee ja on vaikea kuvitella,että tuohon ei keksi muuta ratkaisua. Olen kuule sairauteni takia ihan vainaa jo viikon vajaiden unien jälkeen,eli ei ole vähättelemässä ongelmaa. Itselläni on vastamelukuulokkeet ja ne auttavat kyllä yllättävän paljon. 

Vierailija
42/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään tätä ongelmaa ei ole helppo ymmärtää, jos ei ole itse kokenut unettomuutta. Minullakin loppui yksi tapailu osittain sen takia, että mies valvoi ja pelasi äänekkäästi usein kahteen asti yöllä sekä piti juhliakin välillä. Hänen luonaan oli jotenkin huono nukkua muutenkin, enkä saanut unta, jos joku puhui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kulostaa vähän hakemalla haetulta syyltä erota. Onko kaikki nyt sitten oikeasti muuten ok? 

Ilmeisesti sä et tiedä mitä pitkittynyt univaje aiheuttaa. Ei oma terveyttä pidä uhrata parisuhteen vuoksi. Sitä terveyttä kun ei saa takaisin.

Tuskinpa unettomuus parisuhteesta johtuu.

Veikkaan perussettiä eli liian vähän liikuntaa ja liikaa ruutuaikaa.

Vierailija
44/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt vaan eroaisit sillä jos tämä on syy joka saa sinut miettimään jo eroa niin se ei oikein vaikuta että teillä olisi todellista rakkautta välillänne.

Vierailija
45/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nyt vaan eroaisit sillä jos tämä on syy joka saa sinut miettimään jo eroa niin se ei oikein vaikuta että teillä olisi todellista rakkautta välillänne.

Sinkkuna on sitten paljon helpompi laittaa unettomuuden takia koko elämä pskaksi.

Vierailija
46/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on kaksio, voisiko mies nukkua olohuoneessa ja sinä makkarissa? Sinä makkarissa siksi, että tarvitset enemmän rauhaa.

Niin hän nukkuukin. Se ei auta, olen niin herkkäkuuloinen ja huonouninen luonnostani ja häiriinnyn valtavasti, vaikka olisi korvatulpat.

Vierailija
47/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna on sitten paljon helpompi laittaa unettomuuden takia koko elämä pskaksi.

Unettomuuteen on monta hyvää apua.

Terveelliset elämäntavat ja liikunta.

Rentoutumismenetelmät

Meditaatio

Sauna, viina ja terva.

Yms..

Vierailija
48/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastamelukuulokkeet ja unimaski? Vähän halvempaa kuin sen kämpän myynti joka saattaa olla muutenkin edessä jos eroatte. 

Kertoisi nyt senkin miten mies sitä unta edes häirii.

Tietysti niin, että hänen liikkumisensa asunnossa tuottaa ääntä, johon herään ja mikä estää nukkumistani.

Vierailija
49/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on kaksio, voisiko mies nukkua olohuoneessa ja sinä makkarissa? Sinä makkarissa siksi, että tarvitset enemmän rauhaa.

Niin hän nukkuukin. Se ei auta, olen niin herkkäkuuloinen ja huonouninen luonnostani ja häiriinnyn valtavasti, vaikka olisi korvatulpat.

Terapiaan mars.

Tekosyiden keksiminen ei todellakaan auta unettomuuteen.

Vierailija
50/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanattaisiko sun yrittäã ratkoa tätä "ongelmaa" itsessäsi kuin yrittäã muuttaa ulkoisia tekijöitä?

Vierailija
51/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentoutumismenetelmät

Meditaatio

Sauna, viina ja terva.

Yms..

Ei ole helppoa apua kaikille unettomuuteen. Olen käynyt lääkärissäkin useiden vuosien ajan ja unihoitajalla, kaikki normaalit unihygieniakeinot on kokeiltu. Olen jopa kokeillut hypnoosia, eikä sekään auttanut. Olen vain luonnostani erittäin huono nukkumaan ja kaikki häiriötekijät estävät nukkumisen.

Monen on näköjään vaikea ymmärtää unettomuutta, niin miehenikin. Siksi ero on varmaan lopulta ainoa vaihtoehto, sen toteuttaminen tuntuu vain ylitsepääsemättömän vaikealta.

Vierailija
52/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanattaisiko sun yrittäã ratkoa tätä "ongelmaa" itsessäsi kuin yrittäã muuttaa ulkoisia tekijöitä?

Tuo on vähän sama kuin sanoisi pyörätuolissa olevalle, että reipastu ja kävele. Unettomuus on sairaus.

Vierailija
53/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rentoutumismenetelmät

Meditaatio

Sauna, viina ja terva.

Yms..

Ei ole helppoa apua kaikille unettomuuteen. Olen käynyt lääkärissäkin useiden vuosien ajan ja unihoitajalla, kaikki normaalit unihygieniakeinot on kokeiltu. Olen jopa kokeillut hypnoosia, eikä sekään auttanut. Olen vain luonnostani erittäin huono nukkumaan ja kaikki häiriötekijät estävät nukkumisen.

Monen on näköjään vaikea ymmärtää unettomuutta, niin miehenikin. Siksi ero on varmaan lopulta ainoa vaihtoehto, sen toteuttaminen tuntuu vain ylitsepääsemättömän vaikealta.

Olen kärsinyt unettomuudesta, mutta kaikki loppui kuin seinää kun opin hiljentämään mielen.

Vierailija
54/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa aikuisista parisuhteellisista asuu erillisissä asunnoissa . Niin minäkin 15+15 v tuli kokeiltua sitä,  nyt ei enää koskaan . Suurin osa miehistä pieree, röyhtäilee ääneen, sotkee ja häiritsee koska haluavat huomioita. Varmasti muunkinlaisia on mutta itse jaksan korkeintaan pari päivää katsella miestä 24/7.  Ihan hyvä näin. Kannattaa olla omillaan toimeentuleva niin ei ole kenestäkään koskaan riippuvainen. Suosittelen kaikille naisille.

Onneksi naiset eivät piere tai röyhtäile koskaan. Vessaäänetkin ovat vain miesten juttu.

Mutta joo, eipä sinuakaan kukaan jaksaisi edes päivää katsella. Omillaan toimeen tuleva luulisi olevan ihan oletys nykyään? Kait naisetkin jo opiskelemaan pääsee?

Vierailija
55/55 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on vähän sama kuin sanoisi pyörätuolissa olevalle, että reipastu ja kävele. Unettomuus on sairaus.

Mutta ei halvaus vaan sairaus ja kun sairautta hoidetaan niin silloin hoidetaan potilasta eikä maalailla sairaalan seiniã.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi